Land Rover Discovery Sport se bude vyrábět vedle modelu Evoque

Land Rover Discovery Sport se bude vyrábět vedle modelu Evoque

Připravovaný Land Rover Discovery Sport se bude vyrábět v továrně v britském Halewoodu, která již produkuje Range Rover Evoque. Oznámila to automobilka Jaguar Land Rover. Zároveň upřesnila, že v souvislosti se zavedením výroby nového modelu vznikne v Halewoodu 250 nových pracovních míst. Počet zaměstnanců továrny se tak vyšplhá na 4750.

Model Discovery Sport nahradí v nabídce značky Land Rover stárnoucí Freelander, jehož aktuální generace je na trhu od roku 2006. Půjde tedy o menší SUV přibližně v kategorii BMW X3.

Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

Nejmenším modelem značky nadále zůstane Range Rover Evoque, který se v Halewoodu vyrábí od roku 2011. Za dva roky jich odsud vyjelo více než 200 000 a továrna jede na tři směny. Evoque je nejprodávanějším modelem Land Roveru.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků