Lancia Phedra 2008: nový diesel jako plus

Lancia dopřála svému MPV facelift, od kterého si slibuje navýšení prodejů. K tomu jí má pomoci také nový diesel 2,2 M-Jet 170 k.

Lancia Phedra patří do čtveřice Citroën C8, Peugeot 807 a Fiat Ulysse – všechny totiž sdílí mnoho společných dílů. Jako poslední prošla faceliftem právě u nás nejméně známá Lancia. Změny se dotkly především přední částí, která po modernizaci spolu s novým nárazníkem přináší svěžejší vzhled. Nové jsou rovněž koncové svítilny.

Jak jsem se již v úvodu zmínil, největším přínosem zřejmě bude turbodiesel 2,2 l Multijet z dílen PSA s výkonem 125 kW/170 k. Čtyřválec dosahuje maximum točivého momentu 370 Nm při 1500 ot./min. a nespotřebuje o nic víc paliva než stávající dvoulitr. Jeho dynamika rovněž není k zahození – na stovku zrychlí Phedra za rovných 10 sekund a dosáhne maximální rychlost 200 km/h. K motoru bude nabízen jak šestistupňový manuál, tak automat se stejným počtem převodových stupňů.

Facelift navíc přináší mnohem víc doplňkových prvků a barevných variací interiéru i exteriéru. Novinkou mají být také pokročilé servisní služby VIP services, jakých zemí se ale budou týkat prozatím nevíme. Kromě nového motoru zůstanou v nabídce také slabší dvoulitry Multijet s výkony 120 a 136 koní. Oficiální premiéry se modernizovaná Phedra dočká již příští měsíc na autoshow v Bruselu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lancia Phedra 2008

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků