A pozitek z jizdy nula. A clovek se nic nenauci. A lidsky faktor vzdy bude lepsi.
Spickovy/vyjimecny ridic mozna bude mit vzdy/zatim v nekterych ohledech navrch. ALE vetsina ridicu neni spickova ani vyjimecna, podleha emocim/unave/stresu/oppotrebeni, ma jen konkretni/omezene zkusenosti, nevidi/neslysi kilometry dopredu atd atd.
Ach vy požitkáři :-DJá se řadím mezi řidiče, které řízení baví. Sám vlastním LR a občas si zajedu projet se terénem, ale také najezdím za rok cca 50.000km a už se moc těším až budu moct někdy přenechat řízení na autě. Místo nudné jízdy po dálnici si radši zdřímnu, nebo budu pracovat.V terénu je to to samé. Buď se chci bavit, nebo potřebuji něco dělat a nechám auto samotné dojet až přímo na místo, které nemusí být úplně na silnici.
Já myslel, že si to samo už konečně bude umět dojet do servisu. U Land Roveru by to potřebovali :-)
přesně, kvalita výroby koncernu JLR je strašná..
žádná novinka antonomní řížení v terénu fungovalo už před několika lety https://youtu.be/1pl_Pont_Zk...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.