Lancia Delta Integrale se vrátí na silnice

Lancia Delta Integrale se vrátí na silnice
Jedna z největších legend automobilové historie, Lancia Delta Integrale, se vrátí na silnice. Lancia ukončila výrobu Delty v roce 1999, ale v následujících letech hodla představit následníka tohoto nesporně famózního auta. Nová Delta by se měla objevit na trhu v roce 2007 a ve verzi Integrale dostane pod kapotu motor o objemu 2.2 litru, který bude přeplňován turbodmychadlem a bude dávát výkon přes 191 kW (260 k). Tato vrchnolná verze dostane také trvalý náhon na všechna kola. Po létech tak příjde první opravdový konkurent pro Subaru Impreza STI a Mitsubishi Lancer EVO. Nová Delta bude postavena na platformě nového Fiatu Stilo, který se na trhu objeví zhruba ve stejné době.

bazar

Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 147 571 km
Cena: 67 000 Kč
Lancia Delta 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 136 488 km
Cena: 176 000 Kč
Lancia Delta 2
Rok výroby: 2011
Stav: 117 708 km
Cena: 199 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků