Land Rover Defender dostal nový motor a drobný facelift

Od padesátých let minulého století brázdí silnice ikona mezi pravými off roady Land Rover Defender téměř bez vizuálních změn. Nesmrtelná a léty osvědčená technika se obměňuje velmi pomalu a vzhled, který je plně funkční, téměř vůbec.

Britský Land Rover si ovšem připravil drobné inovace pro nadcházející pařížský autosalon. Zde představí Defender s novým naftovým motorem a také pozměněnou palubní deskou.

V této době lze Defender pořídit s naftovým pětiválcem o objemu 2,5 litru o výkonu 90 kW (122 k). Starší pětiválec bude nahrazena novým naftovým čtyřválcem, který si Land Rover vypůjčí z Fordu Transit. Ten bude disponovat stejným výkonem 90 kW (122 k) ovšem točivý moment vzroste z 300 na 360 Nm. Právě větší síla motoru bude velkým přínosem v terénu. Motor navíc plní emisní normu Euro 4. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se bude starat nový šestistupňový manuál.

Zároveň s novým naftovým motorem představí Land Rover i nový interiér, který plně vychází z jiného modelu této automobilky - Discovery 3. Zákazník si navíc bude moci objednat nové vytápění, klimatizační a větrací systém a u tohoto vozu nezvykle i připojení pro MP3 přehrávač. Nově se objeví tříbodové bezpečnostní pásy na všech sedadlech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový interiér Defenderu
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků