Lamborghini už vyrábí SUV Urus. Nahlédněte do ultramoderní továrny

Lamborghini nenechalo nic náhodě a je připraveno na produkci modelu Urus. Vedoucí oddělení výroby Ranieri Niccoli vám přiblíží výrobní proces.
Lamborghini už vyrábí SUV Urus. Nahlédněte do ultramoderní továrny

Italská automobilka přínaší jedinečný pohled do ultramoderní továrny, v níž již vzniká nový model Urus. Samotná výroba je unikátní kombinací dvou faktorů. Za novým SUV stojí nejen skvělé manuální zručnosti pracovníků, ale také hned několik robotů. 

Lamborghini muselo kvůli novince přistoupit k ráznému zvětšení výrobní plochy. Ta se zdvojnásobila z 80.000 na 160.000 metrů čtverečních. Také proto se značka mohla těšit v minulém roce rekordnímu počtu prodaných kusů. Vedle Urusu se budou v továrně nadále vyrábět také modely  Huracán a Aventador. 

Lamborghini slaví milníky. Vyrobilo již 9 000 Huracánů a 7 000 Aventadorů

Lamborghini slaví milníky. Vyrobilo již 9 000 Huracánů a 7 000 Aventadorů

Urus nabídne dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu čtyř litrů s celkovým výkonem 478 kW. Zhruba rok po uvedení přijde na trh i plug-in hybridní verze, která využívat stejný přeplňovaný osmiválec doplněný o elektromotor, a kombinovaně by měla jezdit za zhruba 3 l/100 km.

Italská automobilka nový vůz oficiálně představí veřejnosti 4. prosince. Prodej se následně začne na evropském trhu ve druhém čtvrtletí roku 2018. Severoamerický trh bude následovat ve třetím čtvrtletí. Cena se má pohybovat kolem 200.000 euro (v přepočtu přibližně 5.122.000 Kč). 

Během příštího roku chce Lamborghini vyrobit 1000 kusů modelu Urus. V roce 2019 se má výrobní objem zvýšit na 3 500 automobilů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků