Land Cruiser V8 prošel faceliftem. Má novou masku a umí sám brzdit

Obrovská Toyota Land Cruiser V8 se představila v modernizovaném provedení. Facelift přinesl klasické věci v podobě upraveného designu, nových technologií a nakonec došlo i na modernizovaný motor.

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Novinky v oblasti designu jsou jasně patrné hned na první pohled. Land Cruiser V8 totiž dostal kompletně přepracovanou přední část s novou maskou a světlomety používajícími diody. Úprav se ale dočkala také zadní světla a do nabídky přibyly dvě barvy karoserie - hnědá a tmavě modrá. V interiéru prozrazuje přítomnost facelift především přepracovaný středový panel, který má jinak poskládaná tlačítka a nový displej.  

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Tím možná nejdůležitějším je ale nový bezpečnostní systém, který také přichází s nejnovějším faceliftem. Řidič se bude moci spolehnout na adaptivní tempomat, sledování jízdních pruhů, rozpoznávání chodců, hlídání mrtvého úhlu nebo sledování přijíždějících automobilů.

Na domácím japonském trhu se Land Cruiser V8 nabízí s benzinovým osmiválcem, nás se ale týká naftový motor V8 s objemem válců 4,5 litru. Ten dostal řadu úprav kvůli snížení produkce emisí. Měnily se například vstřikovače, software řídicí jednotky a lehce (+2,5 %) se navyšoval i výkon motoru. Naopak spotřeba klesla o 8 % na průměrnou hodnotu 9,5 l/100 km.

Upravený Land Cruiser V8 se nejprve začne prodávat na japonském trhu. Kdy se dostane do Evropy, to se zatím ještě neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků