Lancia Ypsilon Black&Red: zaostřeno na mladé

Pryč jsou dnes doby, kdy každý teenager snil o Deltě HF Integrale. Značka Lancia se nyní pokouší do přízně mladých zákazníků vrátit.

Nová generace kompaktního modelu Lancia Ypsilon působí ušlechtilým a výlučným dojmem, nicméně se zdá, že podobně jako ostatní stávající řady značky Lancia působí i Ypsilon především na lokální patrioty a řidiče vyššího věku. Trend se pokusí pozměnit omezená série Lancia Ypsilon Black&Red připravená k premiéře na nadcházejícím autosalonu v Boloni.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Edice Ypsilon Black&Red bude k mání ve čtyřech barevných kombinacích

Značka Lancia svojí novinkou sází na emoce. Podle tvrzení jejích tvůrců jde o edici „vytvořenou jako alternativa pro mladší zákazníky a muže, kteří preferují oblasti související se sportovním stylem a vyspělou audiotechnikou“. Pětidveřový kompakt Ypsilon Black&Red bude k mání s dvojicí pohonných jednotek, zážehovým čtyřválcem 1,2 l s výkonem 69 koní (51 kW) a známým vznětovým motorem 1,3 MultiJet II o výkonu 95 koní (70 kW).

Lancia Ypsilon: klasik v novém a s dvouválcem

Lancia Ypsilon: klasik v novém a s dvouválcem

I přes poměrně určujícím dojmem znějící název bude Lancia Ypsilon Black&Red k dispozici nikoli s dvěmi, ale čtyřmi druhy lakování, nicméně základní odstíny zůstávají skutečně jen dva. Základem jsou červená Argilla a černá Vulcano, následují trojvrstvý odstín červená Fiamma a dvoubarevná kombinace červené Argilla s černou střechou a kapotou Vulcano.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Interiér s látkovým čalouněním je ve všech případech vyveden v kontrastní kombinaci červené a černé barvy. Do sériové výbavy modelu série Ypsilon Black&Red mají patřit také klimatizace, patnáctipalcové lité ráfky, elektrické ovládání předních oken, speciální audiosoustava a škála bezpečnostních prvků včetně šestice airbagů a stabilizace ESP zahrnující také ABS, brzdový asistent, protiprokluz a hill holder. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků