Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Q  |  28. 07. 2019 13:23

Fiat je hrobařem italského automobilového průmyslu. Sliboval, že toužebně očekávaná Giulia přijde v roce 2013, pak v roce 2014, pak v roce 2015, nakonec přišla až v roce 2016 a to v hodně osekané nabídce. Chybí benzínové verze s manuálem pro soukromé zákazníky. Pro fleetové zákazníky sice nachystal širokou nabídku dieselových verzí, ale ingoroval, že v Evropě se prodávají více jako kombíky. Prodeje jsou velmi slabé. Alfa míří k zániku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 07. 2019 14:03

Nejak nikde nevidim clanek o tom, ze Skodovka svolava do servisu tisice svych vozu. Mozna si toho zdejsi novinari nevsimli, vetsinou clanky o Skodovce visi na TOPu, mate nejaky problem s webem?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  28. 07. 2019 15:49

a proč jako by to mělo být na webu, snad majitelovi dojde dopis a když nebude reagovat, nebude stím jezdit atd., tak potom jak to někdo koupí a zajímá se o to, to udělají všechno nazpět, třeba bmw. Tys jako nebyl s žádným autě nebo motorkou na svolávačce?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  28. 07. 2019 18:44

S Kiu som nebol nikdy na zvolavacke. Ale napr otcovi volali z Hondy, aby sa dostavil s Accordom z 2004 kvoli moznosti ze pri vystreleni airbagu spolujazdca mozu vyletiet aj sucasti pristrojovky. Take nieco je dost raritne vidiet.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  28. 07. 2019 16:27

Škodovka pod německým vedením svolává víc aut než Fiat vyrobí.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  28. 07. 2019 17:56

Prostě dvě mrtvé značky, které zmrvil FIAT.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  28. 07. 2019 20:56

A co je prosím vás na giulii a stelviu zmrvené? To že se neprodávají jako konkurence neznamená že jsou to špatná auta. Buďme rádi že taková auta jako je stelvio a giulia ještě někdo vyrábí. To že to už dnes 90procent řidičů neocení je věc jiná.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  28. 07. 2019 22:26

A píši snad někde, že jsou Stelvio a Giulia zmrvené?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  29. 07. 2019 07:29

Píšeš o alfje. Tak já nevím co vyrábí za modely. Kugu a golfa??

Odpovědět  |   | 
.x.  |  29. 07. 2019 08:47

Ano, píši o Alfě a Lancii, které zmrvil FIAT. To nesouvisí se Stelviem a Giulií. Saab také vyráběl dva nebo tři pěkné modely když jej GM totálně dojebal.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  29. 07. 2019 02:39

Alfa vyrábí krásná ale celkem drahá auta...Navíc je potřeba nový model Gulietty !
Lancia by si pokračování zasloužila..

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 07. 2019 09:43

Co je na nich zmrveneho? Treba interiery. Nejenom jeho opticka kvalita, ale treba i dost zasadni vec jako kvalita sedacek. Zakladni sedacky jsou priserne, dokonce pod urovni bezneho mainstreamu. Alespon trochu slusne sedacky maji jenom vybavy Veloce, ktere stoji raketu. Sedacky na urovni priplatkovych sportovnich sedacek treba z BMW nebo Mercedes nenabizi Alfa Romeo vubec. Mel jsem moznost se projet ve specialni QV verzi a prestoze stoji raketu, tam sedacky uz jsou lepsi, ale celkovy dojem z interieru stale nic moc a to za 2.2 mio. Kdyz si vezmu co mi v te cene nabidne nemecka konkurence, tak je jasne proc tohle auto koupi jenom opravdu velky nadsenec a tech evidentne neni moc.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  29. 07. 2019 11:53

Tak jestli jsi jel qv a neměl jsi tam sparca za 90tis tak jsi tam měl úplně ty samé sesle co jsou ve Veloce. Jinak by mě zajímalo čím bude m3 nabo C amg lepší než QV. Jízdním zážitkem určitě ne. A že mají lepší kamery a infoteiment? Ale jděte o tom to přeci není. Nebo snad ano?

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:30

Německá konkurence v téhle ceně nabízí falešné výfuky a levné náhražky kvalitních analogovych přístrojů.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 07. 2019 08:14

Sorry, ale tie dve znacky sa zmrvili uplne samostatne a smerovali k tomu dlhodobo.

MIZERNA kvalita a spolahlivost sa s AR aj Lanciou tahala dekady, pridaj k tomu naozaj dementne auta, ktore nezapadali do portfolia znacky (minivan od Lancie???)...

Zakaznikov si to stale naslo, ale dlhodobo bol trend neudrzatelny. Fiat im predlzil pobyt na JIPke, to je vsetko.

Lancia aj AR uz davno stratili pravo na existenciu.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:24

A na to jsi přišel sám, nebo ti to poradila "jedna paní povídala". Na druhé straně musím poděkovat podobným "myslitelům" že mě umožnili kupovat tyto značky za relativně nízké ceny můžu si dovolit vychutnávat řízení těchto aut i s "kvalitním" příjmem českého občana.
Řídit tyto značky byla a je vždy radost a jsem hrdý na to, že tyto "dementné auta" můžu vlastnit.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 07. 2019 09:45

No i kdyz jsem Lancii nikdy nemel,tak by byla velka skoda,kdyby zanikla uplne. Kdyby udelali nejakou novou Y-ku,tak bych klidne o ni uvazoval .

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 07. 2019 12:41

V reále nemají ani na nové Punto.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:13

Srovnáváte hrušky a jablka, neboli kaviáru se prodává míň než vlašáku.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  29. 07. 2019 19:58

Lancia vedela vyrobiť aj kvalitu aj dizajn.
Thesis je nádherné auto.
Stratos už bude navždy legenda.
No ale keď už sa Fiat rozhodol pustiť Lanciu k vode tak aspoň mohol zvyšok energie, ľudí , financií , času venovať zvyšku značiek .
Bohužiaľ vedenie Fiatu neurobilo poriadne ani to.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  07. 08. 2019 07:18

Ta Ypsilonka přežívá prodejně jen proto, že se drželi osvědčeného receptu "malé, levné, funkční a bez pikatchovin". V přehuštěných italských metropolích se s tím dobře myškuje v kolonách a taky parkuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 78 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A