Lamborghini uvažuje o čtvrté modelové řadě. Ve hře je i nová Miura!

Automobilka Lamborghini má momentálně co dělat s uvedením jejich prvního SUV modelu Urus, který se stane třetím samostatným modelem v nabídce.

Lamborghini Urus by se mělo na trhu objevit v příštím roce, a to s cenovkou ne nižší, než 200 tisíc amerických dolarů. I přes takto vysokou základní cenu se výrobce holedbá plánovaným ročním prodejem přesahujícím 3500 kusů. To by znamenalo celkové roční prodeje značky přes 7000 vozů.

Italské Lamborghini oprášilo kultovní Miuru

Italské Lamborghini oprášilo kultovní Miuru

Lamborghini by stále bylo o něco exkluzivnější, než nejbližší rival z Maranella, který loni prodal přes 8 tisíc kusů a letos má našlápnuto na ještě více.

To se samozřejmě vedení Lamborghini z finančního hlediska příliš nezamlouvá, a tak generální ředitel Stefano Domenicali nahlas uvažuje o čtvrté modelové řadě.

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Největší showroom Lamborghini je v Dubaji. Vypadá fantasticky

Ve hře jsou dvě možnosti, ovšem Domenicali uvedl, že ani jedna není pravděpodobná v horizontu bližším pěti let. První je čtyřmístný sportovní automobil koncipovaný jako GT, který by se měl postavit proti Ferrari GTC4 Lusso. Mimochodem o stejném voze přemýšlí také McLaren.

Lamborghini v roce 2008 představilo koncept čtyřmístného GT Estoque a je velká škoda, že na rozvoji konceptu se pracovat nebude. Alespoň podle Domenicaliho.

Druhou možností je novodobá Miura, jejíž koncept vznikl už v roce 2006 a vzbudil vášnivé reakce.

Ať tak nebo tak, oba nové modely jsou zamýšleny jako masovější. Domenicali naznačil, že by chtěl vyrábět auta moderní auta pro mladé lidi, které by se pochopitelně stále vymykaly běžné produkci.

Lamborghini s cenovkou BMW 340i? To asi šlo…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků