Land Rover Discovery přichází na trh ve dvou speciálních edicích

Land Rover Discovery přichází na trh ve dvou speciálních edicích
  • Množství propracovaných detailů v designu karoserie a v interiéru.
  • Zvláštní důraz na agilitu a výkonnost.
  • Dodnes prodáno více než 1,16 milionu vozů Discovery.

Whitley/Praha, 23. října 2015 – Značka Land Rover rozšiřuje modelovou řadu Discovery a uvádí na trh dvě limitované edice Landmark a Graphite. Čtvrtou generaci Discovery podtrhují výrazné designové prvky karoserie a interiérové detaily. Zákazníci si nové modely mohou objednávat od konce října a první vozy se k nim dostanou v lednu 2016.

Landmark

Land Rover Discovery Landmark navazuje na výbavu verze HSE* a přináší nové prvky jak v interiéru, tak exteriéru. Patří mezi ně například střešní ližiny s lesklou povrchovou úpravou po celé délce, které zvýrazňují design stupňované střechy. Tato verze se dále odlišuje výraznými černými výdechy na blatnících, maskou chladiče a kryty zrcátek doplňujícími stříbrné znaky na kapotě a zadních dveřích, společně s logem Landmark na bocích a v zadní části vozu. Celkový vzhled dotváří 20palcová litá kola s pěti dělenými paprsky.

Verze Landmark je k dostání v limitované řadě pěti barev karoserie, včetně barvy Zanzibar. Ta je exkluzivně vyhrazena pro edici Landmark a není k dispozici u žádné jiné verze modelu Discovery. Dalšími barvami, ze kterých mohou zákazníci vybírat, jsou Waitomo Grey, Santorini Black, Yulong White a Indus Silver.

Vylepšený luxusní interiér je ve verzi Landmark součástí základní výbavy. Doplněn byl sedadly potaženými kůží Windsor a rozšířeným paketem koženého čalounění. To zdobí palubní a přístrojovou desku a výplně dveří. Interiér je záměrně omezen na tři barvy Ebony, Almond a Tan. Poslední uvedená barva je u Discovery nabízena vůbec poprvé. Sedadla čalouněná kůží Windsor v barvě Tan jsou doplněna výplněmi dveří a palubní deskou v barvě Ebony a obložením Straight Grained Walnut.

Zákazníci mohou zvolit volant s dřevěným obložením a koženým čalouněním v barvách Grand Black Lacquer nebo Straight Grained Walnut. Standardně jsou používány dvě další varianty, které ladí s nabízeným obložením.

Předběžné ceny (nezávazně doporučené, nekartelové, orientační ceny včetně 21% DPH) modelů Land Rover Discovery Landmark startují od 1 908 049 Kč.

Graphite

Discovery Graphite navazuje na úspěch edice Black Pack a přináší do modelové řady moderní a osobitý vzhled s nápadnými detaily. Šedé grafitové zpracování výdechů na blatnících a masky chladiče, která má také lesklý černý a světlejší šedý rám, se doplňuje se stávajícími šedými prvky na klikách dveří a znakem Discovery na kapotě a dveřích zavazadlového prostoru. Speciálně pro edici Graphite jsou určena 19palcová litá kola se sedmi dělenými paprsky v tmavě šedé barvě s vysokým leskem, která jsou součástí základní výbavy. Zákazníci mohou vybírat z palety devíti barev karoserie a dvou barevných provedení interiéru*.

Předběžné ceny (nezávazně doporučené, nekartelové, orientační ceny včetně 21% DPH) modelů Land Rover Discovery Graphite startují od 1 591 634 Kč.

Technologie

Jízdní systémy Terrain Response® a Hill Descent Control, které jsou v základní výbavě, zaručují optimální a agilní jízdu v každém terénu. Přidejte k tomu možnost výběru redukční převodovky a příplatkový systém Wade Sensing™, který řidiče upozorní na hlubokou vodu, a získáte vůz Discovery připravený zvládnout jakoukoliv cestu.

Land Rover Discovery patří již devět let k nejoblíbenějším vozům určeným pro tahání přívěsů a u porotců z The Caravan Club získal tři nejvyšší ocenění včetně celkového vítězství. Vůz utáhne přívěs o hmotnosti 3 500 kg. Součástí příplatkové výbavy je i asistent pro stabilitu přívěsu, který usnadňuje připojení k tažnému zařízení. Asistent tažení slouží při manévrování s vozidlem jako další pár očí. Do příplatkových bezpečnostních a zabezpečovacích systémů patří například monitorování mrtvého úhlu, sledování přibližujících se vozidel a sledování provozu při couvání.

Land Rover Discovery nabízí sedm sedadel v „divadelním“ uspořádání a zavazadlový prostor o objemu 2 600 litrů. Lze jej překonfigurovat a vybavit tak, aby se dokonale přizpůsobil stylu svého majitele. Univerzální interiér s variabilním uspořádáním sedadel a řadou nezbytných odolných a praktických doplňků zaručuje maximální komfort při cestování. Dělené dveře zavazadlového prostoru a nastavitelné pneumatické odpružení jsou dalšími vychytávkami, které usnadňují nakládání a vykládání. Land Rover Discovery je vybaven hospodárnými vznětovými a zážehovými motory. Výborný výkon a terénní schopnosti lze kombinovat s úspornou technologií Stop/Start* a osmistupňovou samočinnou převodovkou ZF.

Třílitrový diesel TDV6 s výkonem 211 koní (155 kW) je stále základní motorizací pro trhy EU6. V kombinovaném cyklu se jeho spotřeba pohybuje kolem 7,7 l/100 km a emise CO2 okolo 203 g/km. Silnější třílitrový diesel SDV6 s výkonem 256 koní (188 kW) disponuje stejnou spotřebou paliva a hodnotou emisí CO2.

Land Rover Discovery se vyznačuje výbornými terénními schopnostmi a všestranností. Od uvedení v roce 1989 se jej prodalo přes 1 160 000 kusů a získal 225 mezinárodních ocenění.

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 218 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 220 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 215 968 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků