Lancer Evo končí i v Americe. Na rozloučenou přichází Final Edition

Mitsubishi dobrovolně vyklidilo pole a ukončilo věčné soupeření se Subaru WRX STI. U nás už legendární Evo nekoupíte, ale různě po světě se ještě prodává. Jako třeba na americkém trhu. Jenže i tam se jeho působení chýlí ke svému konci, i tam přišel čas na loučení. A proto byla představena Final Edition.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Speciální závěrečnou verzi poznáte podle černé hliníkové střechy, tmavě chromových disků kol od společnosti Enkei, leskle černé části nárazníku nebo jednoduše podle nápisu Final Edition na zádi. Do interiéru pak dostala speciální verze plaketu s pořadovým číslem a červenou kontrastní nit na sedadla, volant, řadicí páku nebo také koberečky.

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

O pohon se stará přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 226 kW (307 k) a s točivým momentem 414 Nm. Pětistupňová převodovka dostala zkrácené dráhy řazení, posílily rovněž brzdy a podvozek dostal tlumiče Bilstein, respektive pružiny Eibach.

Jak jste už asi pochopili, případní zájemci se budou muset pro svůj vůz vypravit do Ameriky. Celá Final Edition je limitována počtem 1600 kusů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků