Lamborghini zrenovovalo své muzeum, multimédia mají přinést nový zážitek

Muzeum automobilky s býkem ve znaku najdete od roku 2001 přímo v sídle značky, tedy ve městě Sant'Agata Bolognese. V nedávné době ovšem prošlo kompletní rekonstrukcí, která teď mnohem více využívá multimediálních technologií. To důležité naštěstí zůstalo při starém - totiž možnost volně se procházet mezi automobily, které psaly historii značky.

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Jako první vás při vstupu přivítá model Lamborghini 350 GT z roku 1963 společně s legendární Miurou a unikátní studií Miury roadster. K vidění jsou samozřejmě i další vzácné kousky, pokochat se tak můžete například studií Asterion, konceptem crossoveru Urus nebo modelem Sesto Elemento

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z historie značky nechybí žádný důležitý model ani koncept

Ochuzeni ale nebudou ani milovníci techniky, kteří dostanou příležitost podrobně prozkoumat vybrané pohonné jednotky či průřezy některých vozů. Asi není třeba dodávat, že na výstavní ploše nechybí žádný model z aktuální nabídky značky ani současné závodní stroje.

Co si však zmínit rozhodně zaslouží, je otevírací doba od pondělí do soboty v časech od 10 hodin dopoledne do 5 hodin odpoledne. Cena za dospělou vstupenku činí 15 eur, za dítě utratíte 12 eur, děti do šesti let mají vstup zcela zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků