Land Cruiser V8 prošel faceliftem. Má novou masku a umí sám brzdit

Obrovská Toyota Land Cruiser V8 se představila v modernizovaném provedení. Facelift přinesl klasické věci v podobě upraveného designu, nových technologií a nakonec došlo i na modernizovaný motor.

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Novinky v oblasti designu jsou jasně patrné hned na první pohled. Land Cruiser V8 totiž dostal kompletně přepracovanou přední část s novou maskou a světlomety používajícími diody. Úprav se ale dočkala také zadní světla a do nabídky přibyly dvě barvy karoserie - hnědá a tmavě modrá. V interiéru prozrazuje přítomnost facelift především přepracovaný středový panel, který má jinak poskládaná tlačítka a nový displej.  

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Tím možná nejdůležitějším je ale nový bezpečnostní systém, který také přichází s nejnovějším faceliftem. Řidič se bude moci spolehnout na adaptivní tempomat, sledování jízdních pruhů, rozpoznávání chodců, hlídání mrtvého úhlu nebo sledování přijíždějících automobilů.

Na domácím japonském trhu se Land Cruiser V8 nabízí s benzinovým osmiválcem, nás se ale týká naftový motor V8 s objemem válců 4,5 litru. Ten dostal řadu úprav kvůli snížení produkce emisí. Měnily se například vstřikovače, software řídicí jednotky a lehce (+2,5 %) se navyšoval i výkon motoru. Naopak spotřeba klesla o 8 % na průměrnou hodnotu 9,5 l/100 km.

Upravený Land Cruiser V8 se nejprve začne prodávat na japonském trhu. Kdy se dostane do Evropy, to se zatím ještě neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků