Land Rover Defender Rough: drsný výraz i pro ČR

Začátkem roku proběhl v naprosté tichosti bruselský autosalon. Kromě jiného se zde představila speciální edice X-Tech Limited Edition určená pro slavný Defender. A právě tato edice dorazila tento týden pod názvem Rough také do České republiky.

Legendární Defender působí v nabídce automobilky už pěknou řádku let. Název Defender přišel až v osmdesátých letech minulého století, nicméně historie jeho předchůdců, kteří byli označování jednoduše jako Land Rover první, druhé nebo třetí série, sahá až do let padesátých. Současné provedení si stále ponechává téměř původní tvary, takže mu už v základu rozhodně nechybí styl nebo chcete-li charisma. Kdyby to ale náhodou někomu nestačilo, i pro něj mají u Land Roveru řešení.

Edice Rough má přinést Defenderu vzhled a výraz ještě většího drsňáka, ale žádné jiné než designové změny nečekejte. Základem jsou dva odstíny karoserie: Nara Bronza a Zermatt Silver. Obě barvy designéři zkombinovali s černými doplňky (střechou, orámováním světlometů atd.). Černá jsou také šestnáctipalcová litá kola se speciálním designem. Defender Rough se od svého obyčejného sourozence liší ještě řadou detailů. Zmínit můžeme například čirá skla předních světlometů, zadní světla složená z LED diod, černý nápis Land Rover na kapotě nebo stupačku umístěnou pod pátými dveřmi.

Interiér dostal kůží čalouněná sedadla, do opěrek hlavy bylo vyraženo logo automobilky, středový panel koresponduje svou barvou laku karoserie a nechybí ani kožený volant. Cestující se také mohou spolehnout na přítomnost klimatizace a ABS.

Edice Rough je k dispozici s karoserií SW o délce 90 nebo 110 (palců). Pod kapotou je motor 2.4 TD4, který si v případě kratší verze řekne v průměru o 10 litrů, u větší “stodesítky“ to je ještě o 1,1 litru více. Kratší Defender Rough vás vyjde na 921 795 Kč, větší karoserie stojí 1 006 364 Kč. Když porovnáte Rough a stejně vybavený obyčejný Defender, mělo by vám vyjít cenové zvýhodnění cca 50 000 Kč ve prospěch nové edice. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků