Land Rover Defender dostal nový motor a drobný facelift

Od padesátých let minulého století brázdí silnice ikona mezi pravými off roady Land Rover Defender téměř bez vizuálních změn. Nesmrtelná a léty osvědčená technika se obměňuje velmi pomalu a vzhled, který je plně funkční, téměř vůbec.

Britský Land Rover si ovšem připravil drobné inovace pro nadcházející pařížský autosalon. Zde představí Defender s novým naftovým motorem a také pozměněnou palubní deskou.

V této době lze Defender pořídit s naftovým pětiválcem o objemu 2,5 litru o výkonu 90 kW (122 k). Starší pětiválec bude nahrazena novým naftovým čtyřválcem, který si Land Rover vypůjčí z Fordu Transit. Ten bude disponovat stejným výkonem 90 kW (122 k) ovšem točivý moment vzroste z 300 na 360 Nm. Právě větší síla motoru bude velkým přínosem v terénu. Motor navíc plní emisní normu Euro 4. O přenos výkonu na všechna čtyři kola se bude starat nový šestistupňový manuál.

Zároveň s novým naftovým motorem představí Land Rover i nový interiér, který plně vychází z jiného modelu této automobilky - Discovery 3. Zákazník si navíc bude moci objednat nové vytápění, klimatizační a větrací systém a u tohoto vozu nezvykle i připojení pro MP3 přehrávač. Nově se objeví tříbodové bezpečnostní pásy na všech sedadlech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový interiér Defenderu
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků