Lamborghini zrenovovalo své muzeum, multimédia mají přinést nový zážitek

Muzeum automobilky s býkem ve znaku najdete od roku 2001 přímo v sídle značky, tedy ve městě Sant'Agata Bolognese. V nedávné době ovšem prošlo kompletní rekonstrukcí, která teď mnohem více využívá multimediálních technologií. To důležité naštěstí zůstalo při starém - totiž možnost volně se procházet mezi automobily, které psaly historii značky.

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Jako první vás při vstupu přivítá model Lamborghini 350 GT z roku 1963 společně s legendární Miurou a unikátní studií Miury roadster. K vidění jsou samozřejmě i další vzácné kousky, pokochat se tak můžete například studií Asterion, konceptem crossoveru Urus nebo modelem Sesto Elemento

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z historie značky nechybí žádný důležitý model ani koncept

Ochuzeni ale nebudou ani milovníci techniky, kteří dostanou příležitost podrobně prozkoumat vybrané pohonné jednotky či průřezy některých vozů. Asi není třeba dodávat, že na výstavní ploše nechybí žádný model z aktuální nabídky značky ani současné závodní stroje.

Co si však zmínit rozhodně zaslouží, je otevírací doba od pondělí do soboty v časech od 10 hodin dopoledne do 5 hodin odpoledne. Cena za dospělou vstupenku činí 15 eur, za dítě utratíte 12 eur, děti do šesti let mají vstup zcela zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků