Land Rover Discovery dorazí i se čtyřválcem

Land Rover Discovery dorazí i se čtyřválcem

Jak jsme informovali včera, už na pařížském autosalonu představí automobilka Land Rover pátou (nebo chcete-li třetí) generaci modelu Discovery. Vůz, který se dostane na trh v průběhu jara, bude odhalen 28. září.

Nový Land Rover Discovery na prvním snímku. Premiéra v Paříži

Nový Land Rover Discovery na prvním snímku. Premiéra v Paříži

Se zajímavými informacemi nyní přišel server Automotive News Europe. Podle něj by se pod kapotou měl v rámci snižování emisí objevit také čtyřválcový diesel. 

S největší pravděpodobností půjde o dvoulitrovou jednotku Ingenium, známou třeba z Range Roveru Sport a Evoque, či Jaguaru XE, XF a F-Pace.

Test Jaguar F-Pace 20d AWD: Povedený vstup mezi SUV

Test Jaguar F-Pace 20d AWD: Povedený vstup mezi SUV

V minulosti se pod kapotou modelu nacházely převážně pěti a šestiválcové diesely. Čtyřválcový vznětový motor využívala pouze první generace a to jen do roku 1998.

Nová generace, která nabídne až sedm míst k sezení, by měla využívat hliníkovou platformu shodnou s Range Roverem Sport. Sjíždět bude nejen z britské továrně značky, ale i výrobního závodu v čínském Changshu.

 
 
 
 
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků