Lancer Evo končí i v Americe. Na rozloučenou přichází Final Edition

Mitsubishi dobrovolně vyklidilo pole a ukončilo věčné soupeření se Subaru WRX STI. U nás už legendární Evo nekoupíte, ale různě po světě se ještě prodává. Jako třeba na americkém trhu. Jenže i tam se jeho působení chýlí ke svému konci, i tam přišel čas na loučení. A proto byla představena Final Edition.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Speciální závěrečnou verzi poznáte podle černé hliníkové střechy, tmavě chromových disků kol od společnosti Enkei, leskle černé části nárazníku nebo jednoduše podle nápisu Final Edition na zádi. Do interiéru pak dostala speciální verze plaketu s pořadovým číslem a červenou kontrastní nit na sedadla, volant, řadicí páku nebo také koberečky.

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

O pohon se stará přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 226 kW (307 k) a s točivým momentem 414 Nm. Pětistupňová převodovka dostala zkrácené dráhy řazení, posílily rovněž brzdy a podvozek dostal tlumiče Bilstein, respektive pružiny Eibach.

Jak jste už asi pochopili, případní zájemci se budou muset pro svůj vůz vypravit do Ameriky. Celá Final Edition je limitována počtem 1600 kusů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků