Land Rover Defender pro drsňáky aneb Další přestavba na osmiválec!

Společnost Ares Design se vyhrála s ikonickým modelem Land Rover Defender. O legendu se ale bát nemusíte, všechny podstatné vlastnosti zůstali.

Ikonický 4x4 model Land Rover Defender se tlustými písmeny zapsal do automobilového historie. Zahrávat si s jeho úpravou proto není vůbec jednoduché. Italská společnost Ares Design se ale přece jen o to pokusila. 

Úprava se prý dotkla každého aspektu vozu od karoserie, přes interiér až po motor. Mechanici dokonce do střechy vyřezali také místo pro střešní okno. "Defender je ikona motorismu a ten náš je inkarnací slavného 4x4, který přináší neuvěřitelné výkony, podmanivý vzhled a opulentní dotyky, které jsou více podobné luxusnímu SUV," doplnil Dany Bahar, generální ředitel firmy.

Do aukce jde Land Rover Defender SVX z bondovky Spectre. Vzniklo jen 10 kusů

Do aukce jde Land Rover Defender SVX z bondovky Spectre. Vzniklo jen 10 kusů

Osmiválcový agregát o objemu 4,5 litru podstoupil hned několik úprav, aby dokázal vyvinout ještě vyšší výkon. Aktuálně se tak může pochlubit výkonem 278 koní. Pokud se vám to zdá pořád málo, k dispozici je také ještě výkonnější přeplňovaná verze. Obě verze vozu nabízejí šestistupňovou automatickou převodovku.

Úpravám se nevyhnuli ani brzy a zavěšení. Brzy od AP Racing zajistí, že bezpečně zabrzdíte vždy když budete potřebovat. Zvýšila se také světlá výška díky vylepšeným progresivním pružinám. U běžné verze přišlo k zvýšení o 75 mm, u přeplňované verze o 50 mm. 

Stovky Britů přijdou o práci. Výroba Land Roveru Discovery migruje do Nitry

Stovky Britů přijdou o práci. Výroba Land Roveru Discovery migruje do Nitry

Hned na první pohled vás rozhodně zaujmou 18-palcová kola Ares. Dalším výrazným elementem je hojné využití karbonu. Najdete jej například na kapotě, obrysech světlometů či přední mřížce. Společnost Ares Design se ale zároveň chtěla ujistit, aby byl vůz schopný off-road jízdy. Spolehnout se tak můžete na ochranu podvozku, bytelné nárazníky či ocelový střešní nosič.

Pokud po takovém upraveném Defenderu toužíte, základní vůz si musíte sehnat sami. Následní úprava bude trvat osm týdnů a stát více než 5,5 milionů korun. Musíte si ale pospíšit, italská společnost totiž plánuje takto upravit pouze 53 vozů. 

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků