Lancia Ypsilon Black&Red: zaostřeno na mladé

Pryč jsou dnes doby, kdy každý teenager snil o Deltě HF Integrale. Značka Lancia se nyní pokouší do přízně mladých zákazníků vrátit.

Nová generace kompaktního modelu Lancia Ypsilon působí ušlechtilým a výlučným dojmem, nicméně se zdá, že podobně jako ostatní stávající řady značky Lancia působí i Ypsilon především na lokální patrioty a řidiče vyššího věku. Trend se pokusí pozměnit omezená série Lancia Ypsilon Black&Red připravená k premiéře na nadcházejícím autosalonu v Boloni.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Edice Ypsilon Black&Red bude k mání ve čtyřech barevných kombinacích

Značka Lancia svojí novinkou sází na emoce. Podle tvrzení jejích tvůrců jde o edici „vytvořenou jako alternativa pro mladší zákazníky a muže, kteří preferují oblasti související se sportovním stylem a vyspělou audiotechnikou“. Pětidveřový kompakt Ypsilon Black&Red bude k mání s dvojicí pohonných jednotek, zážehovým čtyřválcem 1,2 l s výkonem 69 koní (51 kW) a známým vznětovým motorem 1,3 MultiJet II o výkonu 95 koní (70 kW).

Lancia Ypsilon: klasik v novém a s dvouválcem

Lancia Ypsilon: klasik v novém a s dvouválcem

I přes poměrně určujícím dojmem znějící název bude Lancia Ypsilon Black&Red k dispozici nikoli s dvěmi, ale čtyřmi druhy lakování, nicméně základní odstíny zůstávají skutečně jen dva. Základem jsou červená Argilla a černá Vulcano, následují trojvrstvý odstín červená Fiamma a dvoubarevná kombinace červené Argilla s černou střechou a kapotou Vulcano.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér s látkovým čalouněním je ve všech případech vyveden v kontrastní kombinaci červené a černé barvy. Do sériové výbavy modelu série Ypsilon Black&Red mají patřit také klimatizace, patnáctipalcové lité ráfky, elektrické ovládání předních oken, speciální audiosoustava a škála bezpečnostních prvků včetně šestice airbagů a stabilizace ESP zahrnující také ABS, brzdový asistent, protiprokluz a hill holder. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků