Jediny model znacky , ale proda se ho vice ,nez vsech modelu Alfy Romeo dohromady. To je zajimavy fakt.
je to prémie pozor na to
Dalsim modelem by mohl byt Peugeot 508 ala Lancia To by jim mohlo vyjit. V Italii urcite.
Lancia může vstát z mrtvých, techniku má v budoucnu sdílet s Alfou Romeo a DS.Tak tohle nevypada jako vyhra pro Lancii.
Nutno taky doplnit,že se Ypsilon prodává pouze v Itálii. O to jsou prodeje Alfy tristnější.
9-10 let stara vykopavka a drzi to nad vodou novymi svetly a barvou. Krasne.
To jsou veci na tom svete placatem - dalo by se rici .18 let od uvedeni a zmenou je defacto navrat k puvodnimu designu.
Nevadí že Golf je 40 ročná vykopávka kde menia to isté a všetci ho majú za modlu
vyraba sa to tak dlho ako lada niva, vypada to lepsie ale preco tam uz nedaju aj full vpredu, nemusia byt hned matrixy, ale ak nam ukazuju ten ich ecoshit v plnke tak mohli dat aj nejake priplatky do toho. aj tak to vypada ako facelift milenioveho srotu.
Auto do města určitě potřebuje extra silná světla.A taky noční vidění,head up display, čtení značek a v neposlední řadě i turbo motor pro závody na světlech.
Kdo by do městského provozu platil po pár letech vypálené LEDky ??Tohle je auto co má volant, zrcátka, kola, převodovku, motor a skla. Nic víc se od toho nečeká, natož nějaký placatý display.
Y je symatické prdítko do města. A pořád vypadá líp, než velká část konkurence. Na to, kolik jí je, je to úctyhodný výkon.
Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.
Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?
Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.
Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.
Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“
Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.
Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.
Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.