Land Rover Discovery V8: Disco dostane osmiválec. „Ekohnutí” navzdory

Na úvod krátká odbočka. Zkuste si do textového editoru napsat slovo „ekohnutí“. Uvidíte, že bude automaticky opraveno na „šlohnutí“, což je myslím v rámci problematiky dosti příznačné. A nyní k věci.

V době tuhého boje za snižování spotřeby a emisí hledá milovník silných, velkých motorů dobré zprávy jen velmi obtížně. Ale teď tu pro něj jednu máme. Automobilka Land Rover rozhodla, že se pod kapotou modelu Discovery Ultimate nově objeví vidlicový osmiválec s objemem rovných pěti litrů. Výkon 375 koní (276 kW) a točivý moment 510 Nm tomuto vozu umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 7,9 s. Na motor bude opět navazovat šestistupňová převodovka s automatickým řazením.

O výrobě této varianty již bylo rozhodnuto, takže se zdá, že se brzy dozvíme její pořizovací cenu i pro český trh. Například v Holandsku již byla stanovena na 110 000 eur.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Land Rover Discovery 2009 s posledním faceliftem
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků