Land Rover Discovery na špionážních fotkách. Kamufláž navrhly děti

Letošní pařížský autosalon se stane místem premiéry páté generace Land Roveru Discovery, jehož podobu britská automobilka minulý poodhalila na dvojici oficiálních snímků. Vůz se zatím stále testuje a po světě pochopitelně nejezdí bez maskování, můžete ho však potkat také na Nürburgringu.

Discovery je hlavně auto pro rodiny, kterým dal Land Rover příležitost se k také vyjádřit. V galerii uvidíte spoustu fotografií z testování, nejde však vždycky o špionážní snímky, na které jsme zvyklí. Kupříkladu veselou bílou kamufláž navrhly děti, a to se jenom tak nevidí. Vývojáři je nechali prozkoumat také interiér, a možná i díky jejich tipům v produkčním voze najdeme držáky pro čtyři iPady a dokonce devět USB vstupů!

Nový Land Rover Discovery na prvním snímku. Premiéra v Paříži

Nový Land Rover Discovery na prvním snímku. Premiéra v Paříži

Vůz uveze sedm cestujících. Specialitou je možnost sklopit druhou a třetí řadu sedadel na dálku prostřednictvím mobilní aplikace, což nedávno otestoval také britský dobrodruh Bear Grylls, který je známý díky svým pořadům o přežití v divočině (občas do sebe láduje opravdu nechutné věci…). Test to byl extrémní – Grylls totiž sedadla sklápěl během seskoku z letadla.

Nové Discovery se svou konstrukcí více přiblíží „bežným“ SUV. Přijde o těžkou rámovou konstrukci podvozku a po vzoru velkého Range Roveru vsadí na lehčí hliník. I díky tomu se dá očekávat redukce hmotnosti ve stovkách kilogramů.

Land Rover Discovery dorazí i se čtyřválcem

Land Rover Discovery dorazí i se čtyřválcem

Pod kapotou mimo jiné najdeme nové zážehové a vznětové čtyřválce Ingenium a nebude samozřejmě chybět chytrý pohon všech kol, který vůz dokáže dostat z opravdu těžkých situací. Testování probíhalo ve skutečně extrémních podmínkách – v poušti nedaleko Dubaje, ve vysokých nadmořských výškách nebo zamrzlém prostředí švédského Arjeplogu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků