Lancia Ypsilon a Delta ve speciálních edicích S Momodesign

Automobilka Lancia do Ženevy přiveze hned několik zajímavých sérií, ovšem zřejmě žádnou významnou premiéru.

Kompaktní model Lancia Ypsilon, úřadující v Evropě bez výraznějších prodejních úspěchů již bezmála čtyři roky, přichází v edici Elefantino. Tento název se prvně objevil v souvislosti se soutěžním týmem Lancia na počátku padesátých let, aby pak v letech 1997 až 2003 figuroval jako jméno výbavového stupně tehdejší malé Lancie Y. Vůz na snímcích se vyznačuje specifickým lakováním tyrkysovým odstínem nazvaným (překvapivě) Turquoise.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Ypsilon Elefantino

K dispozici ale budou také laky béžová Sabbia, bílá Neve, šedá Pietra a dvoubarevná kombinace tyrkysové a černé Vulcano. Interiér série Elefantino je opatřen speciálním čalouněním, koženým volantem a matově stříbřitými dekory na palubní desce vyjma kontrastního stehování je pro všechny laky edice Elefantino stejný. Tato řada bude k dispozici od června a v kombinaci se všemi motory, ovšem pouze s manuálními převodovkami.

Lancia Ypsilon: hlavní naděje renesance značky

Lancia Ypsilon: hlavní naděje renesance značky

Po boku Elefantina se v Ženevě objeví také série Lancia Ypsilon S Momodesign, jež vznikla ze spolupráce stylistického střediska Lancie a italského dodavatele oblečení a příslušenství Momodesign. Novinka přichází alternativně v barevných odstínech bílá Neve, černá Vulcano, červená Argilla, šedá Pietra, nebo modrá Zaffiro, přičemž ve všech případech jsou výklopná záď, střecha a kryty zrcátek lakovány matovou černí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Ypsilon S Momodesign

Zvenčí si na sérii S Momodesign všimneme také černě lakovaných patnácti, na přání šestnáctipalcových litých ráfků. Také v tomto případě se můžete těšit na upravený interiér, jde o sportovní sedadla, jiné čalounění, stehování sedadel, palubní desky a dveřních obkladů šedou nití a nažloutlý přístrojový štít. Pro pohon bude možno volit z většiny motorů nabízených pro standardní verze řady Ypsilon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Delta S Momodesign

Větší model Lancia Delta se vrací na místo činu, v Ženevě před pěti lety slavil svoji světovou premiéru a dočkal se drobné modernizace již o rok později. Také Delta se v Ženevě objeví v edici S Momodesign, jež stejně jako v případě Ypsilonu vznikla pod vedením italské společnosti Momodesign. Nárazníky i prahové obklady jsou lakovány v barvě karoserie, podle Lancie zaznamenáme také matově stříbřité doplňky, zatmavená přední světla, černou výklopnou záď, osmnáctipalcové lité ráfky nebo chromované koncovky výfuků, což je docela luxus, když zvenčí nejsou vidět…  

Ženeva živě: Lancia Delta, nový italský klenot

Ženeva živě: Lancia Delta, nový italský klenot

K mání budou pro Lancii Delta S Momodesign barevné odstíny bílá Zenith, černá Magma a kombinace bílé Zenith a černé Eclipse, ovšem naprostou novinkou jsou šedá metalíza Anthracite a kombinace téhož odstínu a černé Eclipse. Interiér má vynikat žlutými přístroji, leskle černou středovou konzolí a novými sedadly čalouněnými v kombinaci kůže a textilu. K mání budou pro tento model všechny motory ze standardní nabídky s výkonem od 120 koní (88 kW).

bazar

Lancia Delta 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 136 488 km
Cena: 176 000 Kč
Lancia Delta 2
Rok výroby: 2011
Stav: 117 708 km
Cena: 199 000 Kč
Lancia Delta 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 392 km
Cena: 180 000 Kč
Lancia Delta 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 134 620 km
Cena: 140 000 Kč
Lancia Delta 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 115 555 km
Cena: 159 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků