Lancer Evo X: legenda pokračuje

Na blížícím se tokijském autosalonu představi Mitsubishi pestrou paletu konceptů a novinek. Mezi ty nejdůležitější bude bezesporu patřit koncept s názvem "Concept X:EVO". Tento sportovně laděný sedan, který se má objevit na trhu v roce 2007 je předzvěstí příštího Lanceru Evo X. Koncept s délkou 4530 mm, šířkou 1830 mm a výškou 1470 mm bude pokračovat v tradici Lanceru Evo. Za posledních 13 let, co je Evo na trhu, patřilo toto vozidlo vždy k tomu nejlepšímu v daném segmentu. Nový koncept jde ještě dál a tradičně sportovní design dovedl až ke krajnosti, kdy každý detail jasně hovoří o velkém výkonu a sportovních ambicích. Na rozvoru 2650 mm je posazen dvoulitrový přeplňovaný motor s výkonem 220 kW (300 k) a náhonem na všechna kola. Výkon bude přenášet na kola o rozměru 9x20" s pneu 255/35 manuální převodovka se šesti stupni. V interiéru najdeme dekory z leštěného hliníku a také netradiční řešení sedaček, kdy v obou řadách jsou umístěny pouze anatomické sedačky s více bodovými pásy. Mimo zadní přítlačné křídlo a přední mohutnou mřížku chladiče, stojí za všimnutí zadní difusor.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků