Lamborghini zažívá těžké časy, jeho prodeje loni propadly o 40 %

Většina producentů automobilů zažívala během loňského roku těžké časy, což se nevyhnulo ani italskému Lamborghini. Zatímco rok 2008 byl pro automobilku rekordním, během roku loňského propadly prodeje o 37,7%, tedy z 2 430 na 1 515 vozů. Kvůli tomu také firma vykázala ztrátu, která činí takřka 48 milionů dolarů.

Podle Lamborghini za tím jsou především dva důvody: většina zákazníků pracuje ve světě financí a drahá auta si řada z nich již nemůže dovolit, nebo ze společenského hlediska považují ukazovat se v novém supersportu za netaktní. I přes tyto ztráty vývoj intenzivně pokračuje a automobilka stále trvá na svém záměru představovat každý rok nový model. Ale vše zlé je k něčemu dobré: čekací lhůta na nové Lamborghini se zkrátila z roku na šest měsíců...

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků