Land Rover Discovery 3 FL: decentnost především

Facelift pro Land Rover Discovery 3 se tentokrát nese ve znamení jemných úprav. Některé ze změn jsou ovšem vidět na první pohled.
Land Rover Discovery 3 FL: decentnost především

Britská automobilka Land Rover, kterou má nyní v rukou indický koncern Tata Motors, připravila jemný lifting zevnějšku pro třetí generaci modelu Discovery. Faceliftovaný model Discovery právě debutuje na autosalonu v Londýně a cíl představených úprav je docela obvyklý - přilákat nové zákazníky a umožnit modelu držel krok s konkurencí.

Podívejme se však rovnou na změny, které si své místo našly především v přední a zadní časti. Příď a záď vozu zdobí nové nárazníky, které se od těch původních až tolik neliší. Novinkou je i to, že nyní budou dvoudílné páté dveře již standardně v barvě karoserie. Mírnou modifikací prošly i blatníky, které nyní lépe ladí se zbytkem karoserie. Boční profil můžou na přání zákazníka zdobit i 19tipalcová sedmipaprsková slitinová kola, přičemž volitelný je i jejich odstín. Zákazník si bude moci vybrat mezi barvami Santorini Black, Bournville a Galway Green.

Změny se samozřejmě nedotkly jenom exteriéru, ale pár novinek na nás čeká i v kabině, kde najdeme vylepšený palubní počítač s vylepšenou podporou technologie Bluetooth. Do katalogu čalounění přibylo nové barevné provedení Almond. Pod kapotou, kde se standardně nachází šestiválec s výkonem 190 koní, se nezměnilo nic.
 

V britských showroomech by se faceliftovaná verze měla objevit přibližně začátkem srpna a krátce poté by měla být tato verze dostupná i jinde. Cenovka základní verze informuje o částce 29 950 liber (cca 935 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Land Rover Discovery 2009: facelift třetí generace
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků