Land Rover Defender dostal nový motor a drobný facelift

Od padesátých let minulého století brázdí silnice ikona mezi pravými off roady Land Rover Defender téměř bez vizuálních změn. Nesmrtelná a léty osvědčená technika se obměňuje velmi pomalu a vzhled, který je plně funkční, téměř vůbec.

Britský Land Rover si ovšem připravil drobné inovace pro nadcházející pařížský autosalon. Zde představí Defender s novým naftovým motorem a také pozměněnou palubní deskou.

V této době lze Defender pořídit s naftovým pětiválcem o objemu 2,5 litru o výkonu 90 kW (122 k). Starší pětiválec bude nahrazena novým naftovým čtyřválcem, který si Land Rover vypůjčí z Fordu Transit. Ten bude disponovat stejným výkonem 90 kW (122 k) ovšem točivý moment vzroste z 300 na 360 Nm. Právě větší síla motoru bude velkým přínosem v terénu. Motor navíc plní emisní normu Euro 4. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se bude starat nový šestistupňový manuál.

Zároveň s novým naftovým motorem představí Land Rover i nový interiér, který plně vychází z jiného modelu této automobilky - Discovery 3. Zákazník si navíc bude moci objednat nové vytápění, klimatizační a větrací systém a u tohoto vozu nezvykle i připojení pro MP3 přehrávač. Nově se objeví tříbodové bezpečnostní pásy na všech sedadlech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový interiér Defenderu
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků