Land Rover Defender 2012: nový motor, lepší výbava

Automobilová legenda, Land Rover Defender, prošla pro modelový rok 2012 decentním faceliftem. Ten se samozřejmě netýká designu karoserie, ale především použité techniky. Největší změnou je nový naftový motor o objemu 2,2 l.

Čtěte také Land Rover Defender: obránce tradic

Land Rover nahradil původní diesel o objemu 2,4 l pohonnou jednotkou velikosti 2,2 l. Ta poskytne maximální výkon 122 koní při 3500 ot./min a vrchol točivého momentu 360 Nm (2000 ot./min). Nový motor je schopen plnit limity stanovené normou Euro 5. Pro trhy, které tento standard vyžadují, bude vůz vybaven filtrem pevných částic DPF. Defender osazený novým motorem se maximálně rozjede na 145 km/h a v kombinovaném cyklu vyprodukuje 266 g emisí CO2 na km jízdy (provedení 90). V případě větších sourozenců 110 a 130 to je 295 g/km. Spotřebu nového motoru tisková zpráva neuvádí. Manuální šestistupňová převodovka GFT MT 82 zůstala také pro nadcházející modelový rok zachována

Klepněte pro větší obrázek
Land Rover Defender vyjede do dalšího modelového roku s novým naftovým motorem

V nabídce výbav pro Land Rover Defender se objevilo několik nových paketů. Tak například díky paketu Comfort Pack zákazníci získají klimatizaci, rádio s CD a vstupem AUX, elektricky ovládaná okna a dálkové centrální zamykání. Off-Road Pack obsahuje ABS, terénní pneumatiky, tažné zařízení a ochranu podvozku. Vůbec poprvé si zájemci budou moci pořídit dokonce i kožené sedačky a kůží potažený volant, dokoupit lze také nové disky nebo střechu lakovanou v barvě karoserie.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků