Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Q  |  28. 07. 2019 13:23

Fiat je hrobařem italského automobilového průmyslu. Sliboval, že toužebně očekávaná Giulia přijde v roce 2013, pak v roce 2014, pak v roce 2015, nakonec přišla až v roce 2016 a to v hodně osekané nabídce. Chybí benzínové verze s manuálem pro soukromé zákazníky. Pro fleetové zákazníky sice nachystal širokou nabídku dieselových verzí, ale ingoroval, že v Evropě se prodávají více jako kombíky. Prodeje jsou velmi slabé. Alfa míří k zániku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 07. 2019 14:03

Nejak nikde nevidim clanek o tom, ze Skodovka svolava do servisu tisice svych vozu. Mozna si toho zdejsi novinari nevsimli, vetsinou clanky o Skodovce visi na TOPu, mate nejaky problem s webem?

Odpovědět  |   | 

a proč jako by to mělo být na webu, snad majitelovi dojde dopis a když nebude reagovat, nebude stím jezdit atd., tak potom jak to někdo koupí a zajímá se o to, to udělají všechno nazpět, třeba bmw. Tys jako nebyl s žádným autě nebo motorkou na svolávačce?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  28. 07. 2019 18:44

S Kiu som nebol nikdy na zvolavacke. Ale napr otcovi volali z Hondy, aby sa dostavil s Accordom z 2004 kvoli moznosti ze pri vystreleni airbagu spolujazdca mozu vyletiet aj sucasti pristrojovky. Take nieco je dost raritne vidiet.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  28. 07. 2019 16:27

Škodovka pod německým vedením svolává víc aut než Fiat vyrobí.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  28. 07. 2019 17:56

Prostě dvě mrtvé značky, které zmrvil FIAT.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  28. 07. 2019 20:56

A co je prosím vás na giulii a stelviu zmrvené? To že se neprodávají jako konkurence neznamená že jsou to špatná auta. Buďme rádi že taková auta jako je stelvio a giulia ještě někdo vyrábí. To že to už dnes 90procent řidičů neocení je věc jiná.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  28. 07. 2019 22:26

A píši snad někde, že jsou Stelvio a Giulia zmrvené?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  29. 07. 2019 07:29

Píšeš o alfje. Tak já nevím co vyrábí za modely. Kugu a golfa??

Odpovědět  |   | 
.x.  |  29. 07. 2019 08:47

Ano, píši o Alfě a Lancii, které zmrvil FIAT. To nesouvisí se Stelviem a Giulií. Saab také vyráběl dva nebo tři pěkné modely když jej GM totálně dojebal.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  29. 07. 2019 02:39

Alfa vyrábí krásná ale celkem drahá auta...Navíc je potřeba nový model Gulietty !
Lancia by si pokračování zasloužila..

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 07. 2019 09:43

Co je na nich zmrveneho? Treba interiery. Nejenom jeho opticka kvalita, ale treba i dost zasadni vec jako kvalita sedacek. Zakladni sedacky jsou priserne, dokonce pod urovni bezneho mainstreamu. Alespon trochu slusne sedacky maji jenom vybavy Veloce, ktere stoji raketu. Sedacky na urovni priplatkovych sportovnich sedacek treba z BMW nebo Mercedes nenabizi Alfa Romeo vubec. Mel jsem moznost se projet ve specialni QV verzi a prestoze stoji raketu, tam sedacky uz jsou lepsi, ale celkovy dojem z interieru stale nic moc a to za 2.2 mio. Kdyz si vezmu co mi v te cene nabidne nemecka konkurence, tak je jasne proc tohle auto koupi jenom opravdu velky nadsenec a tech evidentne neni moc.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  29. 07. 2019 11:53

Tak jestli jsi jel qv a neměl jsi tam sparca za 90tis tak jsi tam měl úplně ty samé sesle co jsou ve Veloce. Jinak by mě zajímalo čím bude m3 nabo C amg lepší než QV. Jízdním zážitkem určitě ne. A že mají lepší kamery a infoteiment? Ale jděte o tom to přeci není. Nebo snad ano?

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:30

Německá konkurence v téhle ceně nabízí falešné výfuky a levné náhražky kvalitních analogovych přístrojů.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 07. 2019 08:14

Sorry, ale tie dve znacky sa zmrvili uplne samostatne a smerovali k tomu dlhodobo.

MIZERNA kvalita a spolahlivost sa s AR aj Lanciou tahala dekady, pridaj k tomu naozaj dementne auta, ktore nezapadali do portfolia znacky (minivan od Lancie???)...

Zakaznikov si to stale naslo, ale dlhodobo bol trend neudrzatelny. Fiat im predlzil pobyt na JIPke, to je vsetko.

Lancia aj AR uz davno stratili pravo na existenciu.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:24

A na to jsi přišel sám, nebo ti to poradila "jedna paní povídala". Na druhé straně musím poděkovat podobným "myslitelům" že mě umožnili kupovat tyto značky za relativně nízké ceny můžu si dovolit vychutnávat řízení těchto aut i s "kvalitním" příjmem českého občana.
Řídit tyto značky byla a je vždy radost a jsem hrdý na to, že tyto "dementné auta" můžu vlastnit.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 07. 2019 09:45

No i kdyz jsem Lancii nikdy nemel,tak by byla velka skoda,kdyby zanikla uplne. Kdyby udelali nejakou novou Y-ku,tak bych klidne o ni uvazoval .

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 07. 2019 12:41

V reále nemají ani na nové Punto.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:13

Srovnáváte hrušky a jablka, neboli kaviáru se prodává míň než vlašáku.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  29. 07. 2019 19:58

Lancia vedela vyrobiť aj kvalitu aj dizajn.
Thesis je nádherné auto.
Stratos už bude navždy legenda.
No ale keď už sa Fiat rozhodol pustiť Lanciu k vode tak aspoň mohol zvyšok energie, ľudí , financií , času venovať zvyšku značiek .
Bohužiaľ vedenie Fiatu neurobilo poriadne ani to.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  07. 08. 2019 07:18

Ta Ypsilonka přežívá prodejně jen proto, že se drželi osvědčeného receptu "malé, levné, funkční a bez pikatchovin". V přehuštěných italských metropolích se s tím dobře myškuje v kolonách a taky parkuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A