Lancia Ypsilon Black&Red: zaostřeno na mladé

Pryč jsou dnes doby, kdy každý teenager snil o Deltě HF Integrale. Značka Lancia se nyní pokouší do přízně mladých zákazníků vrátit.

Nová generace kompaktního modelu Lancia Ypsilon působí ušlechtilým a výlučným dojmem, nicméně se zdá, že podobně jako ostatní stávající řady značky Lancia působí i Ypsilon především na lokální patrioty a řidiče vyššího věku. Trend se pokusí pozměnit omezená série Lancia Ypsilon Black&Red připravená k premiéře na nadcházejícím autosalonu v Boloni.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Edice Ypsilon Black&Red bude k mání ve čtyřech barevných kombinacích

Značka Lancia svojí novinkou sází na emoce. Podle tvrzení jejích tvůrců jde o edici „vytvořenou jako alternativa pro mladší zákazníky a muže, kteří preferují oblasti související se sportovním stylem a vyspělou audiotechnikou“. Pětidveřový kompakt Ypsilon Black&Red bude k mání s dvojicí pohonných jednotek, zážehovým čtyřválcem 1,2 l s výkonem 69 koní (51 kW) a známým vznětovým motorem 1,3 MultiJet II o výkonu 95 koní (70 kW).

Lancia

Lancia Ypsilon: klasik v novém a s dvouválcem

I přes poměrně určujícím dojmem znějící název bude Lancia Ypsilon Black&Red k dispozici nikoli s dvěmi, ale čtyřmi druhy lakování, nicméně základní odstíny zůstávají skutečně jen dva. Základem jsou červená Argilla a černá Vulcano, následují trojvrstvý odstín červená Fiamma a dvoubarevná kombinace červené Argilla s černou střechou a kapotou Vulcano.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér s látkovým čalouněním je ve všech případech vyveden v kontrastní kombinaci červené a černé barvy. Do sériové výbavy modelu série Ypsilon Black&Red mají patřit také klimatizace, patnáctipalcové lité ráfky, elektrické ovládání předních oken, speciální audiosoustava a škála bezpečnostních prvků včetně šestice airbagů a stabilizace ESP zahrnující také ABS, brzdový asistent, protiprokluz a hill holder. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků