Lancia Delta v sérii Hard Black: tvrďák pro Evropu jde do prodeje

Budovat pro model Delta pověst „tvrďáka“ má limitovaná edice Hard Black, jež je po dlouhé době konečně evropskou novinkou od značky Lancia. Setkat se s ní mohli návštěvníci autosalonu v Ženevě, ale nyní je možné ji i objednat.

Lancia Delta Hard Black se vyznačuje leskle černou střechou, chromovanými kryty zrcátek a specifickým, matově černým lakováním v odstínu Hard Black. Pětidveřová karoserie se při pohledu zezadu pochlubí párem chromovaných koncovek výfuku a osmnáctipalcovými ráfky dostupnými ve stříbrné, nebo černé barvě. Černá barva vládne rovněž interiéru, který disponuje čalouněním v kombinaci Alcantary a kůže.

Co se pohonných jendotek týče, na výběr je ze dvou motorů. Zážehová osmnáctistovka dává rovných 200 koní (146 kW) a je kombinována s šestistupňovou automatickou převodovkou, vznětový čtyřválec se pak může pochlubit objemem 1,9 l, výkonem 190 koní (139 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Ptáte se na cenu? Ta bude začínat na 31 300 Eur (cca 815 000 Kč) bez ohledu na zvolenou motorizaci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Lancia Delta Hard Black
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky