Lancia utíká hrobníkovi z lopaty. V Itálii uvedla mild-hybridní Ypsilon EcoChic

Neurotic  |  30. 05. 2020 14:02

Utíká? Spíš udělala půlkrok takže chudák hrobník to má o půl kroku dál

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 05. 2020 14:33

No bylo by skoda,kdyby Lancia zanikla uplne,snad ji nechaji zit a udelaji k Y jeste dalsi model,uvidime....

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 05. 2020 14:56

Škoda, že Ypsilonka není u nás. Hybridní pěkný prcek do města za 350Kč, je rozhodně zajímavější volba, než např. Citigo iV za půl míče.

Odpovědět  |   | 
Podnikatelska mrcha  |  30. 05. 2020 15:42

Mild hybrid se sotva vyrovná EV. Kdyby to byl alespoň klasický hybrid, ale mild je taková hovadina k prdu.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  30. 05. 2020 16:08

S mild pohony se teď roztrhl pytel a tato lancia je z nich s přehledem největší grc. Sorry ale multipla konečně našla designového konkurenta. Ještě aby ne, když v lancii se 15 let snaží udělat nejhnusnější vůz světa.

Odpovědět  |   | 
AXEL  |  31. 05. 2020 11:28

Úplne súhlasím....bola by výborná alternatíva.

Odpovědět  |   | 
Mik  |  30. 05. 2020 16:05

Lancia je s přehledem nejhnusnější Italka. Nic tak hnusného netvoří ani ten náš český bratr z Nošovic.

Odpovědět  |   | 
jarda  |  30. 05. 2020 17:02

...Ňupe!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2020 17:50

Nevím, proč mu nadáváš, když napsal jen to, co si naprostá většina lidí o designu aut Lancia myslí. Sám se nepamatuji, kdy udělala Lanci naposledy hezké auto, za kterým bych měl potřebu se ohlédnout. Design prodává, ale u této značky evidentně ne. Vím jen o jediné Lancii a to Delta, jezdí v ní někdo do sousední firmy. Upřímně, asi by to bylo jedno z naprosto posledních aut, o které bych měl zájem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2020 20:04

Doufám, že všichni mínusáci hned v pondělí jdou shánět novou Lancii. Ta se evidentně na pokraji krachu pohybuje pro obrovský zájem kupců a z tohoto důvodu nestíhající výrobu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 05. 2020 20:40

Udivuje mě, jaký máš neustále mindrák z těch minusů. Je ti patnáct, či kolik, že to tak řešíš?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2020 21:42

Žádný mindrák nemám, jen bych rád znal názor těch, kteří nesouhlasí a tímto se je snažím "povzbudit" k nějaké akci. Je vidět, že problém máš ty, když jsi za tak dlouho nepochopil, přestože jsem to tady již vícekrát zmínil. Všimni si, že mnohdy na to vůbec nereaguji, neboť v tomto směru nic neočekávám, případně není co v tom směru řešit. Tady je, jsem zvědavý, komu se takový design, případně auto jako celek, líbí.

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  31. 05. 2020 22:43

A ty půjdeš hned v pondělí shánět nějakou předraženou, motoricky nespolehlivou zrůdičku od Hitlerwagenu? Mají jich prej přeplněný skladovací plochy, tak hybaj, ať se jim do kabelů nezakousnou kuny.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 05. 2020 23:10

A na tu blbost jsi přišel kde? Troufnu si napsat, že máš stejný fanatický přístup, jako škodafanatici.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  03. 06. 2020 10:03

Tak já se hrdě hlásím k designu Lancie.
Lybra, Thesis, Delta, y některé variace Y-ky se mi designově líbí. Nemám rád masový vkus a vyzobávám detaily, kterých jsou ta auta plná. Druhá věc je, že jezdím ve Volvu, které se mi také líbí...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  30. 05. 2020 20:09

Desing není to hlavní.Takhle by vedla M3 v prodejích ale prostor v kabině a motory plus lak jsou velké mínusy.Lancia se prodává hlavně v I a tam teď budou sakra lidi šetřit.Hrobník bude mít práci přesčas

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 05. 2020 22:14

Design je jeden z hlavních "důvodů" při koupi. Stačí se podívat kolik lidí hledí na design a kupuje při tom šunty, které jen vypadají. Kdyby ta technika za to stála, tak proč se Lancia prodává vlastně jen v Iálii, že by design? Navíc design je mnohdy vnímán v různých částech světa naprosto jinak, ale Lacia asi tvořila jen pro italské patrioty. Ale Mazda má slušné prodeje v jiných částech světa, neprodává se jen v Japonsku, pokud to chceš srovnávat s Lancii. Prostor v kabině, motory? Zkus se zeptat, jestli to mnozí nevidí obráceně a nejen v Japonsku. Mazdy vidím jezdit docela běžně. I u nás za Mazdou končí automobilky jako Honda, Audi, Nissan, Volvo, Mitsubishi, Fiat, Subaru...

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 05. 2020 14:11

Žijeme v době kdy se nakupuje především očima, ale kdyby měl design tak silné slovo při nákupu, tak by museli např v Boleslavi dávno zavřít krám.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 05. 2020 17:09

To by nesmělo existovat slovo patrioti a přehnaná očekávání. Navíc pro mnoho lidí je ten design krásný a Škoda také neprodává jen v Česku. To, co jsi napsal je tvůj soukromý názor na design, ale jak je vidět, opravdu jen soukromý. Lancia jen Itálie, to je opravdu něco jiného.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 05. 2020 18:09

Škoda má určitě mnoho benefitů, pro které si je zákazníci kupují, ale design to opravdu není. Že se někomu líbí design škody? I rekonstrukce školy v Kamenných Žehrovicích má své příznivce, kterým se "líbí". Ať už se nám to líbí, nebo ne, "většina" nikdy nebyla ukazatelem kvality ničeho. Tedy počet prodejů nikdy nevypovídá o kvalitě designu. Všude, nejen u nás, se lidi dívají, kolik auta dostanou za své peníze. A u nás ti experti na design potom všichni v těch stříbrných, šedých a bílých autech zaparkují před svým "zatepleným" růžově/zeleně/modře/rudě/atd natřeným domem. Ne, většina nikdy nebyla ukazatelem kvality. Soukromý nesoukromý, i tak je pro mě Ypsilonka mnohem hezčí auto, než většina malé,byť i novější, konkurence. Trojková Delta byla fackou historii toho jména, ale pořád je vidět, jak promyšlený její design i přes to byl. Auto z roku 2008 vypadá líp, než většina současných modelů jiných značek, které vypadají tak nějak esteticky zastarale už při představení - viz nová Octavia, Audi A3, atd..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 05. 2020 22:41

Ty vůbec nepřipouštíš, že se někomu může líbit design škodovek? Hm, můžu si myslet, že je škaredý, můžu nadávat na ceny, na techniku, ale nikdy si nedovolím tvrdit, že můj názor je platný pro všechny lidi, tak jak jsi to udělal ty. Přesně jsi to předvedl na Lancii Ypsilon, tobě se líbí, ale mi ne, jak to vysvětlíš v přirovnání ke škodováckému designu? Jak je možné, že někdo má jiný názor, než ty, když si dovolíš tvrdit, že u Škody to tak není.
Samozřejmě, že se najdou lidé, kterým se Ypsilon může líbit. Tak proč Lancia tyhle auta prodává jen v Itálii, proč to lidé nekupovali a Lancia se stáhla v roce 2014 z Evropy jen do Itálie? Neměla náhodou mizivé prodeje v Evropě, tedy auta se nelíbila, vzhledově, technicky? Nebo máš jiné vysvětlení?
S tou Deltou jsi to tedy přehnal, tedy dle mě.

Odpovědět  |   | 
JK  |  01. 06. 2020 13:48

Ty si to vůbec nepochopil. Já připouštím, že se někomu líbí design škodovek a někomu nelíbí design Ypsilonky, ale zároveň tvrdím, a za tím si stojím, že to není vypovídající informace o kvalitě designu. Prostě pokud to bereš na prodeje, tak nemůžeš operovat s designem, jakožto nosným kritériem. To by Alfa nestíhala vyrábět ani ty dva modely co nabízí. Prostě kvalitní design není přímo úměrný masovým prodejům. A vkus většiny není reflexí kvalitního designu. Nikdy to tak nebylo a bohužel to tak ani nikdy nebude. Většina populace je esteticky negramotná - to nemyslím útočně, to je prostě fakt. Jakékoli povědomí o estetice končí v drtivé většině výtvarkou na ZŠ. Proto máme škaredá města, většina novostaveb jsou katalogové odpornosti, rekonstrukce se řeší ve většině případů extrémně nevkusně, atd.. Projevuje se to ve více rovinách, ne jen ve stavebnictví. Stejně tak mají úplně jiné priority u nákupu auta, než je design. Že si u Octavie někdo spokojeně povzdehne, jaké krásné auto si koupil je jeho svobodná vůle a když mu to udělá radost, tak o to lépe, ale hezké auto to z Octávie neudělá, ani když si takhle povzdechne milion lidí najednou. Nic víc v tom není.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 06. 2020 14:51

A co teda vypovídá a o designu, když ne názor kupců? Nějaká komise?

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  03. 06. 2020 13:36

Nemyslím že Y-ka se prodává výhradně v Itálii. 3 ulice vedle mého domu jedna parkuje. Hodně jsem jich viděl při návštěvě Rakouska. Tchýně potřebovala nahradit levné auto, co jí kleklo (no bylo shodou okolností se šípem na kapotě), tak jsem jí vytipoval i pár Ypsilonek (nakonec vzala zase šípa, no komu není rady - už do toho zase rve prachy). A venku ty ojeté kousky vyjdou za zajímavou cenu. Rozhodně lepší než se mačkat v Citygoučku (srov. polský Maluch).

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  31. 05. 2020 07:33

Lancia Delta byla designově naprosto dokonalá, nezaměnitelná

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  31. 05. 2020 07:56

Pekné auto, akonáhle niečo vybočuje zo stáda dnešného dizajnu, ludia to okamžite ukameňujú. 🥴.... A nepochpiteľne zase nadávajú, že dnes sú skoro všetky auta dizajnovo podobné 🤔🤔🤔 Čo vlastne chcú ?!?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 05. 2020 17:35

To se ti určitě bude líbit design Fiat Multipla, ten má také "uniformní" design. Udělat něco vybočujícího opravdu neznamená, že to musí být automaticky pěkné. Tohle mi nějak připomíná Ford Ka a ten také zrovna krásy nepobral.
Pokud se ti zdá, že dnešní design je v podstatě stádo stejných aut, tak potom nerozumím mnohým, co nadávají na asijský design, americký design... Myslím, že pouze nechceš vidět, že auta rozhodně dnes nejsou uniformní, tedy pokud nebereš jako uniformitu čtyři kola, volant... Nebo máš pocit, že auta Renault se podobají autům Škoda, nebo Mazdám, Toyotám, BMW, Mercedes, VW..... případně navzájem mezi sebou?

Odpovědět  |   | 
anna1i  |  01. 06. 2020 15:38

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno anna69))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků
TEST Ford Mustang 5.0 GT Convertible: Můžu si ho nechat až do října?

Ford Mustang 5.0 GT Convertible

Ford Mustang GT Convertible v modré barvě by byl ideálním společníkem třeba v Miami. Dnes už si ho ale můžete koupit v Čechách. Jak tu bude fungovat?

19.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 48 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 3 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvěřit, že tohle auto vzniklo v Česku!

Minitest Hyundai i30 N Project C: Těžko uvě…

Hyundai posunul jízdní vlastnosti svého hot-hatche o dvě úrovně výš. Výsledkem je i30 N Project C, přičemž kousek, který jsme vyzkoušeli v rámci redakčního testu, je v Česku poslední volný!

5.  6.  2020 | | 80 N/A