Land Rover nabízí balíčky úprav pro starý Defender. Legendu stále drží při životě

Pokud byste si rádi vyšperkovali svůj starý Defender něčím originálním, divize Land Rover Classic začíná nabízet balíčky vylepšení inspirované edicí k 70. výročí.

Na zbrusu nový Land Rover Defender stále ještě čekáme a možná se jej konečně dočkáme během zářijového autosalonu ve Frankfurtu. Na majitele starších kousků této off-roadové legendy však automobilka nezapomíná a skrze svou renovační divizi Classic teď nabízí balíčky úprav, které vycházejí z vylepšení již vyprodané edice Defenderu Works V8.

Nový LR Defender: Známe jeho rozměry a motory. Nechybí šestiválce a uveze až osm lidí

Nový LR Defender: Známe jeho rozměry a motory. Nechybí šestiválce a uveze až osm lidí

Balíčky úprav budou dostupné pro obě varianty Defenderu, tedy kratší 90 i delší 110. Specificky jsou ale kompatibilní s modely vyrobenými mezi léty 1994 až 2016. Divize Classic chce tímto potěšit zákazníky, na které se nedostal právě zmíněný a rychle vyprodaný Defender Works V8 s výkonem 299 kW (406 koní).

Zasazení výkonného pětilitrového osmiválce pod kapotu ale nečekejte. V rámci kompletního balíčku Classic Works Upgrade Kit, který je dostupný pro naftový motor 2.2 TDCi, se dočkáte vyladění z 90 kW (122 koní) na 120 kW (162 koní). Maximální rychlost Defenderu se tak zvýší na 160 km/h.

V Polsku vám od podlahy postaví klasický Defender. Stačí k tomu 1,5 milionu korun

V Polsku vám od podlahy postaví klasický Defender. Stačí k tomu 1,5 milionu korun

Součástí je rovněž úprava podvozku s novými pružinami, tlumiči a stabilizátory pro komfortnější chování na silnici, nové brzdové kotouče, třmeny, desky, 18palcová kola Sawtooth a pár maličkostí jako třeba loga Classic Works. Ke všemu vás Land Rover pozve na prohlídku jeho klasické divize v Coventry. Sečteno podtrženo, finální účet ukazuje částku 16.995 liber (asi 476.000 Kč).

Oblasti úprav mimo motor jsou však nabízeny i samostatně. Zákazník se tedy může vybrat, zda by na svém Defenderu nejradši upravil hlavně podvozek, brzdovou soustavu nebo nasadil jen nová kola, která vyjdou jako nejlevnější samostatná položka na 432 liber (asi 12.100 Kč).

Galerie doplněna o Land Rover Defender Works V8.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

dnes | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků