Lamborghini Urus oficiálně: Uhánět můžete 306 km/h, kufr naplnit 616 litry

josephko  |  04. 12. 2017 18:45

Tak už je jasné, čo bude "rovnošatou" našich veľkopodnikateľov namiesto GLS-kových mercedesov, X6-kových bavorákov či Cayennov. Predsa len mať Lamborghini a mať "len" Porsche či BMW je dosť podstatný rozdiel...

Odpovědět  |   | 
Matěj  |  04. 12. 2017 20:12

Cítím tady závist zleva, zprava...... Jinak mi Urus nepřijde jako konkurence X6 a GLS, tohle je trochu jiná liga. Minimálně ohledně ceny, kdy většina X6 a GLS se pohybují v rozmezí 2-3 mio( jde to i výš), zatímco Urus začíná na 171 000 eur.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 12. 2017 19:51

Tak hlavne musis dokazat ze si mozes tuto kktinu dovolit. Mas na to.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  04. 12. 2017 19:10

V té žluté to jde.

Odpovědět  |   | 
antikomunista  |  04. 12. 2017 19:51

kolotočářské auto pro prasata

Odpovědět  |   | 
wolff  |  04. 12. 2017 20:29

No...
A to je asi tak vše, co jsem k tomu chtěl říct.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  04. 12. 2017 21:06

no konečně hezké a originální SUV. Sice proporce ukazují na Q7 obsah, ale na rozdíl od Bentayga se na to dá dívat. A marně dumám, proč cokoliv, na co účastníci této diskuze nedosáhnou finančně, je automaticky šmejd. Stydím se za to, jak jsme závistivý lidé. Konec konců, komu z nás je bráněno stát se velkopodnikatelem ? A přiznejte to, problém je v tom, nikoliv že se nám nechce, ale že na to nemáte schopnosti. Pak zbývá hanit a nadávat.

Odpovědět  |   | 
ceed  |  04. 12. 2017 21:57

Je to o tom, ze uz ked vidis kokota v ciernej X6 ako si mysli, ze je borec a v meste ma X6 desiatky dalsich podobnych kokotov, tak sa ti to auto zhnusi A najlepsi su sormaci, ktori si to dovezu za par litrov z raichu a byvaju v preprdenej kralikarni

Odpovědět  |   | 
François  |  05. 12. 2017 05:37

Kokot, který chodí po městě a závidí ostatním kokotům jejich černé X6, taky není pro společnost žádná vzpruha... :-p

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 12. 2017 08:35

Nechceš předsedat komisi která by u vás schvalovala vozovej park, bydliště, dovolenou, účesy atd.? Docela se na to hodíš.

Odpovědět  |   | 
François  |  05. 12. 2017 08:55

Takovej uliční výbor

Odpovědět  |   | 
puk123  |  05. 12. 2017 10:10

Stačil by posudek, zda je dotyčný kokotem.

Odpovědět  |   | 
François  |  05. 12. 2017 11:38

V některých případech je to notorieta, kterou netřeba dokládat posudkem

Odpovědět  |   | 
puk123  |  07. 12. 2017 07:53

No jo, ale kokoti v komisi to musí úředně potvrdit. Jinak by neměla smysl.

Odpovědět  |   | 
Francois  |  07. 12. 2017 09:38

Jako že kokot kokoty posvěcený...? Aha, to mě nenapadlo

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 12. 2017 08:12

Václav: Prosím tě, Václave, můžeš mi uvést konkrétní citace, kde tvých 5 předřečníků píše o tom, že je Urus šmejd. Díky.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 12. 2017 06:25

Pokud bychbmel hafo penez, z koncernu vw si nic nekoupim, ani tohle. Z bently udelali drahe vw uz to neni bently a konkurence rolcu. Lamborgini uz je taky zmrsene, uz to neni konkurence ferrari. Mit na lamborgini stejny podvozek jako lacine vw a ten tragicky preplnovany motor. Kde je standart jako bejvavalo peti sestilitr svanactivalec. Jo zakazniky si to najde, ale duch lamborgini uz neni viz diablo muira atd.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  05. 12. 2017 08:28

To je jasné, koupil by sis Hnujdu Koma, ta je na pořádném podvozku a s pořádným motorem, ne jak tohle pseudo VW Lambo.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 12. 2017 13:03

Muj sen je ford f 650 nebo marauder

Odpovědět  |   | 
Stan  |  05. 12. 2017 15:07

To je totiž důmyslná technika a preciznost zabaleno do decentního obalu...... To mají v továrně v Boloni vyspělejší hajzly než tyhle křápy

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 12. 2017 16:37

Rika vam neco vortex nebo hemi? A u fordu se nekrouti korba jako u jine americke konkurence. Ford muze byt s diferakama spec. Tlumice a sup do prirody. A marauder toho nezastavi skoro nic. Jak balisticka ochrana tak i pruchodnost v terenu.

Odpovědět  |   | 
STAN  |  06. 12. 2017 11:34

HEMI je sračka s vypinátelnýma válcema, kterou jsem měl v Chargeru a který mě zlobil tak, že šel z domu...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 12. 2017 16:37

Rika vam neco vortex nebo hemi? A u fordu se nekrouti korba jako u jine americke konkurence. Ford muze byt s diferakama spec. Tlumice a sup do prirody. A marauder toho nezastavi skoro nic. Jak balisticka ochrana tak i pruchodnost v terenu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 12. 2017 19:52

charger

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 12. 2017 08:10

To auto má půdorys o velikosti prodlouženého multivanu, který odveze pohodlně 8 lidí a tento mastodont je pro čtyři pasažéry.....

Odpovědět  |   | 
Stan  |  05. 12. 2017 08:29

Lambo pro 7? Ty šoky se musí dělat postupně, prvně SUV a až to většina lidí rozdýchá, pak s faceliftem můžou udělat verzi pro 7

Odpovědět  |   | 
puk123  |  07. 12. 2017 08:00

Na půdorysu Pragy V3S pro 20 sedících vojáků.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  05. 12. 2017 08:28

Píšete, že "V Urusu nabídne 478 kilowatt, 850 Nm a SUV dovolí zrychlit z nuly na sto za 3,8 sekund - nejrychleji ze všech sériových SUV"

A včera jste psali, že "Z 0 na 100 km/h sprintuje Stelvio QV za 3,8 sekundy a může dále pokračovat až 283 km/h, což z něj dělá nejrychlejší vůz svého segmentu."

Tak doprčic co je pravda ?

Odpovědět  |   | 
Tohares  |  05. 12. 2017 09:12

A Tesla Model X P100D dá 0-100 km/h za 3s...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  05. 12. 2017 11:31

Tesla není auto, ale sračka

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  06. 12. 2017 14:46

Karle, jediná sračka je tvůj komentář. :) Samozřejmě, že nejrychlejší ze sériových SUV je Tesla Model X P100D. Nemusí se ti Tesla líbit, nemusíš souhlasit s jejím pohonem, ale říci, že to není auto, může jen ignorant. :)

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  06. 12. 2017 14:47

Myslím nejrychleji zrychlující z 0-100 km/h,pochopitelně.

Odpovědět  |   | 
Tohares  |  07. 12. 2017 10:23

Nekrm trola ;)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 12. 2017 12:34

Typický produkt dnešní doby... hloupá, namyšlená, nabubřelá opulentní okázalost.

Odpovědět  |   | 
robert+  |  05. 12. 2017 18:03

A co bolo potom Lambo Countach?

Odpovědět  |   | 
puk123  |  07. 12. 2017 08:02

Typický produkt tehdejší doby... hloupá, namyšlená, nabubřelá opulentní okázalost.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 12. 2017 13:01

Proboha proč??? Neříkám že to musí jezdit špatně, neříkám že to nemůže být obratné ale proč sakra někdo tráví čas tím, že učí lítat cihlu? Nechápu význam toho auta.

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 12. 2017 13:48

kupec je fanda značky - už na to má ale je starej, když už by se do nějaký žehličky nasoukal tak nemůže ven a protijedoucí auta ho tak oslepujou že vůbec nevidí kam jede. A taky se budou kupovat kočičkám k shopování.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  05. 12. 2017 20:37

Takhle nejak bych to videl. Na druhou stranu skutecny(!) fanda znacky, se do toho auta nasouka i v sedmdesati a rad. Ale co uz, to je ta dnesni doba, hlavne na efekt a mit "lambo" na kapote, at uz to bude sebeblbejsi zrudnost ala X6.
Ale ta fraze o letajici cihle me vazne rozesmala

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 12. 2017 15:26

Protoze klasicke Lambo se na spoustu cest nedostane resp riskuje rozbiti, zatimco s timhle muze movity majitel/fanda jet 'kdekoli' a pritom si stale uzit jizdu? Proc si kupovat napriklad obycejne SUV, kdyz mam na xkrat drazsi? EVOLUCE

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 12. 2017 15:41

SUV sen línejch tlusťochů, venkovskejch důchodců a kadeřnic s plastovejma kruhama. Vylejzat z těch ploštic je fakt problém
http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 12. 2017 19:48

Ultima GTR.

Odpovědět  |   | 
Lukye  |  05. 12. 2017 22:10

Pridám jeden bezvýznamný (tak ako aj ostatné nadomnou) komentár.Urus sa podaril.Je to Lamborghini!Urus je ale to posledné o čo by som sa pri návšteve na smíchově zaujímal(asi by som tam nešiel,išiel by som do Wien)

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  06. 12. 2017 00:33

No ale fuj, estli je tohle Lambo, tak to už můžou dát rovnou na Dustera koníka divný svět tohleto

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A