Lancia Ypsilon je poslední zbytek téměř mrtvé značky. Teď zostudila Alfu Romeo

Q  |  28. 07. 2019 13:23

Fiat je hrobařem italského automobilového průmyslu. Sliboval, že toužebně očekávaná Giulia přijde v roce 2013, pak v roce 2014, pak v roce 2015, nakonec přišla až v roce 2016 a to v hodně osekané nabídce. Chybí benzínové verze s manuálem pro soukromé zákazníky. Pro fleetové zákazníky sice nachystal širokou nabídku dieselových verzí, ale ingoroval, že v Evropě se prodávají více jako kombíky. Prodeje jsou velmi slabé. Alfa míří k zániku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 07. 2019 14:03

Nejak nikde nevidim clanek o tom, ze Skodovka svolava do servisu tisice svych vozu. Mozna si toho zdejsi novinari nevsimli, vetsinou clanky o Skodovce visi na TOPu, mate nejaky problem s webem?

Odpovědět  |   | 

a proč jako by to mělo být na webu, snad majitelovi dojde dopis a když nebude reagovat, nebude stím jezdit atd., tak potom jak to někdo koupí a zajímá se o to, to udělají všechno nazpět, třeba bmw. Tys jako nebyl s žádným autě nebo motorkou na svolávačce?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  28. 07. 2019 18:44

S Kiu som nebol nikdy na zvolavacke. Ale napr otcovi volali z Hondy, aby sa dostavil s Accordom z 2004 kvoli moznosti ze pri vystreleni airbagu spolujazdca mozu vyletiet aj sucasti pristrojovky. Take nieco je dost raritne vidiet.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  28. 07. 2019 16:27

Škodovka pod německým vedením svolává víc aut než Fiat vyrobí.

Odpovědět  |   | 
vita  |  02. 11. 2019 14:37

to máte pravdu, fiat vyrábí opravdu málo

Odpovědět  |   | 
.x.  |  28. 07. 2019 17:56

Prostě dvě mrtvé značky, které zmrvil FIAT.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  28. 07. 2019 20:56

A co je prosím vás na giulii a stelviu zmrvené? To že se neprodávají jako konkurence neznamená že jsou to špatná auta. Buďme rádi že taková auta jako je stelvio a giulia ještě někdo vyrábí. To že to už dnes 90procent řidičů neocení je věc jiná.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  28. 07. 2019 22:26

A píši snad někde, že jsou Stelvio a Giulia zmrvené?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  29. 07. 2019 07:29

Píšeš o alfje. Tak já nevím co vyrábí za modely. Kugu a golfa??

Odpovědět  |   | 
.x.  |  29. 07. 2019 08:47

Ano, píši o Alfě a Lancii, které zmrvil FIAT. To nesouvisí se Stelviem a Giulií. Saab také vyráběl dva nebo tři pěkné modely když jej GM totálně dojebal.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  29. 07. 2019 02:39

Alfa vyrábí krásná ale celkem drahá auta...Navíc je potřeba nový model Gulietty !
Lancia by si pokračování zasloužila..

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 07. 2019 09:43

Co je na nich zmrveneho? Treba interiery. Nejenom jeho opticka kvalita, ale treba i dost zasadni vec jako kvalita sedacek. Zakladni sedacky jsou priserne, dokonce pod urovni bezneho mainstreamu. Alespon trochu slusne sedacky maji jenom vybavy Veloce, ktere stoji raketu. Sedacky na urovni priplatkovych sportovnich sedacek treba z BMW nebo Mercedes nenabizi Alfa Romeo vubec. Mel jsem moznost se projet ve specialni QV verzi a prestoze stoji raketu, tam sedacky uz jsou lepsi, ale celkovy dojem z interieru stale nic moc a to za 2.2 mio. Kdyz si vezmu co mi v te cene nabidne nemecka konkurence, tak je jasne proc tohle auto koupi jenom opravdu velky nadsenec a tech evidentne neni moc.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  29. 07. 2019 11:53

Tak jestli jsi jel qv a neměl jsi tam sparca za 90tis tak jsi tam měl úplně ty samé sesle co jsou ve Veloce. Jinak by mě zajímalo čím bude m3 nabo C amg lepší než QV. Jízdním zážitkem určitě ne. A že mají lepší kamery a infoteiment? Ale jděte o tom to přeci není. Nebo snad ano?

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:30

Německá konkurence v téhle ceně nabízí falešné výfuky a levné náhražky kvalitních analogovych přístrojů.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 07. 2019 08:14

Sorry, ale tie dve znacky sa zmrvili uplne samostatne a smerovali k tomu dlhodobo.

MIZERNA kvalita a spolahlivost sa s AR aj Lanciou tahala dekady, pridaj k tomu naozaj dementne auta, ktore nezapadali do portfolia znacky (minivan od Lancie???)...

Zakaznikov si to stale naslo, ale dlhodobo bol trend neudrzatelny. Fiat im predlzil pobyt na JIPke, to je vsetko.

Lancia aj AR uz davno stratili pravo na existenciu.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:24

A na to jsi přišel sám, nebo ti to poradila "jedna paní povídala". Na druhé straně musím poděkovat podobným "myslitelům" že mě umožnili kupovat tyto značky za relativně nízké ceny můžu si dovolit vychutnávat řízení těchto aut i s "kvalitním" příjmem českého občana.
Řídit tyto značky byla a je vždy radost a jsem hrdý na to, že tyto "dementné auta" můžu vlastnit.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 07. 2019 09:45

No i kdyz jsem Lancii nikdy nemel,tak by byla velka skoda,kdyby zanikla uplne. Kdyby udelali nejakou novou Y-ku,tak bych klidne o ni uvazoval .

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  29. 07. 2019 12:41

V reále nemají ani na nové Punto.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  29. 07. 2019 15:13

Srovnáváte hrušky a jablka, neboli kaviáru se prodává míň než vlašáku.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  29. 07. 2019 19:58

Lancia vedela vyrobiť aj kvalitu aj dizajn.
Thesis je nádherné auto.
Stratos už bude navždy legenda.
No ale keď už sa Fiat rozhodol pustiť Lanciu k vode tak aspoň mohol zvyšok energie, ľudí , financií , času venovať zvyšku značiek .
Bohužiaľ vedenie Fiatu neurobilo poriadne ani to.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  07. 08. 2019 07:18

Ta Ypsilonka přežívá prodejně jen proto, že se drželi osvědčeného receptu "malé, levné, funkční a bez pikatchovin". V přehuštěných italských metropolích se s tím dobře myškuje v kolonách a taky parkuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A