Lancia Thema (1984): „italský mercedes“ oslaví 30. narozeniny

20 komentářů

Ludek_II
9. prosince • 8:59

Běžte s tou reklamou do ZÁDELE, trogloditi nenažraní. Jste obtížný hmyz jako sprejeři - všude samá reklama a ještě k tomu na krávoviny. Dávám vám tři dny, pak si instaluju Adblock a nebudete mít nic.

adblock
9. prosince • 19:15

Instaluj ihned, včera bylo pozdě! :-D

Fantomas
8. prosince • 10:46

Netuší někdo jaká byla životnost toho osmiválce Ferrari? Kolik to tak mohlo najet, než byla potřeba GO?

Petr
8. prosince • 15:59

To je zásadní poznámka. Ano, životnost motorů Ferrari není nejvyšší. Ale modely, které se nabízají mají nalítáno hodně nad 100 000 (otázka je zda s původními motory a jak často servisovanými), oni by životnosti pomohli, pokud by snížili výkon původního motoru snížením otáček, teď nevím zda to udělali, zde nabídka od sousedů: http://suchen.mobile.de/auto/lancia-thema-32.html...

henkka
11. prosince • 21:38

..."oni by životnosti pomohli, pokud by snížili výkon původního motoru snížením otáček, teď nevím zda to udělali"...
Jaký "oni"? To jako výrobce, prodejce, majitel, nebo bazarník? Co je tohle proboha za debilní žvásty?? Pane chytrej, bavíme se tu o supersportech, který točí 8 a vejš, ne o nějaký podělaným foukaným ropáku do města na nákupy, kterej zažívá svý vrcholy někde u 3.. Ty zásadní poznámko:-D

Fero
8. prosince • 11:17

Nevím jak je to u tohoto vozu a motoru, ale Ferrari f355 což je asi zhruba stejný rok, má psané rozvody cca každých 5-10tkm a GO při cca 30tkm.

Fero
8. prosince • 11:26

Pardon tak to není přibližně stejný rok ale f355 je o deset let později :) jsem myslel, že Thema se dělala až po 90roku tak pardon :(

Fantomas
8. prosince • 12:22

Díky. Takže je to ještě horší, než jsem si myslel. Ale jen mě to prostě zajímalo.

Zelí
8. prosince • 10:56

Motory ferrari nejsou stavěny prioritně pro dosažení nějaké závratné životnosti. Jsou to auta na svezení nikoli na ježdění.

Fantomas
8. prosince • 11:13

Proto se ptám. Když vidím ten inzerát, tak mě napadá jen obří investice do motoru.
Kdysi kdesi jsem četl, že například Lamborghini Miura měla životnost motoru jen několik desítek tisíc km, už si to přesně nepamatuju, že by 40 tisíc?

Karel  Antonín
8. prosince • 10:24

S tím motorem Ferrari je na Bazosi http://auto.bazos.cz/inzerat/28552391/Lancia-T... ...

Hornet74
8. prosince • 13:37

Typicky podvodný inzerát. Špatná čeština, cena o cca 200k nižší než obvykle. Radši bych věřil autoscoutu .

Petr
8. prosince • 15:55

jj, to je levá jak řemen, prý 21 tisíc najeto, ale ošoupené čalunění, nepůvodní gumový kobereček sešlapaný jak po 70 000, prvedení bez katalizátoru, asi neprojde technickou, nedivil bych se kdyby v to byl inzerát Macháčka, on tvrdil, že se autama živí na Ukrajině: http://vk.com/photo160753364_274900159... já bych se raději poohlédnul sem: http://suchen.mobile.de/auto/lancia-thema-32.html...

chybicka
8. prosince • 9:04

Nejvyšší výkon činil 166 koní (122 kW) při 5 500 kW

Jiří  Duchoň
8. prosince • 14:33 • redaktor AutoRevue.cz

Díky za upozornění! Opraveno.

faubléé
8. prosince • 22:55

Další chybkou je "osmiválec Ferrari Dino".. Jako Dino byly označovány jen a pouze šestiválce!!

Petr
9. prosince • 11:26

zajímavá informace, ale na mnoha místech jsem našel, že se tak pojmenovávaly nejen šestky, ale i osmičky např. zde: http://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/histor... ... , to neznamená, že to nemůže být blbě a vy nemáte pravdu, nemáte nějaký validní odkaz například na zahraniční renomované weby

Jiří  Duchoň
9. prosince • 17:16 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, Tomáš Hyan to má v odkazovaném článku samozřejmě správě. Řada motorů Dino sestávala z jednotek V6 (od 1958) a V8 (od 1962), ale později také V12 (od 1992).

Salko
8. prosince • 5:45

Obrazky na iPade nejdu otvorit. Ale zato reklamy je tu pozehnane.

Tom
8. prosince • 7:54

Take mi na mobilni verzi obrazky nejdou rozkliknout :-(

Doporučujeme

Články odjinud