Lancia utíká hrobníkovi z lopaty. V Itálii uvedla mild-hybridní Ypsilon EcoChic

28 komentářů

anna1i
1. června • 15:38

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Jozef
31. května • 7:56

Pekné auto, akonáhle niečo vybočuje zo stáda dnešného dizajnu, ludia to okamžite ukameňujú. 🥴.... A nepochpiteľne zase nadávajú, že dnes sú skoro všetky auta dizajnovo podobné 🤔🤔🤔 Čo vlastne chcú ?!?

Mirek
31. května • 17:35

To se ti určitě bude líbit design Fiat Multipla, ten má také "uniformní" design. Udělat něco vybočujícího opravdu neznamená, že to musí být automaticky pěkné. Tohle mi nějak připomíná Ford Ka a ten také zrovna krásy nepobral.
Pokud se ti zdá, že dnešní design je v podstatě stádo stejných aut, tak potom nerozumím mnohým, co nadávají na asijský design, americký design... Myslím, že pouze nechceš vidět, že auta rozhodně dnes nejsou uniformní, tedy pokud nebereš jako uniformitu čtyři kola, volant... Nebo máš pocit, že auta Renault se podobají autům Škoda, nebo Mazdám, Toyotám, BMW, Mercedes, VW..... případně navzájem mezi sebou?

Stanley
31. května • 7:33

Lancia Delta byla designově naprosto dokonalá, nezaměnitelná

Mik
30. května • 16:05

Lancia je s přehledem nejhnusnější Italka. Nic tak hnusného netvoří ani ten náš český bratr z Nošovic.

jarda
30. května • 17:02

...Ňupe!

Mirek
30. května • 17:50

Nevím, proč mu nadáváš, když napsal jen to, co si naprostá většina lidí o designu aut Lancia myslí. Sám se nepamatuji, kdy udělala Lanci naposledy hezké auto, za kterým bych měl potřebu se ohlédnout. Design prodává, ale u této značky evidentně ne. Vím jen o jediné Lancii a to Delta, jezdí v ní někdo do sousední firmy. Upřímně, asi by to bylo jedno z naprosto posledních aut, o které bych měl zájem.

Michal
30. května • 20:09

Desing není to hlavní.Takhle by vedla M3 v prodejích ale prostor v kabině a motory plus lak jsou velké mínusy.Lancia se prodává hlavně v I a tam teď budou sakra lidi šetřit.Hrobník bude mít práci přesčas

Mirek
30. května • 22:14

Design je jeden z hlavních "důvodů" při koupi. Stačí se podívat kolik lidí hledí na design a kupuje při tom šunty, které jen vypadají. Kdyby ta technika za to stála, tak proč se Lancia prodává vlastně jen v Iálii, že by design? Navíc design je mnohdy vnímán v různých částech světa naprosto jinak, ale Lacia asi tvořila jen pro italské patrioty. Ale Mazda má slušné prodeje v jiných částech světa, neprodává se jen v Japonsku, pokud to chceš srovnávat s Lancii. Prostor v kabině, motory? Zkus se zeptat, jestli to mnozí nevidí obráceně a nejen v Japonsku. Mazdy vidím jezdit docela běžně. I u nás za Mazdou končí automobilky jako Honda, Audi, Nissan, Volvo, Mitsubishi, Fiat, Subaru...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
31. května • 14:11

Žijeme v době kdy se nakupuje především očima, ale kdyby měl design tak silné slovo při nákupu, tak by museli např v Boleslavi dávno zavřít krám.;-)

Mirek
31. května • 17:09

To by nesmělo existovat slovo patrioti a přehnaná očekávání. Navíc pro mnoho lidí je ten design krásný a Škoda také neprodává jen v Česku. To, co jsi napsal je tvůj soukromý názor na design, ale jak je vidět, opravdu jen soukromý. Lancia jen Itálie, to je opravdu něco jiného.

JK
31. května • 18:09

Škoda má určitě mnoho benefitů, pro které si je zákazníci kupují, ale design to opravdu není. Že se někomu líbí design škody? I rekonstrukce školy v Kamenných Žehrovicích má své příznivce, kterým se "líbí". Ať už se nám to líbí, nebo ne, "většina" nikdy nebyla ukazatelem kvality ničeho. Tedy počet prodejů nikdy nevypovídá o kvalitě designu. Všude, nejen u nás, se lidi dívají, kolik auta dostanou za své peníze. A u nás ti experti na design potom všichni v těch stříbrných, šedých a bílých autech zaparkují před svým "zatepleným" růžově/zeleně/modře/rudě/atd natřeným domem. Ne, většina nikdy nebyla ukazatelem kvality. Soukromý nesoukromý, i tak je pro mě Ypsilonka mnohem hezčí auto, než většina malé,byť i novější, konkurence. Trojková Delta byla fackou historii toho jména, ale pořád je vidět, jak promyšlený její design i přes to byl. Auto z roku 2008 vypadá líp, než většina současných modelů jiných značek, které vypadají tak nějak esteticky zastarale už při představení - viz nová Octavia, Audi A3, atd..;-)

Mirek
31. května • 22:41

Ty vůbec nepřipouštíš, že se někomu může líbit design škodovek? Hm, můžu si myslet, že je škaredý, můžu nadávat na ceny, na techniku, ale nikdy si nedovolím tvrdit, že můj názor je platný pro všechny lidi, tak jak jsi to udělal ty. Přesně jsi to předvedl na Lancii Ypsilon, tobě se líbí, ale mi ne, jak to vysvětlíš v přirovnání ke škodováckému designu? Jak je možné, že někdo má jiný názor, než ty, když si dovolíš tvrdit, že u Škody to tak není.
Samozřejmě, že se najdou lidé, kterým se Ypsilon může líbit. Tak proč Lancia tyhle auta prodává jen v Itálii, proč to lidé nekupovali a Lancia se stáhla v roce 2014 z Evropy jen do Itálie? Neměla náhodou mizivé prodeje v Evropě, tedy auta se nelíbila, vzhledově, technicky? Nebo máš jiné vysvětlení?
S tou Deltou jsi to tedy přehnal, tedy dle mě.

Lord Owl
3. června • 13:36

Nemyslím že Y-ka se prodává výhradně v Itálii. 3 ulice vedle mého domu jedna parkuje. Hodně jsem jich viděl při návštěvě Rakouska. Tchýně potřebovala nahradit levné auto, co jí kleklo (no bylo shodou okolností se šípem na kapotě), tak jsem jí vytipoval i pár Ypsilonek (nakonec vzala zase šípa, no komu není rady - už do toho zase rve prachy). A venku ty ojeté kousky vyjdou za zajímavou cenu. Rozhodně lepší než se mačkat v Citygoučku (srov. polský Maluch).

JK
1. června • 13:48

Ty si to vůbec nepochopil. Já připouštím, že se někomu líbí design škodovek a někomu nelíbí design Ypsilonky, ale zároveň tvrdím, a za tím si stojím, že to není vypovídající informace o kvalitě designu. Prostě pokud to bereš na prodeje, tak nemůžeš operovat s designem, jakožto nosným kritériem. To by Alfa nestíhala vyrábět ani ty dva modely co nabízí. Prostě kvalitní design není přímo úměrný masovým prodejům. A vkus většiny není reflexí kvalitního designu. Nikdy to tak nebylo a bohužel to tak ani nikdy nebude. Většina populace je esteticky negramotná - to nemyslím útočně, to je prostě fakt. Jakékoli povědomí o estetice končí v drtivé většině výtvarkou na ZŠ. Proto máme škaredá města, většina novostaveb jsou katalogové odpornosti, rekonstrukce se řeší ve většině případů extrémně nevkusně, atd.. Projevuje se to ve více rovinách, ne jen ve stavebnictví. Stejně tak mají úplně jiné priority u nákupu auta, než je design. Že si u Octavie někdo spokojeně povzdehne, jaké krásné auto si koupil je jeho svobodná vůle a když mu to udělá radost, tak o to lépe, ale hezké auto to z Octávie neudělá, ani když si takhle povzdechne milion lidí najednou. Nic víc v tom není.;-)

Tom
2. června • 14:51

A co teda vypovídá a o designu, když ne názor kupců? Nějaká komise?

Mirek
30. května • 20:04

Doufám, že všichni mínusáci hned v pondělí jdou shánět novou Lancii. Ta se evidentně na pokraji krachu pohybuje pro obrovský zájem kupců a z tohoto důvodu nestíhající výrobu.

Allamarein
30. května • 20:40

Udivuje mě, jaký máš neustále mindrák z těch minusů. Je ti patnáct, či kolik, že to tak řešíš?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
30. května • 21:42

Žádný mindrák nemám, jen bych rád znal názor těch, kteří nesouhlasí a tímto se je snažím "povzbudit" k nějaké akci. Je vidět, že problém máš ty, když jsi za tak dlouho nepochopil, přestože jsem to tady již vícekrát zmínil. Všimni si, že mnohdy na to vůbec nereaguji, neboť v tomto směru nic neočekávám, případně není co v tom směru řešit. Tady je, jsem zvědavý, komu se takový design, případně auto jako celek, líbí.

Lord Owl
3. června • 10:03

Tak já se hrdě hlásím k designu Lancie.
Lybra, Thesis, Delta, y některé variace Y-ky se mi designově líbí. Nemám rád masový vkus a vyzobávám detaily, kterých jsou ta auta plná. Druhá věc je, že jezdím ve Volvu, které se mi také líbí...

883ccm
31. května • 22:43

A ty půjdeš hned v pondělí shánět nějakou předraženou, motoricky nespolehlivou zrůdičku od Hitlerwagenu? Mají jich prej přeplněný skladovací plochy, tak hybaj, ať se jim do kabelů nezakousnou kuny.

Mirek
31. května • 23:10

A na tu blbost jsi přišel kde? Troufnu si napsat, že máš stejný fanatický přístup, jako škodafanatici.

JK
30. května • 14:56

Škoda, že Ypsilonka není u nás. Hybridní pěkný prcek do města za 350Kč, je rozhodně zajímavější volba, než např. Citigo iV za půl míče.

AXEL
31. května • 11:28

Úplne súhlasím....bola by výborná alternatíva.

Mik
30. května • 16:08

S mild pohony se teď roztrhl pytel a tato lancia je z nich s přehledem největší grc. Sorry ale multipla konečně našla designového konkurenta. Ještě aby ne, když v lancii se 15 let snaží udělat nejhnusnější vůz světa.

Podnikatelska mrcha
30. května • 15:42

Mild hybrid se sotva vyrovná EV. Kdyby to byl alespoň klasický hybrid, ale mild je taková hovadina k prdu.

Petr
30. května • 14:33

No bylo by skoda,kdyby Lancia zanikla uplne,snad ji nechaji zit a udelaji k Y jeste dalsi model,uvidime....

Neurotic
30. května • 14:02

Utíká? Spíš udělala půlkrok takže chudák hrobník to má o půl kroku dál:-D

Doporučujeme

Články odjinud