Lamborghini už vyrobilo tolik Huracánů jako za celý produkční cyklus starého Gallarda

Lamborghini jede na plné obrátky, a přestože zákazníci nyní prahnou zejména po SUV Urus, svou důležitost v nabídce teď opět dokazuje i Huracán.

Jasný důkaz, že Huracán je mnohem populárnější model než jeho předchůdce Gallardo. Lamborghini totiž oznamuje, že dosáhlo zajímavého produkčního rekordu. Za pouhých pět let zvládla italská automobilka vyrobit celkem 14.022 Huracánů, tedy stejný počet, na kterém se dříve zastavila desetiletá produkce modelu Gallardo.

Lamborghini tak stačila poloviční doba, aby množstvím vyrobených kusů dosáhlo na kompletní životní cyklus starého Gallarda. Staré „baby Lambo“ bylo v nabídce mezi léty 2003 až 2013. Huracán si místo v portfoliu drží teprve od roku 2014, ale jeho popularita je na mnohem vyšší úrovni. Do počtu samozřejmě patří karosářské varianty kupé a Spyder i verze LP 580-2 (s pohonem jen zadního kol) nebo přiostřené LP 640-4 Performante.

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Teprve nedávno navíc Huracán přišel v kompletně modernizované formě Evo, takže lze čekat, že desetiválcový supersport má před sebou minimálně ještě dalších pár let života. Exemplářem s číslem 14.022 bylo právě modernizované kupé, vyhotovené v matně šedém odstínu Grigio Titans. Kus poputuje k zákazníkovi v Jižní Koreji.

Hlavní houskou na krámě Lamborghini je nicméně SUV Urus, které počtem udaných kusů vysoce převyšuje ostatní modely. Za první polovinu letošního roku prodala značka celkem 2693 Urusů, zatímco Huracánů odešlo 1211 kusů a Aventadorů 649 kusů.

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 112 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků