Land Cruiser V8 prošel faceliftem. Má novou masku a umí sám brzdit

Obrovská Toyota Land Cruiser V8 se představila v modernizovaném provedení. Facelift přinesl klasické věci v podobě upraveného designu, nových technologií a nakonec došlo i na modernizovaný motor.

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Novinky v oblasti designu jsou jasně patrné hned na první pohled. Land Cruiser V8 totiž dostal kompletně přepracovanou přední část s novou maskou a světlomety používajícími diody. Úprav se ale dočkala také zadní světla a do nabídky přibyly dvě barvy karoserie - hnědá a tmavě modrá. V interiéru prozrazuje přítomnost facelift především přepracovaný středový panel, který má jinak poskládaná tlačítka a nový displej.  

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Tím možná nejdůležitějším je ale nový bezpečnostní systém, který také přichází s nejnovějším faceliftem. Řidič se bude moci spolehnout na adaptivní tempomat, sledování jízdních pruhů, rozpoznávání chodců, hlídání mrtvého úhlu nebo sledování přijíždějících automobilů.

Na domácím japonském trhu se Land Cruiser V8 nabízí s benzinovým osmiválcem, nás se ale týká naftový motor V8 s objemem válců 4,5 litru. Ten dostal řadu úprav kvůli snížení produkce emisí. Měnily se například vstřikovače, software řídicí jednotky a lehce (+2,5 %) se navyšoval i výkon motoru. Naopak spotřeba klesla o 8 % na průměrnou hodnotu 9,5 l/100 km.

Upravený Land Cruiser V8 se nejprve začne prodávat na japonském trhu. Kdy se dostane do Evropy, to se zatím ještě neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků