Lamborghini uvažuje o čtvrté modelové řadě. Ve hře je i nová Miura!

Automobilka Lamborghini má momentálně co dělat s uvedením jejich prvního SUV modelu Urus, který se stane třetím samostatným modelem v nabídce.

Lamborghini Urus by se mělo na trhu objevit v příštím roce, a to s cenovkou ne nižší, než 200 tisíc amerických dolarů. I přes takto vysokou základní cenu se výrobce holedbá plánovaným ročním prodejem přesahujícím 3500 kusů. To by znamenalo celkové roční prodeje značky přes 7000 vozů.

Italské Lamborghini oprášilo kultovní Miuru

Italské Lamborghini oprášilo kultovní Miuru

Lamborghini by stále bylo o něco exkluzivnější, než nejbližší rival z Maranella, který loni prodal přes 8 tisíc kusů a letos má našlápnuto na ještě více.

To se samozřejmě vedení Lamborghini z finančního hlediska příliš nezamlouvá, a tak generální ředitel Stefano Domenicali nahlas uvažuje o čtvrté modelové řadě.

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Ve hře jsou dvě možnosti, ovšem Domenicali uvedl, že ani jedna není pravděpodobná v horizontu bližším pěti let. První je čtyřmístný sportovní automobil koncipovaný jako GT, který by se měl postavit proti Ferrari GTC4 Lusso. Mimochodem o stejném voze přemýšlí také McLaren.

Lamborghini v roce 2008 představilo koncept čtyřmístného GT Estoque a je velká škoda, že na rozvoji konceptu se pracovat nebude. Alespoň podle Domenicaliho.

Druhou možností je novodobá Miura, jejíž koncept vznikl už v roce 2006 a vzbudil vášnivé reakce.

Ať tak nebo tak, oba nové modely jsou zamýšleny jako masovější. Domenicali naznačil, že by chtěl vyrábět auta moderní auta pro mladé lidi, které by se pochopitelně stále vymykaly běžné produkci.

Lamborghini s cenovkou BMW 340i? To asi šlo…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků