Lancer Evo končí i v Americe. Na rozloučenou přichází Final Edition

Mitsubishi dobrovolně vyklidilo pole a ukončilo věčné soupeření se Subaru WRX STI. U nás už legendární Evo nekoupíte, ale různě po světě se ještě prodává. Jako třeba na americkém trhu. Jenže i tam se jeho působení chýlí ke svému konci, i tam přišel čas na loučení. A proto byla představena Final Edition.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Speciální závěrečnou verzi poznáte podle černé hliníkové střechy, tmavě chromových disků kol od společnosti Enkei, leskle černé části nárazníku nebo jednoduše podle nápisu Final Edition na zádi. Do interiéru pak dostala speciální verze plaketu s pořadovým číslem a červenou kontrastní nit na sedadla, volant, řadicí páku nebo také koberečky.

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

O pohon se stará přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 226 kW (307 k) a s točivým momentem 414 Nm. Pětistupňová převodovka dostala zkrácené dráhy řazení, posílily rovněž brzdy a podvozek dostal tlumiče Bilstein, respektive pružiny Eibach.

Jak jste už asi pochopili, případní zájemci se budou muset pro svůj vůz vypravit do Ameriky. Celá Final Edition je limitována počtem 1600 kusů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků