Land Cruiser V8 prošel faceliftem. Má novou masku a umí sám brzdit

Obrovská Toyota Land Cruiser V8 se představila v modernizovaném provedení. Facelift přinesl klasické věci v podobě upraveného designu, nových technologií a nakonec došlo i na modernizovaný motor.

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Toyota Land Cruiser - všestranný šedesátník

Novinky v oblasti designu jsou jasně patrné hned na první pohled. Land Cruiser V8 totiž dostal kompletně přepracovanou přední část s novou maskou a světlomety používajícími diody. Úprav se ale dočkala také zadní světla a do nabídky přibyly dvě barvy karoserie - hnědá a tmavě modrá. V interiéru prozrazuje přítomnost facelift především přepracovaný středový panel, který má jinak poskládaná tlačítka a nový displej.  

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Test ojetiny Toyota RAV4 2,0i: volba z rozumu

Tím možná nejdůležitějším je ale nový bezpečnostní systém, který také přichází s nejnovějším faceliftem. Řidič se bude moci spolehnout na adaptivní tempomat, sledování jízdních pruhů, rozpoznávání chodců, hlídání mrtvého úhlu nebo sledování přijíždějících automobilů.

Na domácím japonském trhu se Land Cruiser V8 nabízí s benzinovým osmiválcem, nás se ale týká naftový motor V8 s objemem válců 4,5 litru. Ten dostal řadu úprav kvůli snížení produkce emisí. Měnily se například vstřikovače, software řídicí jednotky a lehce (+2,5 %) se navyšoval i výkon motoru. Naopak spotřeba klesla o 8 % na průměrnou hodnotu 9,5 l/100 km.

Upravený Land Cruiser V8 se nejprve začne prodávat na japonském trhu. Kdy se dostane do Evropy, to se zatím ještě neví. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků