Land Rover Defender Fire & Ice: neobyčejně luxusní edice

Land Rover Defender nepochybně patří k nejklasičtějším off-roadům planety a od začátku výroby v roce 1948 prošel pouze několika kosmetickými a technickými změnami, které z něj udělali jeden z nejlepších vozů ve svém segmentu. A zatímco většina moderních off-roadů, jako Toyota Land Cruiser, Hummer H2, nebo Mercedes třídy G jsou k dispozici s luxusní a pestrou výbavou, Defender v této oblasti poněkud zaostával. A to má napravit právě edice Fire and Ice, zaměřená na luxus a maximální pohodlí pasažérů.

Výbava zahrnuje hned několik zajímavých prvků, jako třeba přední sportovní sedadla Recaro čalouněné v kombinaci kůže a alcantary, lesklé ozdobné prvky, chromové lité disky a prosklenou střechu. Zatímco verze Fire, je charakteristicky zbarvena v oranžové metalize Vesuvius, verze Ice pak v speciální bílé Alaska. Do výroby se dostane přesně 950 kusů a cena za takto vybavený model se bude pohybovat kolem 68 400 eur (zhruba 1,82 mil. Kč).
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  
Land Rover Defender Fire a Ice
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků