Land Rover představuje reálný Range Rover na dálkové ovládání

Land Rover představuje reálný Range Rover na dálkové ovládání

Land Rover představuje systém Remote Control, který udělá z vašeho auta opravdové auto na dálkové ovládání. Oproti tomu, s čím jste si hráli ve svém dětství (a možná stále ještě hrajete), je tohle reálný vůz, který ovšem ovládáte místo vysílačky přes chytrý telefon. Využití by tato novinka měla najít v těžkém terénu a při parkování.

Britská královna má nové auto. Je to Range Rover Hybrid s karoserií kabrio

Britská královna má nové auto. Je to Range Rover Hybrid s karoserií kabrio

Telefon propojený s automobilem a vybavený příslušnou aplikací umožní otáčet volantem, brzdit a přidávat plyn. Vše přes dotykový displej a z prostoru mimo automobil. Maximální rychlost jízdy je v takovém případě 6,4 km/h.

Řidiči by tuto věc měli využít při průjezdu těžkým terénem, kdy mohou řídit a zároveň sledovat, co přesně se s autem děje a zda třeba vůz nezůstane viset na břiše, mnohem reálnější a v praxi častější použití je ale manévrování při parkování. Jak je vidět na videu, díky tomuto systému by vás už nemělo trápit, že někdo postaví těsně vedle vašeho Range Roveru svůj vůz a vy se tak musíte soukat do pootevřených dveří. Nově by mělo stačit vytáhnout telefon, auto si dálkově vyparkovat a pak už pohodlně nastupovat.

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Test Range Rover Sport Hybrid: Nehybridní hybrid

Automobilka zároveň na videu prezentuje také systém, který vám automaticky otočí vůz o 180 stupňů do opačného směru, přičemž vy neděláte vůbec nic, protože systém točí volantem, brzdí, řadí i přidává plyn.  

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků