Lamborghini zrenovovalo své muzeum, multimédia mají přinést nový zážitek

Muzeum automobilky s býkem ve znaku najdete od roku 2001 přímo v sídle značky, tedy ve městě Sant'Agata Bolognese. V nedávné době ovšem prošlo kompletní rekonstrukcí, která teď mnohem více využívá multimediálních technologií. To důležité naštěstí zůstalo při starém - totiž možnost volně se procházet mezi automobily, které psaly historii značky.

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Jako první vás při vstupu přivítá model Lamborghini 350 GT z roku 1963 společně s legendární Miurou a unikátní studií Miury roadster. K vidění jsou samozřejmě i další vzácné kousky, pokochat se tak můžete například studií Asterion, konceptem crossoveru Urus nebo modelem Sesto Elemento

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z historie značky nechybí žádný důležitý model ani koncept

Ochuzeni ale nebudou ani milovníci techniky, kteří dostanou příležitost podrobně prozkoumat vybrané pohonné jednotky či průřezy některých vozů. Asi není třeba dodávat, že na výstavní ploše nechybí žádný model z aktuální nabídky značky ani současné závodní stroje.

Co si však zmínit rozhodně zaslouží, je otevírací doba od pondělí do soboty v časech od 10 hodin dopoledne do 5 hodin odpoledne. Cena za dospělou vstupenku činí 15 eur, za dítě utratíte 12 eur, děti do šesti let mají vstup zcela zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků