Land Rover Discovery má po faceliftu. Pod kapotou teď najdete hlavně hybridy

5 komentářů

Jarek
10. listopadu • 14:16

Jezdí jich v ČR tak málo, že mi to připadá stejný a nemám vůz v oku. Nerozumím pneumatikám s nizoučkým profilem pro poloterénní vůz, ale neva.

jozka
11. listopadu • 7:50

Terenni vuz? Jak bych to jenom... bylo nebylo, najednou se mezi lepsimi lidmi nejak rozsirilo, ze je strasne cool nosit gumaky. Tak si je zacali nakupovat. Jenze si hrozne stezovali, ze se jim v tom poti nohy. Vyrobce se zamyslel a pak si vsiml, ze na to uz nejaky koumak prisel. Proste tem gumakam urizl spicku. Jako v sandalech (ty ale cool nejsou ani trochu, takze se prezout neni reseni). No a zacaly se vyrabet gumaky bez spicky. Lepsi lidi jsou spokojeni, maji cool boty a nepoti se jim nohy. Ze by jim tamtudy teklo? Urcite ne, chodi v tom uz nekolik let a jeste se jim to nestalo...Uz rozumis?

JA-NE
12. listopadu • 8:44

Trefne B-]

Pikus
10. listopadu • 20:00

O par clanku niz je tu clanek o tom, jak nekdo trapil Tuscon v terenu (jako bonus je tam mocici ovce) ... pohled na to, co je teren se asi meni. Takze zpomalovani, obrubniky a nebo diky na ceste to asi da ... mokrou polnacku snad taky.

Allamarein
10. listopadu • 15:01

Pro tohle auto je největším terénem zpomalovací práh. :-D

Doporučujeme

Články odjinud