Lancia Ypsilon: tajemná Italka (autosalon)

V článcích s podtitulem autosalon vám čas od času předložíme automobil, který se u nás neprodává, nebo stojí za pozornost. Vůz představíme pomocí kvalitních fotografií a základních informací. Jako první je na řadě Lancia Ypsilon. Vstupte do našeho autosalonu.
Lancia Ypsilon: tajemná Italka (autosalon)

Co si budeme nalhávat: Na vzhledu záleží..a hodně. Platí to při výběru pohovky, mixéru, domácího mazlíčka i automobilu. Pokud se vám pejsánek nelíbí, domů si ho neodvezete, pokud se vám nelíbí automobil, určitě si ho nekoupíte. Ať už máte na nový vůz vyhrazen milion či padesát tisíc, vždy budete zvažovat, zda je hezčí ten či onen. Aniž byste si to připouštěli, mimo technické parametry (a další objektivní faktory) berete v úvahu také vzhled.

Proč to vůbec uvádím? Na této filosofii jsme se rozhodli vytvořit jakýsi nový seriál (spíše občasník), jehož úkolem nebude nic menšího, než ukázat automobil, jenž není české veřejnosti příliš znám, popřípadě automobil, který si místo v autosalonu zaslouží. Vybraný vůz nechceme představovat obvyklým způsobem, tedy pomocí textu a fotografíí, nýbrž pouze za pomoci kvalitních fotografií a základních technických informací.

Poznámka: Koho byste rádi viděli v našem/vašem autosalonu? Zmiňte se, prosím, v diskusi pod tímto článkem. 

Tvořit zbytečné kB textu nemá smysl také proto, že se vozy neprodávají v České republice, popřípadě se nikdy nedostanou do výroby. Jejich ladné křivky jsou přesto natolik inspirující, že si zaslouží být vystaveny zrakům čtenárů. Místo dlouhého povídání přenechám slovo historicky prvnímu modelu v Autosalonu - Lancii Ypsilon. Ta sa v České republice oficiálně neprodává, což je škoda. Malá "Ypsilonka" by jistě zpestřila segment nejmenších vozů..

Fotogalerie


Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Plakáty

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Technické informace

Rozměry

Klepněte pro větší obrázek

Délka: 3778 mm, Výška: 1704 mm, Šířka: 1530 mm, Rozvor: 2388 mm
Počet sedadel: 4/5, Počet dveří: 3, Zavazadlový prostor: 215/290 l
Palivová nádrž: 47 l

Motory

1.2 8V

Klepněte pro větší obrázekVýkon: 44 kW/60 k
při otáčkách: 5000 ot./min.
Točivý moment: 102 N.m
při otáčkách: 2500 ot./min.

 

1.2 16V

Klepněte pro větší obrázekVýkon: 59 kW/80 k
při otáčkách: 5000 ot./min.
Točivý moment: 114 N.m
při otáčkách: 4000 ot./min.

 

1.4 16V

Klepněte pro větší obrázekVýkon: 70 kW/95 k
při otáčkách: 5800 ot./min.
Točivý moment: 128 N.m
při otáčkách: 4500 ot./min.

 

1.3 Multijet 16V

Klepněte pro větší obrázekVýkon: 51 kW/70 k
při otáčkách: 4000 ot./min.
Točivý moment: 180 N.m
při otáčkách: 1750 ot./min.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků