Lancia Thema: první snímky interiéru a srovnání s Chryslerem 300

Automobilka Lancia zveřejnila první sérii snímků ke své nové vlajkové lodi se staronovým názvem Thema. Pokud čekáte překvapení, budete zklamáni. Zdá se, že palubní deska i sedadla jsou v podstatě identické s Chryslerem 300, z něhož Lancia Thema vychází. I když „vychází“ není zřejmě to pravé slovo, jsou to prakticky stejná auta. Jedinou odlišností, jak ostatně můžete posoudit z přiložených snímků Chrysleru 300 (je to ten s černým čalouněním), je erb s logem Lancia na středu volantu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Oba sourozenci, Thema a 300, sdílejí dokonce i lichoběžníkové hodiny na středové konzoli a bleděmodré podsvícení přístrojové desky. Alespoň na těchto snímcích však barevná kombinace čalounění působí poněkud hodnotněji než u americké předlohy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lancia Thema se od výchozího Chrysleru 300 neliší ani v interiéru...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lancia Thema na snímcích má světlejší čalounění
 

bazar

Lancia Delta 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 136 488 km
Cena: 160 000 Kč
Lancia Delta 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 134 620 km
Cena: 127 000 Kč
Lancia Delta 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 115 555 km
Cena: 150 000 Kč
Lancia Phedra 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 166 240 km
Cena: 117 000 Kč
Lancia Delta 2
Rok výroby: 2009
Stav: 117 101 km
Cena: 170 000 Kč
Lancia Ypsilon 1,2
Rok výroby: 2012
Stav: 24 721 km
Cena: 156 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků