Lancia Ypsilon a Delta ve speciálních edicích S Momodesign

Automobilka Lancia do Ženevy přiveze hned několik zajímavých sérií, ovšem zřejmě žádnou významnou premiéru.

Kompaktní model Lancia Ypsilon, úřadující v Evropě bez výraznějších prodejních úspěchů již bezmála čtyři roky, přichází v edici Elefantino. Tento název se prvně objevil v souvislosti se soutěžním týmem Lancia na počátku padesátých let, aby pak v letech 1997 až 2003 figuroval jako jméno výbavového stupně tehdejší malé Lancie Y. Vůz na snímcích se vyznačuje specifickým lakováním tyrkysovým odstínem nazvaným (překvapivě) Turquoise.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Ypsilon Elefantino

K dispozici ale budou také laky béžová Sabbia, bílá Neve, šedá Pietra a dvoubarevná kombinace tyrkysové a černé Vulcano. Interiér série Elefantino je opatřen speciálním čalouněním, koženým volantem a matově stříbřitými dekory na palubní desce vyjma kontrastního stehování je pro všechny laky edice Elefantino stejný. Tato řada bude k dispozici od června a v kombinaci se všemi motory, ovšem pouze s manuálními převodovkami.

Lancia Ypsilon: hlavní naděje renesance značky

Lancia Ypsilon: hlavní naděje renesance značky

Po boku Elefantina se v Ženevě objeví také série Lancia Ypsilon S Momodesign, jež vznikla ze spolupráce stylistického střediska Lancie a italského dodavatele oblečení a příslušenství Momodesign. Novinka přichází alternativně v barevných odstínech bílá Neve, černá Vulcano, červená Argilla, šedá Pietra, nebo modrá Zaffiro, přičemž ve všech případech jsou výklopná záď, střecha a kryty zrcátek lakovány matovou černí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Ypsilon S Momodesign

Zvenčí si na sérii S Momodesign všimneme také černě lakovaných patnácti, na přání šestnáctipalcových litých ráfků. Také v tomto případě se můžete těšit na upravený interiér, jde o sportovní sedadla, jiné čalounění, stehování sedadel, palubní desky a dveřních obkladů šedou nití a nažloutlý přístrojový štít. Pro pohon bude možno volit z většiny motorů nabízených pro standardní verze řady Ypsilon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lancia Delta S Momodesign

Větší model Lancia Delta se vrací na místo činu, v Ženevě před pěti lety slavil svoji světovou premiéru a dočkal se drobné modernizace již o rok později. Také Delta se v Ženevě objeví v edici S Momodesign, jež stejně jako v případě Ypsilonu vznikla pod vedením italské společnosti Momodesign. Nárazníky i prahové obklady jsou lakovány v barvě karoserie, podle Lancie zaznamenáme také matově stříbřité doplňky, zatmavená přední světla, černou výklopnou záď, osmnáctipalcové lité ráfky nebo chromované koncovky výfuků, což je docela luxus, když zvenčí nejsou vidět…  

Ženeva živě: Lancia Delta, nový italský klenot

Ženeva živě: Lancia Delta, nový italský klenot

K mání budou pro Lancii Delta S Momodesign barevné odstíny bílá Zenith, černá Magma a kombinace bílé Zenith a černé Eclipse, ovšem naprostou novinkou jsou šedá metalíza Anthracite a kombinace téhož odstínu a černé Eclipse. Interiér má vynikat žlutými přístroji, leskle černou středovou konzolí a novými sedadly čalouněnými v kombinaci kůže a textilu. K mání budou pro tento model všechny motory ze standardní nabídky s výkonem od 120 koní (88 kW).

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků