Lancia Thema: první snímky interiéru a srovnání s Chryslerem 300

20 komentářů

Aventador
13. března • 16:44

seeehr guuuut! Mně se to líbí, co se dá takhle z pár fotek říct, tak to vypadá na docela kvalitní materiály a hlavně to není přeplácané jako většina dnešních aut!

standa.t
13. března • 19:04

Ameriky měly vždycky kvalitní materiály - je to dost o pocitu a vkusu. U Chryslerů se narozdíl od VW neošoupává barva z těch různějch imitací všeho možnýho:-D

Toper
13. března • 20:01

Kvalitní materiály asi ano (kůže, nerez apod), ale ty materiály téměř vždy špatně zpracované/použité. Nějaké slícování, to je u amerického auta sprosté slovo.

Marty
14. března • 11:55

Slícovní bylo dobré, navíc tyhle interiéry sou zcela nové, kvlaitnější a líp zpracované a sou tam i měkčené plasty.
Nejde srovnat ani s modely z lonska, natož s 15let starým Neonem což byl základní model.

Toper
14. března • 13:02

Upřímně ti musím napsat, že jsem ještě neviděl americké auto, které by bylo zpracováno lépe, než odpovídající německá konkurence.
Handrkovat se o to, jestli mezera 1mm je, či není tolerovatelná, není účelem této diskuze.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
17. března • 12:29

na 1mm si hrají jen blázni. to vůbec není u auta podstatné, podstné sou důležitější věci.Třeba že V6 Pentastar má stejný výkon jako V6 od Porsche a anvíc jezdí z fabriky na E85, že 300C 5,7 HEMI má stejné zrychlení jako základní Panamera s V8 i přes starší techniku, že má dokonce i velmi podobnou spotřebu a že stojí poněkud méně.
Ano nemá takový zvuk, zpracování a luxus.Ale i tak výrazně neztrácí ve výkonové oblasti. Takže se dá říct, že výkonově je to stejnej průměr. U porsche ční akorád PDK převodovka, to je špička, ovšem Chrysler bude mít 8st autoamt ZF, který v současnosti taky německá prémie používá.
Takže doba se mění a americké značky jdou neustále kupředu a stávají se čím dál větší konkurencí pro německé i japonské značky.Roky 1995 a 2011 - to je u amerického automobilu nebe a dudy.

Vencos
17. března • 17:59

Když oni tady místní pořád mají rok 95...

Marty
18. března • 13:20

To víš, když věřší že jen německo je nejlepší, tak to je těžké.Ono to má dost zančné trhliny a když o nich napíšeš, to bys viděl jak se cukaj.A spolehlivost je taky výborná, předchozí majitelé ležáku bazarů, totiž VW V10TDI brečí ještě ted při vzpomínkách, mnozí majitelé touranů, touaregů, sharanů předchozí generace a i pár passatistů CC by mohlo vyprávět dlouhé story o servisech.
Ale o tom se nemluví, přeci VW je supermianstream, hehehe.Jediné v čem je super, je unifikace, nudný design a super předražená cena za něco, co si hraje na něco lepšího než je, ve skutečnosti je to totální průměr.

Vencos
14. března • 21:53

Nezapomeň taky na to,že jsou jiné státy, nedojbože světadíly, než německo. Copak to automaticky musí konkurovat jen němcům?

Toper
15. března • 8:47

Podívej, já jen použil přirovnání k referenci. Že ty dostáváš psotník pokaždé, když uslyšíš slovo "německé", to je tvůj problém.
Já jen ukazuji, že prostě lépe zpracovaná auta zatím nikdo jiný neumí. A i ony samy automobilky se snaží přibližovat právě Němcům. Jak kopírováním portfolia, tak i třeba nabídkou motorizací, výbav, zpracováním apod.Pokud ty sám, si nepřišel na rozdíl v interiérech mezi i30 a Passatem, tak si nejspíš hluchý, slepý, a bez hmatu. Protože každý, bez výjimky musí chtě nechtě uznat, že ač se kluci korejští snaží, tak to stále ještě není ono a nedotáhli to ještě ani na Golfa (potažmo Octavii), natož Passata. Design nehodnotím, to je silně subjektivní záležitost. Ale ergonomie, slícování, materiály a jejich vhodné použití, tam se prostě na Němce nikdo nechytá. Pokud máš euforii z plastikových smrdících interiérů korejských vozů, ok, nikdo ti nebrání si auto s takovým interiérem koupit. Asi ti ho ani moc lidí závidět nebude. Ty budeš na vrcholu blaha v i30, jiný zase v Audi A3, Mercedesu, nebo BMW. A těm ostatním, bude úplně jedno, jestli jejich auto považuješ za "nudné,šedé,všední a tvrdé".
Na mě třeba extrémně nudně působí Ceed. i30 prakticky taky. Prostě jen auta, bez špetky emoce, stylu, historie, návaznosti...

Vencos
15. března • 15:03

Spíš jsem tím chtěl jen poukázat na to, že existují i jiná kritéria pro výběr aut, než měkkost palubky, slícování , použítí zvláštních materiálů, německost, nebo prapodivný pocit nějáké přidané hodnoty, kterou prý VW mají... Ale jak říkáš,stejně tak,jako by lidem nečinilo problém potýkat se s tím,že mají nepohodlná a obyčejná německá auta, mě by stejný problém nečinilo jezdit/vlastnit jakýkoliv Chrysler vyjma dýzlových rakušáků a Neonů. Jestli mi to někod závidět bude,nebo ne, je mi vskutku jedno, kvůli tomu si auto nekupuju. Přirovnání k i30 mi přišlo docela relevantní, nebo stejně jako vw, je i30 jen obyčejné auto, které nikoho nikterak neohromí, stejně jako většina produktů vw. Mercedesy už jsou aspoň kapku zajímavý, BMW sportovní, ale myslim,že se bavíme především o "Lidových Autech" a jejich derivátech.Mě se třeba líbí ten děsně kritizovnaý interiér Dodge Journey (starý model) - vypadá netradičně,je zajímavý, všechno funguje, je kam dát mobil,mapu a tak podobně. Ano, je to šedivý vnitřek z tvrdých plastů, ale komu to vadilo,než o tom začli novináři?
Daleko radši bych si proto koupil třeba tady Themu/300 než cokoliv podobného od VW.
Jednak je to auto hezčí, druhak skutečně není tak tragické,aby jsme kdy litovali její koupě a nekoupě něčeho německého.Narážíš tady na nekvality interiéru auta, zmíněného v článku. Když ono je to kapku mimo mísu. Interiér v 300 je kvalitní a jsou v něm použity kvalitní materiály. Není tak hranatý jako mají němci, dokonce i může být celý černý, pro lidi co mají rádi tmu. I když si to srovnám třeba s Audi, tak snad tady kromě nějákejch těch záviděcích faktorů, nebo chlubení se, nevidím jedinou zásadní nevýhodu Chrysleru...

Toper
15. března • 16:22

Celé je to pouze tvůj dojem.
Ty seš schopen tolerovat u auta faktory, které jsou pro mnohé zcela zásadní. Interiér 300C vůbec nepovažuji za jakkoli bezkonkurenční. Vzhledem k tomu, že se všude možně ukazují jen fotky top verze a ne základu, kde je to nic jiného než typický americký lowend co Chrysler spolu s Chevroletem vždy byl.i30 je korejský lowend. VW je mainstremová automobilka, nad kterou už krom prémie a těch co do ní směřují, nikdo není. Korejci jsou na opačné straně. Se vším co k tomu patří. Srovnání je tedy irelevantní. A zkus se prosím oprostit od osobních antipatií a zkus to zhodnotit objektivně. Korejci mají blíže k francouzským autům, než k německým a tedy VW.Ono hlavní kritérium při nákupu vozu je pořád ještě cena. Kdyby byl Hyundai/KIA za ty samé peníze, co VW, kolik myslíš, že by Korejci prodali? Mizivé čísla. Oni to ví a proto mají ceny takoé, jaké mají.

Marty
17. března • 12:43

Golf?
Unylé auto s nudným šedým designem, předražené, které v základu má polovinu výbavy co maj jínde?Navíc s pověstí nejkradenějšího vozu své třídy, to je opravdu best buy.Ale jen v polovině evropy, jinak už NIKDE.Cena je rozhodující ano a bude, neb ono za cenu Superbu II 3,6 V6 v plný palbě je to 300C 3,6 V6 taky.
A pojd mi povědět, co tomu 300C shází oproti SII.
A počkej an druhé poloeltí, až bude k tomtuto motoru ten 8st. ZF.To si pak můžeme hezky pokecat.Ale ono v době, kdy luxusní VW Phaeton nená ani parkovací kameru, využívá systém parkovacíh senzorů co měl 300C ovšem roku výroby 2004, stejně jako systém naklapění zrcátek při couvání, jeho naftáky mají stejný výkon jako 3,0 V6 CRD od VM Motori, a luxusní motor W12 má asi o 10 HP větší výkon jak 6,4 HEMI, bych to té inovativnosti a luxusu - za ty ceny za které to je radši nemluvil.
Kdyby ten chrysler udělali o 1,5 mega dražší, tak to bude tak luxusní, že se o tom nikomu ve VW asni nesnilo.A občas je zajímavé srovnat ty spotřeby německých motorů s stejným objemem a výkonem.
To sou rozdíly co, tak 0,5 litru na 100 km ve prospěch německa a občas se to soudrůhm v nsr povede tak dobře, že jsou natom i hůř.
To je ten náskok díky technice, když moderní německé V8 žere o půl litrů méně jak americké OHV s 2 ventily a bez přímého vstřiku.
HAHAHACo se týče V6, tak to bývá ještě lepší.
Navíc německé V6 neumějí jezdi na E85 a 70% amerických jo, tak je pak jasné, kdo se u pumpy směje.
N95 33-35,50 litr, E85 24 litr.
To je realita.
FlexFuel rulezz.

Vencos
15. března • 15:07

Tím samozřejmě netvrdím, že mají Koncernová auta nekvalitní interiéry, to ne. Jistě jsou ty interiéry velmi kvalitní, použijeme-li novinářskou hantýrku. Ale ono i samotné slovo kvalitní má mnoho významů a každý si pod tím představíme něco jiného. Ono vlastně ani ta kvalita myslím není tak zásadní věc. Viz ty VW. Připustme si,že jsou neskonale kvalitní. To je moc hezký,ale tím to asi hasne,zdá se mi a ničím jiným už to zajímavé není

Vencos
14. března • 21:52

No jo, zas ti němci... Co furt s těma němcama máte? Já jsem to teda pod lupou moc nezkoumal, ani jsem ty palubky moc nehladil a neošmatával, ale rozohdně mi nepřišel nějákej zásadní rozdíl mezi třeba Hyundaiem i30 a passatem, až na to,že passat měl hnusnej vnitřek.Fakt už si strčte tu německou onanii za klobouk. Německá auta jsou německá. Všechna ostatní, která německá nejsou, nejsou německá. Doufám,že to nepostrádá logiku. Chceme-li si koupit německé auto, učiňme tak. Nemůžou být všechna auta německá, mít černé nudné a hnusné vnitřky. Jsem rád,že si na trhu můžem vybrat z více možností. Až budu chtít měřit spáry na palubní desce, jistě to zkusím s nějákým němcem. Ano,jiná auta asi nemají tak Božské slícování, jako němci. Ale tak aspoň nejsou nudná,steerilní,nepohodlná a německá. To radši obětuju chvilky mazlení s palubní deskou a zkoumání "kde má jakou díru", než se vozit nečím nudným,šedým,všedním a tvrdým. Přečti si na chrylser 300 recenzi. Myslím,že jsem i někde "slyšel" nějáké to srovnání s němcema. A nebyla to věta typu "uh oh němci ááá orasmus"

nenno
13. března • 14:27

:-/ smrdí s toho mamerika takže NE!

standa.t
13. března • 19:00

Máš snad nějakou osobní negativní zkušenost s amerikama? Konkrétně s Chryslerem? Asi těžko, v životě jsi v tom nejel, natož abys ji kdy mělB-]
Já bych to řekl jinak - takový pěkný auto to bylo a takhle ho zprznili:-/

Toper
13. března • 19:58

Já zkušenost mám. S Neonem. Celkově špatně zpracované auto. Dneska bych to přirovnal asi k loganu/thalii. Jak z hlediska volby materiálů, tak i právě dílenské zpracování, co nebylo zrovna ukázkové.

Marty
14. března • 11:54

Neon byl nejlevnější auto pro student,y mexičany atd. Entry model, srovnávej zde s Felicí.
Mimo verzi SRT4, to byla motokára.

Toper
14. března • 13:08

Já psal pouze o své delší zkušenosti s chryslerem. A tuhle mám - bohužel jen s Neonem.
Dále můžu napsat, jak jsem se cítil v 300C, ale ta taky nebyla nová a nějak výrazně lepší to nebylo. Kůže dobrá, design interiéru nic moc, detaily nulové. Prostě pocit masovky s drahými materiály, kterým nedopřáli větší pozornost. Jak se říká naper-naser.

Doporučujeme

Články odjinud