Lamborghini zveřejnilo fotky brutálního Huracanu Trofeo EVO

Víte, jak přiostříte už tak hodně ostré Lamborghini Huracan? Třeba tak, že na auto namontujete další přítlačné spoilery a aerodynamické díly a dozadu umístíte křídlo ne nepodobné žehlicímu prknu. Seznamte se s novým závodním Lamborghini Huracan Trofeo EVO, které hrozivěji snad už vypadat ani nemůže.

Nový ultra-extrémní Huracan si svoji premiéru odbylo na domácím hřišti v Sant’Agatě a jde o vylepšení závodního Lamborghini Super Trofeo, který automobilka prodává a pronajímá soukromým týmům po celém světě.

Příchod modelu Lamborghini Urus se blíží. Premiéra bude 4. prosince

Příchod modelu Lamborghini Urus se blíží. Premiéra bude 4. prosince

A jaký že je mezi oběma závoďáky rozdíl? Zde jde především o aerodynamiku. Verze EVO má kompletně přepracovaný aerodynamický bodykit, který tvoří níže umístěné přední lízátko, více výdechů v přední kapotě a rozšířená zadní část, kde najdete žluté aerodynamické „ploutvičky“, kterých využívá také hypermodel Centenario.

Výkonové parametry závodního vidlicového desetiválce 5,2 litrů se od původního Trofea neliší.

Luxusní a ještě luxusnější. Audi Q8 a Lamborghini Urus přistiženy v Itálii

Luxusní a ještě luxusnější. Audi Q8 a Lamborghini Urus přistiženy v Itálii

Šedo-žluté válečné barvy naznačují partnerství Lamborghini Squadra Corsa s výrobcem luxusních hodinek Roger Dubius a Lamborghini Huracan Trofeo EVO se na okruhu poprvé představí na jaře 2018.

Kdybyste náhodou jedno chtěli, připravte si okolo 7 milionů Kč…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků