Lamborghini zažívá těžké časy, jeho prodeje loni propadly o 40 %

Většina producentů automobilů zažívala během loňského roku těžké časy, což se nevyhnulo ani italskému Lamborghini. Zatímco rok 2008 byl pro automobilku rekordním, během roku loňského propadly prodeje o 37,7%, tedy z 2 430 na 1 515 vozů. Kvůli tomu také firma vykázala ztrátu, která činí takřka 48 milionů dolarů.

Podle Lamborghini za tím jsou především dva důvody: většina zákazníků pracuje ve světě financí a drahá auta si řada z nich již nemůže dovolit, nebo ze společenského hlediska považují ukazovat se v novém supersportu za netaktní. I přes tyto ztráty vývoj intenzivně pokračuje a automobilka stále trvá na svém záměru představovat každý rok nový model. Ale vše zlé je k něčemu dobré: čekací lhůta na nové Lamborghini se zkrátila z roku na šest měsíců...

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků