Land Rover Defender pro drsňáky aneb Další přestavba na osmiválec!

Společnost Ares Design se vyhrála s ikonickým modelem Land Rover Defender. O legendu se ale bát nemusíte, všechny podstatné vlastnosti zůstali.

Ikonický 4x4 model Land Rover Defender se tlustými písmeny zapsal do automobilového historie. Zahrávat si s jeho úpravou proto není vůbec jednoduché. Italská společnost Ares Design se ale přece jen o to pokusila. 

Úprava se prý dotkla každého aspektu vozu od karoserie, přes interiér až po motor. Mechanici dokonce do střechy vyřezali také místo pro střešní okno. "Defender je ikona motorismu a ten náš je inkarnací slavného 4x4, který přináší neuvěřitelné výkony, podmanivý vzhled a opulentní dotyky, které jsou více podobné luxusnímu SUV," doplnil Dany Bahar, generální ředitel firmy.

Do aukce jde Land Rover Defender SVX z bondovky Spectre. Vzniklo jen 10 kusů

Do aukce jde Land Rover Defender SVX z bondovky Spectre. Vzniklo jen 10 kusů

Osmiválcový agregát o objemu 4,5 litru podstoupil hned několik úprav, aby dokázal vyvinout ještě vyšší výkon. Aktuálně se tak může pochlubit výkonem 278 koní. Pokud se vám to zdá pořád málo, k dispozici je také ještě výkonnější přeplňovaná verze. Obě verze vozu nabízejí šestistupňovou automatickou převodovku.

Úpravám se nevyhnuli ani brzy a zavěšení. Brzy od AP Racing zajistí, že bezpečně zabrzdíte vždy když budete potřebovat. Zvýšila se také světlá výška díky vylepšeným progresivním pružinám. U běžné verze přišlo k zvýšení o 75 mm, u přeplňované verze o 50 mm. 

Stovky Britů přijdou o práci. Výroba Land Roveru Discovery migruje do Nitry

Stovky Britů přijdou o práci. Výroba Land Roveru Discovery migruje do Nitry

Hned na první pohled vás rozhodně zaujmou 18-palcová kola Ares. Dalším výrazným elementem je hojné využití karbonu. Najdete jej například na kapotě, obrysech světlometů či přední mřížce. Společnost Ares Design se ale zároveň chtěla ujistit, aby byl vůz schopný off-road jízdy. Spolehnout se tak můžete na ochranu podvozku, bytelné nárazníky či ocelový střešní nosič.

Pokud po takovém upraveném Defenderu toužíte, základní vůz si musíte sehnat sami. Následní úprava bude trvat osm týdnů a stát více než 5,5 milionů korun. Musíte si ale pospíšit, italská společnost totiž plánuje takto upravit pouze 53 vozů. 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků