Land Rover Discovery Sport v nové generaci: Většina motorů je teď mild-hybridní

11 komentářů

Bubák
23. května • 8:57

Tříhrnek do té indické obludy sedne jak prdka na hrnec.

skeptik
24. května • 22:25

Vyrabi se to konkretne tady: Speke Boulevard Speke, Liverpool L24 9BJ a spis by se dalo rict, ze je to evropsky auto s prihlednutim k tomu, kolik dilu se vyrabi u nas na stredovychode.

Kacko
22. května • 10:37

Nechtěli by jste něco napsat o Mazdě a jejich motorech?
Mazda byla opakuji byla dobre auto, mel jsem jich 7 nebo 8, ale ted se Mazdě obloukem vyhni. Ta je dobra jen pro lidi co maji pevne nervy.
https://forum.autoforum.cz/viewtopic.phphttp://garaz.autorevue.cz/viewtopic.phphttp://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl...

Jméno
22. května • 21:26

Otázkou je, jaký má smysl kupovat Japonce v naftě? Za mě si to koupí jen neználek nebo tabulkový onanista.

bzzz
23. května • 9:31

Ahoj, ja jsem neznalek, teda pokud se tvuj komentar vztahuje i na 10 let stare naftove Japonce/Toyoty. Spotreba kolem 6 l, karoserie nekoroduje, servis jen spotrebak a predepsane. Nejsem brzda. Po vsech tech letech bych uvital akorat lepsi odhlucneni (pri vyssich rychlostech a kvuli D1). Radi mne to do kategorie tabulkovy onanista?PS Spotrebu jsem pri porizovani primarne neresil, pred tim benzinak zral o nekolik litru vice ;-)

Jméno
23. května • 11:38

U starého bych to bral tak z poloviny, ale když už jsme u té Toyoty, tak D-CAT údajně taky nepatří mezi nejspolehlivější motorizace. O D-4D nemám moc informací. Chvíli jsem jezdil Mazdu 6 v naftě a taky v poho (známej má dodnes tu novější 626 a taky, až na korozi OK), ale dneska bych ji bral jedině v benzínu.

bzzz
23. května • 13:55

To je mozne, nektere naftove motorizace mi nedoporucoval sveho casu clovek primo od Toyoty, brali jsme D-4D 93 kW a spokojenost.

ou
22. května • 16:35

Co bys o tom chtěl psát? Motory se sero.u a kastle rezaví.

dagmarrr
22. května • 9:56

Konečně začíná někdo přemýšlet nad velice praktickou věcí a to je případné nahrazení vnitřního zrcátka projekcí s kamerou. Jedná se i o výhled dozadu v případě použití držáku kol. Samozřejmě ideální by byla kamera až na držáku kol (na karavanech to snad už je?) kvůli parkování na těsno, ale to zatím nikoho zřejmě nenapadlo...

Jméno
22. května • 21:22

Ravka ji má už od svého uvedení, po několikaletých vzorech z Ameriky a Korei.

JirkaX
22. května • 9:51

je to nepěkné..

Doporučujeme

Články odjinud