Lancia Delta přijede v roce 2007

16 komentářů

PIETRO
8. června • 13:27

hmmm,pěkná.........

tomaz
2. června • 19:44

vyvoj nove delty byl v urcite fazi stopnut aby se zacalo znovu, s tim ze ma byt delta preci jen trochu brutalnejsi nez se puvodne planovalo. sef fiatu se uz nevim pri jake prilezitosti bavi s rossim ohledne jeho prestupu ze dvou na ctyri kola, s tim ze by mohl jezdit rally za koncern fiat. ze by?

marepa
1. června • 16:43

Co k tomu rict.. je to hnus na 4 kolech :)
stara HF integrale delala cest jmenu DELTA, .. takhle se to sprzni a bude to trochu na ukor puvodni Delty HF Integrale... Holt nektera slavna jmena z minulosti by mely radeji zustat nedotcena, aby si je jejich vozy uchovaly navzdy :)

mv
1. června • 12:52

Pod kapotou nove HF Integrale by se mela objevit dvema turby preplnovana verze motoru 2,2 JTS disponujici vykonem 300 koni. Z dalsich verzi stoji za zminku HF Turbo (turbo verze 2,0 jts, 240 koni) a HF Diesel se svym 200 konovym 1,9 multijetem.

jeniik
1. června • 10:09

Legendarni jmeno Delta bylo na hranatem aute, jehoz design me dodnes oslovuje. Obavam se ale, ze ta kulata prisernost me neoslovi ani jako nova... Je to pro me zklamani.

Dusan
1. června • 10:26

Hlavne jedina legendarni Delta byla ta s privlastkem Integrale Evo a tu tezko nahradi nejaka kulata srandicka s motorem 1.6 nebo co to tam budou davat a nahonem pouze na predek. Normalni Delty nijak zvlaste vyjimecne vozy nebyly. Je to asi jako Mitsubishi Lancer a Mitsubishi Lancer EVO x, aneb nudny vuz nizsi stredni tridy vs. sportovni nadobicko prvni kategorie.

wolff
1. června • 10:39

A ještě jedna věc...Integrálka nikdy nebyla a asi už nebude překonaná...To je bez šance...To dřív peklo zamrzne(pokud už nezamrzlo) a nebo VW skrachuje a nebo ještě líp, Škodovka vyhraje MS v Ralley (pozor aspoň jeden závod).. Ach jo...Samej odborník a TDI závodník

wolff
1. června • 10:36

No někdo by se měl naučit číst alespoň česky, když ne německy...4kolka není předohrab, ale 4kolka!!!! A to že je to kulaté v době, kdy ostatní auta jsou hranaté je úžasné (a naprostá bomba, miluji věci, které jdou proti proudu)!!! Ypsilonka je nejhezčí auto ve třídě, totéž Mussa. A Thesis? Bomba...k podobnému tvaru se Citroen dopracoval po 5 letech...A 1,6 tam bude, ale asi nejspíš od Alfy...A ten výkon co má ta 1,6 nemá ani 2,0 od VW...A co takhle 3,2 z A-R GT + čtyřkolka - - - řekl bych, že to vyjímečné auto bude....A komu je to málo, tak ať se poohlídne po A-R od Autodelty (není problém 147 s 500 koňmy a k tomu 4 kolka, jen se to musí zaplatit, kdo z Vás tady na to má?, byste se v tom zabili)...Není co řešit...Ale tady jsou to jenom žvásty, žvásty...Nevím co by kdo ještě chtěl...Většina se sotva zmůže na tu 1,6...
 

saar
1. června • 12:19

no hej všetky nové Lancie sú prekrásne a preto sa tak slabo predávajú

wolff
1. června • 12:45

SAAR - Zase jeden odborník viď? Lancia je jedna z mála značek které prodávají v této době (mizérii) více aut měsíc od měsíce. A je dokonce jedinou značkou, která prodává v řádu 10% více, než ve srovnatelném období (druhá značka které se daří BMW ji nesahá ani po kotníky v nárůstu prodeje, i když přiznávám, že má Lančka v tomto smyslu výhodu, že začíná téměř od nuly)...Než zase něco odborníku napíšeš (plácneš), tak si zjisti fakta. Co se týká rozvoru - nevidím na tom nic špatného (a myslím, že bude zkrácený opravdu jako u Brery)...Sem si jistý, že kdyby z toho auta udělali soutěžák, tak to bude stará dobrá DELTA...Myslím, že pesimizmus v tomto směru není na místě...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alsiik
1. června • 16:50

Jo, v  jednom měsíci prodám jednu Lancii, v dalším měsíci tři Lancie. To je hnedka 300% růst. To je teda velká vypovídací hodnota poukazující na obecný trend ...

Dusan
1. června • 12:13

No ja to totiz vubec necetl. Bral jsem ze zachovaji nazvy a nova Delta bude neco jako stara Delta, tj. auto nizsi stredni tridy velikosti cca jako VW Golf (kdyz mas tak rad ten koncern ). Tohle je uplne neco jineho, takze se starou Deltou to nebude mit uz vubec nic spolecneho. Na podvozku vozu stredni tridy s dvouprostorovou karoserii to bude spise takove MPVcko (o trinact centimetru vetsi rozvor nez Golf). Co se tyce motoru tak v teto tride uz 1.6tka nehrozi, nejslabsi co tam Alfa dava je 1.9 160HP, takze Delta dostane asi to same. Proste je to auto o tridu vyse nez byla stara Delta, zadny maly nadupany sportacek.

wolff
1. června • 12:51

Že by velký nadupaný sporťáček? A-R má ve 147 1,6...Tož se nechme překvapit...Mě je to clekem jedno jestli tam budou dávat 3,2 (a dokonce v turbu, 450 koní?), stejně na to mít nebudu. To je pak jen imigovka...Tam je pak důležité, aby Němci museli držet ústa...BMW M1, M3, Audi S3, S4, Mercedes B Brabus... Ale tohle už dobře plní Alfa (od příští generace taky 4kolka), tak proč do toho hrnout Deltu...? Je to moc peněz...I když, když už se zaplatí vývoj...Tak to snad půjde...A v Austrálii, kde se začalo dařit tato auta chtějí a dokonce na ně mají penízky...Tak jo, proč ne?

Pete
1. června • 12:35

Podle mě to bude mít zkrácený rozvor, stejně jako Brera.

Pete
1. června • 8:59

Moc hezké, ale škoda, že se k nám lancie nedováží.

wolff
1. června • 9:42

Musíme si přiznat - Na tohle mít nebudu . Ach jo. Fiate už nedělej další nový auta, já na ně prostě na všechny nemám šanci vydělat!!!Budu zadluženej až po ušiska...!!!

Doporučujeme

Články odjinud