Lancer Evo končí i v Americe. Na rozloučenou přichází Final Edition

Mitsubishi dobrovolně vyklidilo pole a ukončilo věčné soupeření se Subaru WRX STI. U nás už legendární Evo nekoupíte, ale různě po světě se ještě prodává. Jako třeba na americkém trhu. Jenže i tam se jeho působení chýlí ke svému konci, i tam přišel čas na loučení. A proto byla představena Final Edition.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Speciální závěrečnou verzi poznáte podle černé hliníkové střechy, tmavě chromových disků kol od společnosti Enkei, leskle černé části nárazníku nebo jednoduše podle nápisu Final Edition na zádi. Do interiéru pak dostala speciální verze plaketu s pořadovým číslem a červenou kontrastní nit na sedadla, volant, řadicí páku nebo také koberečky.

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

O pohon se stará přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 226 kW (307 k) a s točivým momentem 414 Nm. Pětistupňová převodovka dostala zkrácené dráhy řazení, posílily rovněž brzdy a podvozek dostal tlumiče Bilstein, respektive pružiny Eibach.

Jak jste už asi pochopili, případní zájemci se budou muset pro svůj vůz vypravit do Ameriky. Celá Final Edition je limitována počtem 1600 kusů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků