Land Rover Discovery na špionážních fotkách. Kamufláž navrhly děti

Letošní pařížský autosalon se stane místem premiéry páté generace Land Roveru Discovery, jehož podobu britská automobilka minulý poodhalila na dvojici oficiálních snímků. Vůz se zatím stále testuje a po světě pochopitelně nejezdí bez maskování, můžete ho však potkat také na Nürburgringu.

Discovery je hlavně auto pro rodiny, kterým dal Land Rover příležitost se k také vyjádřit. V galerii uvidíte spoustu fotografií z testování, nejde však vždycky o špionážní snímky, na které jsme zvyklí. Kupříkladu veselou bílou kamufláž navrhly děti, a to se jenom tak nevidí. Vývojáři je nechali prozkoumat také interiér, a možná i díky jejich tipům v produkčním voze najdeme držáky pro čtyři iPady a dokonce devět USB vstupů!

Nový Land Rover Discovery na prvním snímku. Premiéra v Paříži

Nový Land Rover Discovery na prvním snímku. Premiéra v Paříži

Vůz uveze sedm cestujících. Specialitou je možnost sklopit druhou a třetí řadu sedadel na dálku prostřednictvím mobilní aplikace, což nedávno otestoval také britský dobrodruh Bear Grylls, který je známý díky svým pořadům o přežití v divočině (občas do sebe láduje opravdu nechutné věci…). Test to byl extrémní – Grylls totiž sedadla sklápěl během seskoku z letadla.

Nové Discovery se svou konstrukcí více přiblíží „bežným“ SUV. Přijde o těžkou rámovou konstrukci podvozku a po vzoru velkého Range Roveru vsadí na lehčí hliník. I díky tomu se dá očekávat redukce hmotnosti ve stovkách kilogramů.

Land Rover Discovery dorazí i se čtyřválcem

Land Rover Discovery dorazí i se čtyřválcem

Pod kapotou mimo jiné najdeme nové zážehové a vznětové čtyřválce Ingenium a nebude samozřejmě chybět chytrý pohon všech kol, který vůz dokáže dostat z opravdu těžkých situací. Testování probíhalo ve skutečně extrémních podmínkách – v poušti nedaleko Dubaje, ve vysokých nadmořských výškách nebo zamrzlém prostředí švédského Arjeplogu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků