Lamborghini už vyrobilo tolik Huracánů jako za celý produkční cyklus starého Gallarda

Lamborghini jede na plné obrátky, a přestože zákazníci nyní prahnou zejména po SUV Urus, svou důležitost v nabídce teď opět dokazuje i Huracán.

Jasný důkaz, že Huracán je mnohem populárnější model než jeho předchůdce Gallardo. Lamborghini totiž oznamuje, že dosáhlo zajímavého produkčního rekordu. Za pouhých pět let zvládla italská automobilka vyrobit celkem 14.022 Huracánů, tedy stejný počet, na kterém se dříve zastavila desetiletá produkce modelu Gallardo.

Lamborghini tak stačila poloviční doba, aby množstvím vyrobených kusů dosáhlo na kompletní životní cyklus starého Gallarda. Staré „baby Lambo“ bylo v nabídce mezi léty 2003 až 2013. Huracán si místo v portfoliu drží teprve od roku 2014, ale jeho popularita je na mnohem vyšší úrovni. Do počtu samozřejmě patří karosářské varianty kupé a Spyder i verze LP 580-2 (s pohonem jen zadního kol) nebo přiostřené LP 640-4 Performante.

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Lamborghini Huracán EVO má českou cenu. Stojí podle očekávání

Teprve nedávno navíc Huracán přišel v kompletně modernizované formě Evo, takže lze čekat, že desetiválcový supersport má před sebou minimálně ještě dalších pár let života. Exemplářem s číslem 14.022 bylo právě modernizované kupé, vyhotovené v matně šedém odstínu Grigio Titans. Kus poputuje k zákazníkovi v Jižní Koreji.

Hlavní houskou na krámě Lamborghini je nicméně SUV Urus, které počtem udaných kusů vysoce převyšuje ostatní modely. Za první polovinu letošního roku prodala značka celkem 2693 Urusů, zatímco Huracánů odešlo 1211 kusů a Aventadorů 649 kusů.

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků