Lancer Evo končí i v Americe. Na rozloučenou přichází Final Edition

Mitsubishi dobrovolně vyklidilo pole a ukončilo věčné soupeření se Subaru WRX STI. U nás už legendární Evo nekoupíte, ale různě po světě se ještě prodává. Jako třeba na americkém trhu. Jenže i tam se jeho působení chýlí ke svému konci, i tam přišel čas na loučení. A proto byla představena Final Edition.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Speciální závěrečnou verzi poznáte podle černé hliníkové střechy, tmavě chromových disků kol od společnosti Enkei, leskle černé části nárazníku nebo jednoduše podle nápisu Final Edition na zádi. Do interiéru pak dostala speciální verze plaketu s pořadovým číslem a červenou kontrastní nit na sedadla, volant, řadicí páku nebo také koberečky.

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

O pohon se stará přeplňovaný benzinový dvoulitr o výkonu 226 kW (307 k) a s točivým momentem 414 Nm. Pětistupňová převodovka dostala zkrácené dráhy řazení, posílily rovněž brzdy a podvozek dostal tlumiče Bilstein, respektive pružiny Eibach.

Jak jste už asi pochopili, případní zájemci se budou muset pro svůj vůz vypravit do Ameriky. Celá Final Edition je limitována počtem 1600 kusů.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků