Lancer Evo X: legenda pokračuje

Na blížícím se tokijském autosalonu představi Mitsubishi pestrou paletu konceptů a novinek. Mezi ty nejdůležitější bude bezesporu patřit koncept s názvem "Concept X:EVO". Tento sportovně laděný sedan, který se má objevit na trhu v roce 2007 je předzvěstí příštího Lanceru Evo X. Koncept s délkou 4530 mm, šířkou 1830 mm a výškou 1470 mm bude pokračovat v tradici Lanceru Evo. Za posledních 13 let, co je Evo na trhu, patřilo toto vozidlo vždy k tomu nejlepšímu v daném segmentu. Nový koncept jde ještě dál a tradičně sportovní design dovedl až ke krajnosti, kdy každý detail jasně hovoří o velkém výkonu a sportovních ambicích. Na rozvoru 2650 mm je posazen dvoulitrový přeplňovaný motor s výkonem 220 kW (300 k) a náhonem na všechna kola. Výkon bude přenášet na kola o rozměru 9x20" s pneu 255/35 manuální převodovka se šesti stupni. V interiéru najdeme dekory z leštěného hliníku a také netradiční řešení sedaček, kdy v obou řadách jsou umístěny pouze anatomické sedačky s více bodovými pásy. Mimo zadní přítlačné křídlo a přední mohutnou mřížku chladiče, stojí za všimnutí zadní difusor.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků