Land Rover Defender s motorem z Fordu Mustang? Stačí zavolat do Británie...

Britská společnost JE Motorworks nabízí zajímavý tuning legendárního Land Roveru Defender.

Zatímco ve Fordu Mustang je puristům pro smích, ve Focusu RS sklízí obdiv. Řeč je o čtyřválci 2,3 Ecoboost. Jednotka o továrním výkonu až 345 koňských sil však najde i jiné využití.

Místo dieselové 2,2 jej můžete mít také v praotci všech off-roadů - poslední evoluci Land Roveru Defender. U společnosti JE Motorworks jej podle šéfa Jonathana Douglase nabízí jako odpověď nesmyslným emisním škrtům, ke kterým jsou automobilky nuceny.

Kniha vzdává poctu Land Roveru Defenderu. Po 69 letech od jeho vzniku

Kniha vzdává poctu Land Roveru Defenderu. Po 69 letech od jeho vzniku

"Předpokládáme, že mnoho majitelů defenderů cítí moderní přímovstřikový benzinový motor jako lepší a nakonec i ekologičtější pohon, než diesel," řekl pro britský Autocar. Podle Douglese, který je zároveň šéfinženýr společnosti, motor přizpůsobí přímo pro použití v terénním voze. Nabízet budou také manuální a automatickou šestistupňovou převodovku vlastní konstrukce.

První svezení s novým Land Roverem Discovery: Vzali jsme ho i do podzemí

První svezení s novým Land Roverem Discovery: Vzali jsme ho i do podzemí

Aktuálně probíhají poslední testy a v JE Motorworks by přestavbu chtěli nabízet do konce letošního roku. Společnost má s přemotorováním landroverů zkušenosti. Jejich Defender Zulu2 110 má osmiválec o zdvihovém objemu 4,2 litru, přeplňovaný kompresorem a s výkonem 475 koní. Prohlédněte si jej ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků