Land Rover Discovery dostal dvě nové edice Landmark a Graphite

Klasický hranatý Land Rover Discovery aktuálně dostal dvě nové edice. Zájemci mohou sáhnout po variantách Landmark a Graphite. Obě novinky lze objednat, první zákazníci obdrží své automobily v lednu příštího roku.

Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

Test Land Rover Discovery 3.0 TDV6: Tomuhle říkáme rodinné auto!

Discovery Landmark vychází z výbavy HSE, ke které přidá navíc lesklé střešní ližiny, černé výdechy na blatnících, černou masku chladiče, kryty zpětných zrcátek a samozřejmě loga Landmark. Nejvýraznější novinkou jsou ale dvacetipalcová kola a především barva karoserie Zanzibar, kterou může mít pouze tato edice. Komu se bronzový lak nelíbí, ten má na výběr ještě šedou, bílou, černou nebo stříbrnou. Interiér dostal čalounění kůží Windsor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Discovery Landmark poznáte především podle barvy karoserie Zanzibar. Žádná jiná verze tento lak mít nemůže

Graphite je v podstatě to samé co Black Pack, ovšem s tím rozdílem, že jsou vybrané díly na karoserii šedé, nikoliv černé. Šedou tak dostaly výdechy na blatnících, kliky dveří, maska chladiče nebo nápis Discovery na kapotě. Součástí edice jsou také devatenáctipalcová (samozřejmě šedá) kola.

Pokud máte zájem o Discovery Landmark, připravte si přibližně dva miliony, Graphite startuje na částce 1,6 milionu korun. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků