Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

25 komentářů

Martin Hovorka
9. května • 21:35

Mám Lancii Delta S 1.9 Biturbo už 7 let a spolehlivější auto jsem ještě neměl. Je to raketa a jezdí za 6 a půl litru nafty. Ty kecy o italském šrotu mě už nudí. Jezdil jsem německým i českým šrotem a neměnil bych ani za nic.

Lord Owl
7. srpna • 7:18

Ta Ypsilonka přežívá prodejně jen proto, že se drželi osvědčeného receptu "malé, levné, funkční a bez pikatchovin". V přehuštěných italských metropolích se s tím dobře myškuje v kolonách a taky parkuje.

Laci
29. července • 19:58

Lancia vedela vyrobiť aj kvalitu aj dizajn.
Thesis je nádherné auto.
Stratos už bude navždy legenda.
No ale keď už sa Fiat rozhodol pustiť Lanciu k vode tak aspoň mohol zvyšok energie, ľudí , financií , času venovať zvyšku značiek .
Bohužiaľ vedenie Fiatu neurobilo poriadne ani to.

smejkal
29. července • 15:13

Srovnáváte hrušky a jablka, neboli kaviáru se prodává míň než vlašáku. :-):-)

Petr
29. července • 9:45

No i kdyz jsem Lancii nikdy nemel,tak by byla velka skoda,kdyby zanikla uplne. Kdyby udelali nejakou novou Y-ku,tak bych klidne o ni uvazoval .

Kankunen
29. července • 12:41

V reále nemají ani na nové Punto.

.x.
28. července • 17:56

Prostě dvě mrtvé značky, které zmrvil FIAT.

Joe Doe
29. července • 8:14

Sorry, ale tie dve znacky sa zmrvili uplne samostatne a smerovali k tomu dlhodobo.MIZERNA kvalita a spolahlivost sa s AR aj Lanciou tahala dekady, pridaj k tomu naozaj dementne auta, ktore nezapadali do portfolia znacky (minivan od Lancie???)...Zakaznikov si to stale naslo, ale dlhodobo bol trend neudrzatelny. Fiat im predlzil pobyt na JIPke, to je vsetko.Lancia aj AR uz davno stratili pravo na existenciu.

Martin Hovorka
9. května • 21:42

Kolik Lancii a AR jste v životě měl, abyste mohl vynášet podobně debilní soudy?

smejkal
29. července • 15:24

A na to jsi přišel sám, nebo ti to poradila "jedna paní povídala". Na druhé straně musím poděkovat podobným "myslitelům" že mě umožnili kupovat tyto značky za relativně nízké ceny můžu si dovolit vychutnávat řízení těchto aut i s "kvalitním" příjmem českého občana.
Řídit tyto značky byla a je vždy radost a jsem hrdý na to, že tyto "dementné auta" můžu vlastnit.

Ffff
28. července • 20:56

A co je prosím vás na giulii a stelviu zmrvené? To že se neprodávají jako konkurence neznamená že jsou to špatná auta. Buďme rádi že taková auta jako je stelvio a giulia ještě někdo vyrábí. To že to už dnes 90procent řidičů neocení je věc jiná.

Ne321
29. července • 9:43

Co je na nich zmrveneho? Treba interiery. Nejenom jeho opticka kvalita, ale treba i dost zasadni vec jako kvalita sedacek. Zakladni sedacky jsou priserne, dokonce pod urovni bezneho mainstreamu. Alespon trochu slusne sedacky maji jenom vybavy Veloce, ktere stoji raketu. Sedacky na urovni priplatkovych sportovnich sedacek treba z BMW nebo Mercedes nenabizi Alfa Romeo vubec. Mel jsem moznost se projet ve specialni QV verzi a prestoze stoji raketu, tam sedacky uz jsou lepsi, ale celkovy dojem z interieru stale nic moc a to za 2.2 mio. Kdyz si vezmu co mi v te cene nabidne nemecka konkurence, tak je jasne proc tohle auto koupi jenom opravdu velky nadsenec a tech evidentne neni moc.

smejkal
29. července • 15:30

Německá konkurence v téhle ceně nabízí falešné výfuky a levné náhražky kvalitních analogovych přístrojů.

Ffff
29. července • 11:53

Tak jestli jsi jel qv a neměl jsi tam sparca za 90tis tak jsi tam měl úplně ty samé sesle co jsou ve Veloce. Jinak by mě zajímalo čím bude m3 nabo C amg lepší než QV. Jízdním zážitkem určitě ne. A že mají lepší kamery a infoteiment? Ale jděte o tom to přeci není. Nebo snad ano?

sumi
29. července • 2:39

Alfa vyrábí krásná ale celkem drahá auta...Navíc je potřeba nový model Gulietty !
Lancia by si pokračování zasloužila..

.x.
28. července • 22:26

A píši snad někde, že jsou Stelvio a Giulia zmrvené?

Ffff
29. července • 7:29

Píšeš o alfje. Tak já nevím co vyrábí za modely. Kugu a golfa??

.x.
29. července • 8:47

Ano, píši o Alfě a Lancii, které zmrvil FIAT. To nesouvisí se Stelviem a Giulií. Saab také vyráběl dva nebo tři pěkné modely když jej GM totálně dojebal.

Tom
28. července • 14:03

Nejak nikde nevidim clanek o tom, ze Skodovka svolava do servisu tisice svych vozu. Mozna si toho zdejsi novinari nevsimli, vetsinou clanky o Skodovce visi na TOPu, mate nejaky problem s webem? :-D

Kankunen
28. července • 16:27

Škodovka pod německým vedením svolává víc aut než Fiat vyrobí.

vita
2. listopadu • 14:37

to máte pravdu, fiat vyrábí opravdu málo

petr r. (petrumr)
28. července • 15:49

a proč jako by to mělo být na webu, snad majitelovi dojde dopis a když nebude reagovat, nebude stím jezdit atd., tak potom jak to někdo koupí a zajímá se o to, to udělají všechno nazpět, třeba bmw. Tys jako nebyl s žádným autě nebo motorkou na svolávačce?

kolkyno
28. července • 18:44

S Kiu som nebol nikdy na zvolavacke. Ale napr otcovi volali z Hondy, aby sa dostavil s Accordom z 2004 kvoli moznosti ze pri vystreleni airbagu spolujazdca mozu vyletiet aj sucasti pristrojovky. Take nieco je dost raritne vidiet.

Q
28. července • 13:23

Fiat je hrobařem italského automobilového průmyslu. Sliboval, že toužebně očekávaná Giulia přijde v roce 2013, pak v roce 2014, pak v roce 2015, nakonec přišla až v roce 2016 a to v hodně osekané nabídce. Chybí benzínové verze s manuálem pro soukromé zákazníky. Pro fleetové zákazníky sice nachystal širokou nabídku dieselových verzí, ale ingoroval, že v Evropě se prodávají více jako kombíky. Prodeje jsou velmi slabé. Alfa míří k zániku.

Martin Hovorka
9. května • 21:39

Máte bohužel naprostou pravdu.

Doporučujeme

Články odjinud