Lamborghini zveřejnilo fotky brutálního Huracanu Trofeo EVO

Víte, jak přiostříte už tak hodně ostré Lamborghini Huracan? Třeba tak, že na auto namontujete další přítlačné spoilery a aerodynamické díly a dozadu umístíte křídlo ne nepodobné žehlicímu prknu. Seznamte se s novým závodním Lamborghini Huracan Trofeo EVO, které hrozivěji snad už vypadat ani nemůže.

Nový ultra-extrémní Huracan si svoji premiéru odbylo na domácím hřišti v Sant’Agatě a jde o vylepšení závodního Lamborghini Super Trofeo, který automobilka prodává a pronajímá soukromým týmům po celém světě.

Příchod modelu Lamborghini Urus se blíží. Premiéra bude 4. prosince

Příchod modelu Lamborghini Urus se blíží. Premiéra bude 4. prosince

A jaký že je mezi oběma závoďáky rozdíl? Zde jde především o aerodynamiku. Verze EVO má kompletně přepracovaný aerodynamický bodykit, který tvoří níže umístěné přední lízátko, více výdechů v přední kapotě a rozšířená zadní část, kde najdete žluté aerodynamické „ploutvičky“, kterých využívá také hypermodel Centenario.

Výkonové parametry závodního vidlicového desetiválce 5,2 litrů se od původního Trofea neliší.

Luxusní a ještě luxusnější. Audi Q8 a Lamborghini Urus přistiženy v Itálii

Luxusní a ještě luxusnější. Audi Q8 a Lamborghini Urus přistiženy v Itálii

Šedo-žluté válečné barvy naznačují partnerství Lamborghini Squadra Corsa s výrobcem luxusních hodinek Roger Dubius a Lamborghini Huracan Trofeo EVO se na okruhu poprvé představí na jaře 2018.

Kdybyste náhodou jedno chtěli, připravte si okolo 7 milionů Kč…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků