Lamborghini zrenovovalo své muzeum, multimédia mají přinést nový zážitek

Muzeum automobilky s býkem ve znaku najdete od roku 2001 přímo v sídle značky, tedy ve městě Sant'Agata Bolognese. V nedávné době ovšem prošlo kompletní rekonstrukcí, která teď mnohem více využívá multimediálních technologií. To důležité naštěstí zůstalo při starém - totiž možnost volně se procházet mezi automobily, které psaly historii značky.

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Jako první vás při vstupu přivítá model Lamborghini 350 GT z roku 1963 společně s legendární Miurou a unikátní studií Miury roadster. K vidění jsou samozřejmě i další vzácné kousky, pokochat se tak můžete například studií Asterion, konceptem crossoveru Urus nebo modelem Sesto Elemento

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z historie značky nechybí žádný důležitý model ani koncept

Ochuzeni ale nebudou ani milovníci techniky, kteří dostanou příležitost podrobně prozkoumat vybrané pohonné jednotky či průřezy některých vozů. Asi není třeba dodávat, že na výstavní ploše nechybí žádný model z aktuální nabídky značky ani současné závodní stroje.

Co si však zmínit rozhodně zaslouží, je otevírací doba od pondělí do soboty v časech od 10 hodin dopoledne do 5 hodin odpoledne. Cena za dospělou vstupenku činí 15 eur, za dítě utratíte 12 eur, děti do šesti let mají vstup zcela zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

včera | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků