Lamborghini Veneno: nejrychlejší auto značky přijíždí (aktualizováno)

23 komentářů

mikeš
7. března • 15:32

Na to asi u autokelly neseženeš náhradní blatník :-D

Rover623
7. března • 12:39

To auto je obludnost, která ani trochu nectí tradici značky. Ferruccio Lamborghini se musí obracet v hrobě.

Tom
6. března • 21:22

Co na to Jan Tleskač? Co na to Karel Antonín? :-D

Fantomas
6. března • 21:32

Zkusíme ho přivolat: KarleAntoníne, v Lamborghini mají odbory :-))

pv33v
5. března • 16:26

ze to auto ma zaklad na Aventadore ?

dedekMMC
5. března • 12:10

Krásná ukázka techniky a designu. Vývoj určitě nezaplatí tyhle 3 prototypy, ale dá se počítat, že z nich několik dalších modelů bude hodně těžit a ty to bohatě zaplatěj.

dejf
5. března • 9:46

Vyvíjet auto několik let, aby se pak nakonec vyrobily 3 kusy???? Zvláštní..

Fantomas
5. března • 16:34

Já to pochopit umím. Dávají tím najevo něco jako My na to máme, umíme to a můžeme si dovolit postavit auto naprosto exkluzivní, jsme přece Lamborghini.

kari.laz
5. března • 11:04

Představ si ale tu exclusivitu těch tří kusů. Už samotná cena není pro každého a Lambu tenhle model přidá na exclusivitě. Podle mě super počin, ale tři je fakt dost málo. Kdyby třeba aspon 10.

Zelí
5. března • 8:57

S ohledem na zemědělský původ lamba, mám dojem, že v názvu je chyba a má tam být vemeno.

5. března • 8:51

moc krásné.... ale tak na okruh, do showroomu nebo machrovačka před barákemB-]

Fantomas
5. března • 7:22

Trochu jako Transformers :-/

Vana666
5. března • 7:47

Stejně nerozumím k čemu je dobré na běžných silnicích auto s výkonem nad 300 koní. Možná jako kočkolap, ale pak to může souviset s neschopností majitele provádět tuto činnost standartním způsobem. :-)

runner42
5. března • 8:42

Co je standardní způsob? ;-)

Vana666
5. března • 11:58

ber okatých a drahých prodlužovačů :-)

runner42
5. března • 12:06

Vždy znova a znova mě pobaví, jak se někteří utěšují, že majitel drahého auta jistojistě potřebuje něco prodlužovat. :-D
Chá cha chá

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
5. března • 18:50

nicméně k čemu je to auto dobré jsem se stejně nedozvěděl

marepa
5. března • 19:08

tak treba ma clovek rad ten zvuk .. to ze muze zrychlit kdykoliv/kdekolivja zase nechapu smysl ekoaut .. na vyrobu padne mnohem vice energie, vytvori se vice splodin atp ... a tohle ekologicke auto pak setri planetu provozem?

Vana666
6. března • 7:23

zrychlit kdykoliv/kdekoliv ... super kdyby to tak fungovalo. Akorát se obávám že i pro tohle auto platí 50/90/130 nebo kolona kamiónů s plnou čarou úplně stejně jako pro všechna ostatní auta na silnicích

runner42
6. března • 8:14

Jakých 50/90/130?? To je optika občana bezvýznamné minizemičky v ekonomicky neprosperující Evropě.
Já měl minulou sezónu minimum času, přesto jsem i já najezdil 2,5 tisíce km na silnicích a okruzích bez limitu.

Vana666
6. března • 8:44

silnic bez limitu už moc není ani v rámci celé zeměkoule a na okruhy bych radši vzal okruhový speciál.

anawarr
8. března • 6:41

každá silnice je bez limitu a čára není zeď.... myslíš, že ten, kdo má na tohle auto, platí pokuty? u nás je majitel jedné továrny, významný zaměstnavatel ve městě a štědrý sponzor obecního úřadu. ve svém ferrari jezdí, jak hovado i před fotoradary. na magistrátu řekla úřednice, když dávala pokutu jednomu mému zaměstnanci, (když se ptal na dvojí metr.) "vy jste jiná sorta"...

Vana666
5. března • 11:59

oprava bez

Doporučujeme

Články odjinud