Discovery a Touareg sou SUV ne off-roady. Kdyb tu chtel byt nekdo chytrej...
V případě Discovery se doporučuju sehnout a podívat na podvozek, ten rám je opravdu masivní ! Tohle Touaregu a Pathfinderu chybí v terénu nejvíc.
Pathfinderu chybi ram????? A co tam podle tebe ma?
a mi se líbí Pathfinder
Teda nezlob se na mě, ale vždyť tam není v zadu skoro žádné místo. Mě teda Pathfinder velice zklamal. Srovnávám jen vnitřní prostor, ne jízdu. Discovery je oproti tomu uvnitř obr.
S Discoverou III jsem mel uz cca ctyri predvadeci jizdy a musim uznat, ze je to auto neskutecny, to co projede na normalnich silnicnich gumach je temer neuveritelny. Uvnitr si pritom pripadate jak najaky limuzine - diky vzduchovemu perovani. S Pathfinderem se to bohuzel neda v nicem srovnat / Pathfinder vyjde na zhruba podobne penize/, sestivalec a vzduchove perovani dela sve. Discovera se da postavit od cca 1 100 000,- bez DPH a za tyto penize nelze bohuzel najit u nas jakehokoliv konkurenta. Jakmile doplatim leasing, ihned ji objednavam, je skvela.
a já si zase počkám, jak ten Discovery na tom bude s poruchovostí tak po dvou třech letech... Tím netvrdím, že je to momentálně špatné auto, spíše naopak.
Proc tuhle soutez nevyhrala Octavia 4x4?? Ja ji mam a na chatu se s ni dostanu uplne v pohode!! A mam je v TDicku, v cervenym icku a jeste v cipu, to je pak mazec!
taky se mi to zd abyt podezrelym (ze Octavia nevyhrala) ... po tom, jak dopadla anketa "O nejkrasnejsi vuz roku 2005" ... nejspis Land Rover tezce mazal ;o))
leda, ze by si ji mel i v plny palbe /tedy i s klimou/
plna plaba to samozrejme je!! Predni okna f elektrice!!
Tak to pak jo, ja jsem teda uz neco zaslech o tom, ze se u Land Roveru tresou, prej maj problemy s cipama a prej jim vzadu na kufru spatne drzej ty hlinikovy kridla. No uvidime, ale na tuty pristi rok Octavka v zebricku 4x4 bude. Jasne, ze v tédéíčku - cervenym.
touareg neni offroad, uz jen sednuti za volant a posez v sedacce napovi kam to auto smeruje, pri srovnani s Discovery 3 sem se neubranil pocitu ze touareg je jen takova velka imitace offroadu (no moc velka ani ne, pri vetsim posunuti predni sedacky vzad sem mel vzadu min mista nez ve felicii, merim 191cm.) discovery 3 je uplne jiny kafe-dokonalej vyhled, zadny zbytecnosti, maximalne ucelnej design interieru i exterieru a hlavne vzadu je mista jako v limuzine-to je pro me luxus. touareg je fajn pro 2 lidi a psa na vikendovou projizdku po rozbitych mestskych silnicich ovsem pokud luxusni offroad tak jedine Dicovery!
...pro mne je zajímavé, že Volvo XC90 je dle čtenářů lepším SUV než BMW. Nevím v čem, když ponechám stranou design..??? Mimo Murana, stojí BMW a Volvo prakticky stejně, ale BMW má lepší nesrovnatelně lepší motory, image, možná i spolehlivost(jen spekuluji), atd. Jinak Discovery je zřejmě výborný offroad, nejel jsem v něm, takže nemůžu přesně hodnotit. Jenom kdyby nevypadal tak "krabicovitě", vedle něho vypadá Touareg ohromně elegantně...Jinak ta Navarra je moc fajn, doufám, že ji budu mít v budoucnu doma...
Vivat Volvo. Mně s XC90 moc líbí. Taky se mi líbí Discovery. BMW nee!
Volvo postrádá pro mě to hlavní pro takovouto skupinu aut a to jsou motory.Jednoznačně u mě vyhrává naftový magnát Touareg V10,proto ho mám doma.Rozhodoval jsem se pouze mezi ním a X5 3,0D.Jízdní vlastnosti ve vyšších rychlostech jsou u Touarega díky pneumatickému pérování jednoznačně lepší a potom auto,které má zrychlení z 0na100 přes 10s.Nepatří do skupiny luxusních.Toť pouze můj názor.
to je prave velmi individualni, ja bych napr. V10TDI nikdy neuprednostnil, ty treba ano. Volvo ma slusnou skalu motoru, ale jinou, ne horsi, ne lepsi a tak po nem sahnou jini lidi. Ale nejde rict obecne, ze volvo postrada motory pro danou tridu auta.
Osobne bych rekl, ze XC90 a Touareg maji trosku jinou cilovou skupinu. Ta XC90 je takove rodinne SUVcko, kam matka nalozi sve deti do autosedacek a poveze je do skolky, nasledne s nim nakoupi a prijede zpet. Takze XC90 neni ani tak o trhani asfaltu jako spise o bezpecnosti, ovladatelnosti, prostoru. Volvo se specializuje na podobne family cars. Staci se podivat na jakoukoliv reklamu na Volvo a skoro pokazde je tam nejaka rozesmata rodinka co vozi sve pocetne potomstvo po fotbalovych utkanich a gymnastickych trenincich.
Kdyby měla XC90 a Toareg jinou cílovou skupinu,tak tam Švédové necpou benzínový 4l a ještě k tomu napřič,jen aby se výkonově přiblížili konkurenci.Nemají prostě výkonově odpovídající nafťák pro tuto skupinu.S Touaregem jezdí taky manželka a silný motor považuju za jeden z důležitých prvků aktivní bezpečnosti bezpečnosti vozidla.
Ten 4.4l V8 od Volva nemá být konkurencí pro V10TDI od VW. Volvo (Yamaha) jej vyvinulo speciálně pro americký trh, kde jsou takové motory žádané a investice do něj vložené se jim vrátí. V10TDI by jim byl k ničemu a pochybuji, že by byl pro Volvo takový motor vůbec rentatibilní.
Nebudeme přece srovnávat benzín a diessel.Ta reakce Volva směřovala k V8 v Touaregu i v X5,aby nezaostávalo za nimi ,jak na trzích v USA tak v Evropě a myslím si,že se jim to moc nepovedlo.S tou V8 od Volva jsem ještě nejel,ale uložení motoru a uspořádání hnacího systému dává tušit,že je tam spojováno něco co k sobě nepatří.S diesselem jsem jel a říkám znovu,že Volvo nemá vhodný diessel pro tuto kategorii.
Věř tomu, že i když na papíře ti ta volvácká V8 připadá netradičně řešená jedná se o kvalitní motor. Jde o nejčistčí V8 s nádherným zvukem, zastavěnou v XC90 tak, že si zachovala stejnou míru pasivní bezpečnosti i přes vyšší objem motoru. A právě Bezpečnost s velkým B, útulnost interiéru, komfort, zaměření na rodinu je to na čem si Volvo zakládá a to co ho odlišuje od konkurence a tudíž z těchto důvodů ani Touareg ani X5 nejsou přímými konkutenty XC90.
Mezi těmi auty už nejsou žádné propastné rozdíly,ale přece si myslím,že s tou bezpečnosti a komfortam je na tom Touareg lépe.Vem si jenom uspořádání pohonu.Pro tak těžké a rychlé SUV je rozhodně bezpečnější stálý záběr 4X4 ,než haldex.Vím o čem mluvím,protože mám kromě jiných aut doma taky octávku s haldexem a ta změna po připojení zadní nápravy je násilná.Z nedotáčivého se bleskem stává přetáčivé.Jedná se samozřejmě o vyjímečné situace,led v zatáčce pod sněhem a pod.U té lehké octávky to ještě nějak srovnáš,ale u 2,5t auta s vysokým těžištěm to bude určitě horší.Nepomůže ani to ESP,které bude asi na stejné úrovni u obou aut.Jak už jsem psal vzduchové pérování je obrovským plusem pro bezpečnost jízdy u této kategorie aut a když jsme u toho,že s těmito auty jezdí ženy,tak manželka si neumí vynachválit vystupování a nastupování při spuštěném podvozku a také bezklíčové ovládání vozidla přispívá k celkové pohodě z jízdy.Tyto věci ale Volvo nenabízí,proto bych byl s tím velkým B opatrnější va vztahu k Touaregu a X5.Mimochodem crash testy mají všichni tři za 5*.Nejsem za každou cenu progermán,ale v těchto věcech jsou trochu dál a nechají si za to nechutně zaplatit,to už je ale další stránka věci.Nakonec musím přiznat,že manželka vybírala mezi XC90 a Touaregem,kdyby to bylo na ní a byl tam výkonější naťák,asi by šáhla po Volvu.Je prostě pro ženy trošku líbivější,ale protože u nás v rodině vybírají auta chlapi a ženy zas něco jiného,jsme dva na dvě ,tak to dopadlo takhle.Naftu vybírám pro rodinu proto,že mám k ní finančně blíž,ale sám jsem zastáncem přeplňovaných benzínů a jedním 350koňovým jezdím,ale to už je jiné téma.
Jezis biturbo, nemusis tady porad psat v cem jezdis a kolik mas super aut! Proste se nehadej, Volvo je proste zamereny hlavne na bezpecnost a nabizi takovejch bezpecnostnich prvku, ze se VW o tom ani nezda
Ona ta bezpečnost není pro Volvo jen prázdnou frází. Nabízejí spoustu bezpečnostních prvků, které konkurence v nabídce vůbec nemá: ROPS-systém ochrany cestujících při převrácení vozidla, RSC-řízení boční stability (chránící vůz před převrácením při extrémních mavévrech), WHIPS-systém chránící cestující při nárazu zezadu (ochrana proti hypertenzi krku), IC-nafukovací boční clony chránící všechny cestující, včetně těch, kteří sedí na sedadlech ve třetí řadě. Všechny tyto prvky, XC90 výrazně pomohly, aby při svém uvedení na trh získala např.: nejlepší ohodnocení a titul "Nejlepší volba" od Amerického pojišťovacího institutu pro bezpečnost dálničního provozu, označení North American Truck Of The Year, celkové vítězství a cenu za bezpečnost v soutěži Institutu automobilových konstruktérů Motor Show Design Awards, ocenění Motor Trend 2003 Sport/ Utility Of The Year, cenu World Traffic Safety Award 2002 za příkladnou konstrukci v oblasti bezpečnosti automobilů atd.. Volvo jako jediná automobilka demostrovala bezpečnot své XC90 před zraky novinářů, shozením auta ze speciální plošiny v rychlosti 50km/h a jeho trojité převrácení přes střechu. Co se týká stálého pohonu všech kol versus přiřaditelného, do jisté míry máš pravdu, ale je potřeba si uvědomit, že XC90 je vozidlo kategorie SUV, tudíž její terénní ambice jsou minimální narozdíl od off-roadového Touaregu.
Ve skutecnosti vypada Discovery velmi dobre a hodne bych se rozmyslel mezi nim a X5 i s ohledem na to ze BMW ceka brzy vymena. Ta krabicovost je prave naprosto dokonala kombinace moderniho designu a tradicnich prvku.
Najkrajsi je Defender
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.