Land Rover Defender Fire & Ice: neobyčejně luxusní edice

Land Rover Defender nepochybně patří k nejklasičtějším off-roadům planety a od začátku výroby v roce 1948 prošel pouze několika kosmetickými a technickými změnami, které z něj udělali jeden z nejlepších vozů ve svém segmentu. A zatímco většina moderních off-roadů, jako Toyota Land Cruiser, Hummer H2, nebo Mercedes třídy G jsou k dispozici s luxusní a pestrou výbavou, Defender v této oblasti poněkud zaostával. A to má napravit právě edice Fire and Ice, zaměřená na luxus a maximální pohodlí pasažérů.

Výbava zahrnuje hned několik zajímavých prvků, jako třeba přední sportovní sedadla Recaro čalouněné v kombinaci kůže a alcantary, lesklé ozdobné prvky, chromové lité disky a prosklenou střechu. Zatímco verze Fire, je charakteristicky zbarvena v oranžové metalize Vesuvius, verze Ice pak v speciální bílé Alaska. Do výroby se dostane přesně 950 kusů a cena za takto vybavený model se bude pohybovat kolem 68 400 eur (zhruba 1,82 mil. Kč).
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Land Rover Defender Fire a Ice
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků