Lancia Ypsilon má po faceliftu. Už se nemračí, ale směje. Má k tomu dobrý důvod

12 komentářů

JK
8. února • 16:04

Y je symatické prdítko do města. A pořád vypadá líp, než velká část konkurence. Na to, kolik jí je, je to úctyhodný výkon. ;-)

emkejx
5. února • 14:20

vyraba sa to tak dlho ako lada niva, vypada to lepsie ale preco tam uz nedaju aj full vpredu, nemusia byt hned matrixy, ale ak nam ukazuju ten ich ecoshit v plnke tak mohli dat aj nejake priplatky do toho. aj tak to vypada ako facelift milenioveho srotu.

Lord Owl
8. února • 18:13

Kdo by do městského provozu platil po pár letech vypálené LEDky ??
Tohle je auto co má volant, zrcátka, kola, převodovku, motor a skla. Nic víc se od toho nečeká, natož nějaký placatý display.

Jan.A.K.
5. února • 14:47

Auto do města určitě potřebuje extra silná světla.
A taky noční vidění,head up display, čtení značek a v neposlední řadě i turbo motor pro závody na světlech.

Pikus
5. února • 11:31

9-10 let stara vykopavka a drzi to nad vodou novymi svetly a barvou. Krasne.

sorpersa
5. února • 14:02

Nevadí že Golf je 40 ročná vykopávka kde menia to isté a všetci ho majú za modlu :-)

Jan A.K.
5. února • 12:05

To jsou veci na tom svete placatem - dalo by se rici .
18 let od uvedeni a zmenou je defacto navrat k puvodnimu designu.

Jan A.K.
5. února • 11:25

Jediny model znacky , ale proda se ho vice ,nez vsech modelu Alfy Romeo dohromady.
To je zajimavy fakt.

asd
5. února • 15:29

Nutno taky doplnit,že se Ypsilon prodává pouze v Itálii. O to jsou prodeje Alfy tristnější.

1
5. února • 11:49

je to prémie pozor na to

Jan A.K.
5. února • 11:57

Dalsim modelem by mohl byt Peugeot 508 ala Lancia
To by jim mohlo vyjit. V Italii urcite.

Jan A.K.
5. února • 16:13

Lancia může vstát z mrtvých, techniku má v budoucnu sdílet s Alfou Romeo a DS.
Tak tohle nevypada jako vyhra pro Lancii.

Doporučujeme

Články odjinud