Land Rover Defender s „mnoha” změnami

Snad nejslavnější pravý off road automobilové historie se dočkal drobných inovací. Vůz, který se bez výrazných designérských a funkčních změn vyrábí od roku 1948, se tak pochlubí modernějšími prvky.

Defender dostane nový základní naftový agregát o objemu 2,4 l se vstřikováním common-rail. Dále získá novou šestistupňovou převodovku a výkonnější topení, případně klimatizaci.

To je zhruba vše, co se týká modelového roku 2007. I nadále tak zůstává Defender jedním z posledních čistě funkčních off roadů, který mimo silnice jen stěží najde soupeře. Dlouholetý rival, Mercedes-Benz G, totiž doznal výrazných změn a jeho původní, čistě funkční zacílení vzalo za své a stal se z něj přece jenom komfortní off road.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků