Lancia Musa: Idea v luxusním balení (doplněno)

Luxusní variace na známé téma. Tak bychom mohli uvést nový model Lancie, který bude k vidění na autosalonu v Ženevě. Jako základ posloužil sesterský Fiat Idea, lehká ruka designéra načrtla vnější změny, z „levného“ Fiatu se rázem vyklubalo luxusní kompaktní MPV. Změny exteriéru zahrnují nové přední světlomety, chromovanou mřížku chladiče, přepracovaný přední nárazník.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Zadní část vozu obohatily nové světlomety. Exklusivitu novinky, jež ponese jméno Musa, připomínají chromované prvky. Automobil vyroste do délky, konkrétně na 4,1 m, na výšku by měla měřit 1,7 m. Interiér zpestřily po vzoru exteriéru luxusní materiály, posádku obklopí zejména kůže, leštěný hliník, dřevo. Lancia zapracovala na variabilitě, nad hlavou posádky dále rozprostřela panoramatickou střechu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O pohon vozu se postará některý ze dvou vznětových a jednoho zážehového motoru (ty pohání taktéž Ideu). Jedná se o turbodiesely 1.3 Multijet 16V a 1.9 Multijet s výkony 66 kW/90 k a 74 kW/100 k a zážehovou 1.4 16V s výkonem 70 kW/95 k. 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků