a britský pohled na svět. střízlivý, pragmatický a tak trochu jiný... to příteli se svým přístupem chromovaného hračičkáře jednoduše nemůžete pochopit. pak vám nezbývá než nakupovat v asii
Už bylo na čase:-/ Začínalo to vypadat, že LR nemá soudnost
Naopak to vypadá že nemáš soudnost Ty. Se starým MB Géčkem a Patrolem je to jedno z nejhezčích a nejdrsnějších teréních aut. A ikona i pro mraky dalších lidí.
Defendera máme v práci, pracovní verzi.To auto si svuj účel splní a je poměrně spoelhlivý.No ale konec zas tak tragicky nenesu - aspon ubude konkurence Wrangleru Rubicon :o)))Nějaký MB G je kára pro pozéry a stará vykopávka....
mb-g auto pro pozery??? to se prober, fakt jak je receno na zacatku, Vy co jste tim nikdy nejeli a radsi se zdrzte pripominek, jelikoz jste pitomci.
No ono zase je to dobrý auto, jelikož vydrží skoro všechno, hlavně díky právě hliníkový karoserii a tomu ocelovýmu rámu, rozhodně ti to neschnije jako vymaštěná Kia 3 třech letech jako kolegovi...vtipný fakt...Neříkám, že se člověk o to auto nemusí starat a další věci, rozhodně to není sednu a jedu a 20 let takhle, určitě vůbec ne, ale když se k němu chová člověk slušně, tak vydrží dýl než normální auto, což je velký plus, je pravda, že design nemá nejmodernější, to ne, ale zase má slušný možnosti (hlavně modely 2007+). Není to auto na dálnici, jako třeba ty dnešní 4x4 bitevní tanky, ale zase když potřebuje někdo terén nebo cestuje třeba po africe ( a takový lidi jsou), tak si tohle auto určitě vezmou.Já vím, že jste asi zmlsá dnešními designi a 10 zonovými klimatizacemi, ale to si kupte něco jinýho než tohle :)
nejde mi o design to za prvé, ale když ti dám vybrat, třeba:MB GToyota LC (78, 90, 100...)dneska už i mastifLR discopatrol GRa neboLR defsám si odpověz, co si asi koupíš.co se týče jízdy - sedíš naraženej na levý dveře, auto se kroutí, v 90 už neslyšíš co ti mladá vedle řiká (dobrá vlastnost), po 500km na dovolený si lidi stěžujou že je bolí hlava (a to jedeš 110 - víc to stejně nedá), volant si neseřídíš, furt do toho vzadu zatejká a kastle (sice hliníková) ale vypadá jako by jí vařil ind týden po vyučení. Motor (td5) tragedie, na silnici zrychluje líp i fabka s htp. vevnitř i po modernizaci hrůza. Bezpečnost = 0 bez peřin se umlátiš, polštářek na volantu mi vždycky připadal jako výsměch vyrobce všem zákazníkům. Buď je ti zima na nohy, nebo se mlží okna, na klimu zapomeň. Na zadních sedadlech je zima vždycky. Kdo sedí vzadu je o hlavu výš než ty...mrkni sem jak kvalitně to v posledních letech LR dělal:http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/88189/defender.pdf_905.52KB.htmlprosím diskutující, co v tom nikdy nejezdili a znají to jenom z promo videí, aby si své názory nechali pro sebe
Jinak ten tvůj výběr je pěkný, ale to jsou spíš naleštěný cihly, který ale sledujou trendy poslední doby a snaží se prosadit u normálních silničních řidičů. Kolik jsi viděl LC, Géček a patrolů ve službách stavebních firem(pro terení pracovníky), energetiků...geodetů(neberu vozy séfíků), lesníků...? Já moc ne. Skoro bych řekl, že žádného. Defender je pracovní auto do terénu.Jinak nevím co je mastif. Jestli myslíš toho psa, tak se bude v terénu pohybovat mnohem i než Defender. Jestli myslíš Iveco Massif(dříve Santana tuším MP10), tak ten přímo z konceptu Defendera vychází.
S Romanem naprosto souhlasím až na jednu výjimku - než to disco, tak to bych si snad opravdu radši vybral Defendera. Disco jezdí slušně jen na odtahovce :)
Helet to neni auto na cestu do Tesca... Ja sem se s nim na chalupe neco najezdil, dokonce starsim modelem (70 leta) a to auto je NAPROSTO neznicitelny... Dvakrat bylo na strese, proste sme ho zase otcili spatky a jelo se... Nesrovnaval sem ho se vsema tema autama co pises ale s LC jo a nema sanci!!!!! Ani vzdalene...
Někteří fandové Defenderů opravdu nemají soudnost... Defender je dnes spíš pro pozéry, i v Africe když chtějí někam dojet, tak si koupí Toyotu :)
Na Vysocine je to drsnejsi nez v Africe :-P
Tak ono to taky není na cestu na dovolenou do Chorvatska, je to třeba když jedeš po Alžíru nebo nějaký takový oblasti, tam určitě vlastnosti tohohle auta oceníš. Třeba ten masif má dobrý vlastnosti a stojí i za to, je to dobrý auto, to neříkám, ale třeba ten LC je spíš na silnici než terén, bojíš se, kde to odřeš..a to že jsi namáčklej je pravda, ale víš proč? aby jsi tam ve 40° terénu nelítal jako opice v kleci :D Hlavně LR je kult, to není auto pro každýho a přesně coříkáš, na silnici to auto není.
Co se týká prostoru pro řidiče je to dle mého názoru spíš kvůli původně pravostranému řízení, protože spolujezdec má místa více.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.