Lamborghini už vyrábí SUV Urus. Nahlédněte do ultramoderní továrny

Lamborghini nenechalo nic náhodě a je připraveno na produkci modelu Urus. Vedoucí oddělení výroby Ranieri Niccoli vám přiblíží výrobní proces.
Lamborghini už vyrábí SUV Urus. Nahlédněte do ultramoderní továrny

Italská automobilka přínaší jedinečný pohled do ultramoderní továrny, v níž již vzniká nový model Urus. Samotná výroba je unikátní kombinací dvou faktorů. Za novým SUV stojí nejen skvělé manuální zručnosti pracovníků, ale také hned několik robotů. 

Lamborghini muselo kvůli novince přistoupit k ráznému zvětšení výrobní plochy. Ta se zdvojnásobila z 80.000 na 160.000 metrů čtverečních. Také proto se značka mohla těšit v minulém roce rekordnímu počtu prodaných kusů. Vedle Urusu se budou v továrně nadále vyrábět také modely  Huracán a Aventador. 

Lamborghini slaví milníky. Vyrobilo již 9 000 Huracánů a 7 000 Aventadorů

Lamborghini slaví milníky. Vyrobilo již 9 000 Huracánů a 7 000 Aventadorů

Urus nabídne dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu čtyř litrů s celkovým výkonem 478 kW. Zhruba rok po uvedení přijde na trh i plug-in hybridní verze, která využívat stejný přeplňovaný osmiválec doplněný o elektromotor, a kombinovaně by měla jezdit za zhruba 3 l/100 km.

Italská automobilka nový vůz oficiálně představí veřejnosti 4. prosince. Prodej se následně začne na evropském trhu ve druhém čtvrtletí roku 2018. Severoamerický trh bude následovat ve třetím čtvrtletí. Cena se má pohybovat kolem 200.000 euro (v přepočtu přibližně 5.122.000 Kč). 

Během příštího roku chce Lamborghini vyrobit 1000 kusů modelu Urus. V roce 2019 se má výrobní objem zvýšit na 3 500 automobilů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků