Lamborghini zrenovovalo své muzeum, multimédia mají přinést nový zážitek

Muzeum automobilky s býkem ve znaku najdete od roku 2001 přímo v sídle značky, tedy ve městě Sant'Agata Bolognese. V nedávné době ovšem prošlo kompletní rekonstrukcí, která teď mnohem více využívá multimediálních technologií. To důležité naštěstí zůstalo při starém - totiž možnost volně se procházet mezi automobily, které psaly historii značky.

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Lamborghini Huracán s pohonem zadních kol je lehčí a slabší

Jako první vás při vstupu přivítá model Lamborghini 350 GT z roku 1963 společně s legendární Miurou a unikátní studií Miury roadster. K vidění jsou samozřejmě i další vzácné kousky, pokochat se tak můžete například studií Asterion, konceptem crossoveru Urus nebo modelem Sesto Elemento

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z historie značky nechybí žádný důležitý model ani koncept

Ochuzeni ale nebudou ani milovníci techniky, kteří dostanou příležitost podrobně prozkoumat vybrané pohonné jednotky či průřezy některých vozů. Asi není třeba dodávat, že na výstavní ploše nechybí žádný model z aktuální nabídky značky ani současné závodní stroje.

Co si však zmínit rozhodně zaslouží, je otevírací doba od pondělí do soboty v časech od 10 hodin dopoledne do 5 hodin odpoledne. Cena za dospělou vstupenku činí 15 eur, za dítě utratíte 12 eur, děti do šesti let mají vstup zcela zdarma.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků