Land Rover Defender v úpravě Overfinch

Společnost Overfinch představila poněkud vylepšený Land Rover Defender. Úprava vychází z auta, které spadá do šedesátileté výroční edice. Jak jste si asi stačili všimnout, jedná se o provedení Soft Top. Kromě tovární výbavy zahrnující například klimatizaci, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední sklo, posilovač řízení nebo elektricky ovládaná přední okna přidal Overfinch pořádnou dávku luxusu.

Lada Niva Tsarina: ruský luxus pro Francii

Lada Niva Tsarina: ruský luxus pro Francii

Exteriéru dominují především osmnáctipalcová kola a zadní část automobilu zakrytá dřevem ve stylu luxusních jachet. Dřevo najdeme také v interiéru, kde jej doplňuje prémiové kožené čalounění, sedačky Recaro, navigace Garmin a hliník, který se nastěhoval na pedály, řadicí páku a páku ruční brzdy. Overfinch ještě přidal navrch svůj mezichladič stlačeného vzduchu, nic přesnějšího ale k tématu techniky neuvádí. Pokud se vám auto líbí, připravte si přibližně 1,8 milionu Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků